Zuhal Topal, Şenay Hanım'ı DİSKALİFİYE ETTİ! - Zuhal Topal'la Sofrada 575. Bölüm

778 B görünümler828

    Zuhal Topal'la Sofrada 575. Bölüm (2 Nisan 2021) - Zuhal Topal uygunsuz hareketlerinden dolayı Şenay Hanım'ı diskalifiye etti.
    Diskalifiye Şoku!
    FOXplay Resmi Sitesi: www.foxplay.com.tr
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    Zuhal Topal’la Sofrada: www.fox.com.tr/Zuhal-Topal-la-Sofrada
    Zuhal Topal’la Sofrada’ya abone olmak için: bit.ly/2PXifFd
    FOX Resmi Facebook Hesabı: FOXtelevizyonu
    FOX Resmi Twitter Hesabı: FOXTurkiye
    FOX Resmi Instagram Hesabı: FOXTurkiye

    Hafta içi her gün gündüz kuşağında yayınlanacak yemek yarışmasında Zuhal Topal, gelin ve kayınvalideleri buluşturacak, kıyasıya rekabet yaşanacak.

    Zuhal Topal’la Sofrada hafta içi her gün 16.00'da FOX’ta.
    #ZuhalTopallaSofrada #FOX #ZuhalTopal
    Daha fazla video için abone olun: trsel.info

    katma 18 gün önce

    YORUMLAR

    1. Nurgül Çakır

      Helal olsun zuhal hanima vallahi ilkkez takdir ettim 👏👏👏

    2. Xədicə Şahverdiyeva

      Helal olsun Zuhal Topala👏👏

    3. Prenses Prenses

      Yosma hanım mı

    4. Nejla Yalçın

      Zuhal Topal,doğru bir diskalifiyeydi,,çok negatif bir bayandı,,kendisini göstermeye gelmiş o' hanım, giderayakta lakaytlığına devam etti, hiç hoş diğill hiçç.

    5. Ulku Emi

      Artık bu yarışma kaldırılsa iyi olur.Millet yiyecek ekmek bulamıyor.Birileri para kazanacak diye yapılan saçma bir yarışma.

    6. Songul Ates

      Oh cok sevindik hak etti o kadin ruh hastasi

    7. *Pizza

      03:04 vakti olmayanlar icin

    8. Sema Basoglu

      Işte şimdi seyrederiz çok haksızlık oluyor izinvermezseniz hepimizde izleriz haksizliga dayanamıyorum haksizliga izin vermeyin lütfen

    9. Sema Basoglu

      Helal olsun kimsenin hakkını yedirme zuhalcim işte bu işte bu

    10. Beste Avcı

      Bence haketmişti yani

    11. Muammer Cankal

      Kendi mi bilmez bazi kaynanalar sırf bu yüzden gelinileri kazansın diye Eksik puan veriyorlar yemeğin yesini bilmeyenleri Oraya çıkarıp kızlarımızın onutlarıyla oynamayın şimdi nasıl diskaligiur etmiş olmanıza sevimfim hep öyle olunuz basarılar

    12. Fatma Turan

      Her, şeyi bilirmiş gibi nimetlere kusur bulanlar Allah sizi kuru ekmeğe muhtaç etsin.

    13. savaş kılıçkaya

      bu kişinin soyadı nedir gerçek hayatta tanıyan vardır

    14. Asu Madenci

      Oh okadar sevindim ki çok iyi olmuş sevindim

    15. Dumlupınar 43

      Bu kaynanalar 15 bin tl icin çatır çatır kul hakkı yiyiyorlar ödül 50 bin tl olsa acaba ne yapacaklar 🤑

    16. cemrenin papatyasi yaşam Akdeniz

      Aslında hiç izlemem de işte diskalifiye oldu diyin çe izleyes geldi

    17. Aaa Ay

      İzlemiyorum bunu ama bu tür yarıimalarda tuzsuz demeleri çok saçma, bilerek tuzu az konulur ki herkes kendine göre ayarlasın yani

    18. Buse SARI

      Kendimi ne zaman burada buldum ben

    19. Fatma Akdemir

      Çöok gıcık ve kendini yüksek görüp ömürlerini kücümsuyo ohh olsunn yerinde bir kararr🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    20. Elisa Bçb

      Ay yarışmacinin kayivalide çok datli zjzjzjsjsjzkx

    21. KAR DENESİ

      Merak ettim bu Şenay hanım ne yaptı da elendi.İzlemediğim haftaya denk geldi tüh kaçırdım.

    22. Seref Seref

      Şenay hanim bu programa damga vurdu

    23. Arıfe Aydemir

      👏👏👏👍👍🙋🙋Aliye kibarca birr bay bayyyy harika bir karaaaa 👍👍👏👏😀😀😀

    24. Simay Aksu

      İyi Oldu Şenay Hanım Hava Atıp Artistlik Taslamak İçin Gelmiş Ama Rezil Olup Gitti. OH CANIMA DEYSİN

    25. Hayal Hanem

      Kadinin isimi yosmami benmi yanlis anliyom

      1. Hayal Hanem

        @savaş kılıçkaya 😂👍

      2. savaş kılıçkaya

        yosma

    26. Gulcan Şafak

      Zuhal topalı seviyorum ancak bazen çok şımarık insanlarla dalga geçen tavırları hoşuma gitmiyor

    27. Gulden Pastutmaz

      0.32 Zuhal hanım konuşunca saçıyla oynuyordu kesin bu diskalifiye olucak demisdim

    28. AYŞE Özlevent

      Çok doğru bir karar idi diskalifiye durumu için teşekkür ederim

    29. Zynp ddm

      Bu programda insanlarimizin seviyesi acı sekilde belli oldu yillardir..hepsi birbirinden beter..kiskanclik, yalan ,cahilligin dibi gorgusuzluk ..Zuhal hanim cekilir is degil yaptiginiz.. .

    30. Denizer Ürgün

      Sizin program etiginiz ne ki ancak atıp tutmak.sen çok konuşma Zuhal topal

      1. savaş kılıçkaya

        yarışma süresince sizde oradamıydınız

    31. Mesut S.

      Nasıl trend olmuş hayret

    32. videocu emir

      Bayburtlu neneye haksızlık yapılmış şenayı sevmiyorum bayburtluyum iyki nene kazanmış

    33. Hülya Doğan

      👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏👍👍

    34. EMRE Schiller

      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    35. Sebahat Gürgen

      Zuhal topalı tebrik ediyorum ayakta alkışlıyorum ❤👏

    36. Arda Şahin

      ?

    37. Kivilcim Yesil

      Diskalifiye olan kadinin gelinide ayni tam sayko iyi oldu boyle

    38. lili lili

      Helal olsun...iyi yapildi...durust olmayi boyle boyle mecbur kala kala ogrenecekler

    39. NEHİR

      Neden bunu izliyorum hiç bir fikrim yok sj

    40. Selim

      O değilde heryer G.O.R.A vatandaşıyla doldu. Yüzünüzdekiler ne ablacım. F16 pilotu Modüler arayüz ekranı gibi 😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    41. Fatmanur Çaycı

      gerçekten tebrik ediyorum seni Zuhal topal bravo zaten o kayın valide çoktan haketmişti bile

    42. Stavoly but Pasha

      O 10 veren abla son anda elenicem diye 1in yanına sıfır eklemiş

    43. akrep kral

      Lan ben barış özcan izliyordum burda ne işim var şsöxşsçcşeşfşc

    44. Gülsüm Kantar

      Helal olsun sana Zuhal hanımm

    45. Berkay Boz

      Valahi.bunlar.herseye.bahane.buluyorlar.emek.verenide.hic.dusunmuyorlar.boyle.bir.sey.olamaz.

    46. selim özal

      İyi olmuş rahatladum

    47. AZIZA UROLOVNA

      Zuhal hanim allah size yardamçi olsin.bazan çok sinir oluyorum. Bu kayinvalidalar çok uzuvçi ya laflar söyliya. Özbekistandan selamlar

    48. Gonul Ilkay

      Kurgu hepsi ya😁

      1. Boran Canatan

        Deil knk benim kuzenimde yarıştı montaj fln yapıyorlar ama

    49. Kompüter Delisi

      Bu tipler ne ? Millet neyin kafasını yaşıyor?

    50. Şekip Okur

      Helal olsun zuhal topal arada yapmalısınız hak eden çok oluyor

    51. Onur EymenAkinci

      Bu program insanı insanlık dan çıkarır bu teyzeleri insanı krize sokuyor

    52. fellou lalanso

      Sonunda yıllar sonra adalet işlemeye başlamış... Böyle saçma programlar olmaz, artık cidden 70ler, 80ler deki gibi kaliteli program yapın. FESAT, FİTNE, haksız puan veren, hakaret edenleri diskalife edin... Boktan karakterli insanlar 10binlira için birbirini yiyor, bunları izlemek istemiyoruz, diskalife edinki, insanlar biraz edepli, dürüst, vijdanlı olsunlar, ahh nerede 70ler ahhh.. O kaliteli insanlar nerede, nerede o TÜRKÇEMİZ ahh..

    53. metin tiryaki

      program olarak uygunsuzsunuz

    54. Ozgur Arslan

      Bu şenayun komşuları var mı acaba insan TV de tahammül edemiyor

    55. michi michi michi

      3500 yılında gibi gözlük takmışlar

    56. Semanur Parlak

      Zuhal topalı ilk defa böyle göruyorum

    57. Peri Nur Esen

      Kaos gördüm hemen geldim agsgsgs

    58. Necla Aydinlik

      Zaten belliydi cumaya kadar niye beklediniz rayting için mi yine de iyi oldu haketti saygısız

    59. I Spit On Your Grave Selim

      O değil yüzlerine niye plastik birşey takmişlarki? Sanki kamera arkasında çıkarmıyorlar.

    60. ÖLÜ

      03:00 Bu sahnede vakti olmayanlar için😊

    61. Gülsüm Telli

      Programı hiç izlemeyip sadece entrika var diye gelenler butonu

    62. •

      Betesenin düşmesi için izliyorum .d

    63. Oznur.Byrktr

      Diskalifiye işe yaramış seyirciye heyecan yaşatmak monotonluktan çıkmak için yapılmış bir diskalifiye. Daha önce izlediğim çok daha terbiyesiz insanlar vardı. youtube da trendlere girme falan tebrikler 👏🏻😄

    64. Hus Cukur

      Reyting ve izlenmeyen bir program Gec bile kaldiiniz

    65. Melih Kaya

      İşte anadolu ilim ve irfanı

    66. Meryemmehmet 50

      Ulan sual be seni hiç sevmem ama annem seviyor ürün duva ediyor şu sual talak ölsün diye senin yüzünden çizgi film izleyemiyorum

    67. Barış Bolat

      Sırf izlenmek için insanları birbirine düşürmek mi? Tam Zuhal Topal'a göre birşey.

    68. Sati Kaplan

      Valla elinize sağlık zuhal hanım şenay hanım çok bilen hiç birşey bilmeyen ukala terbiyesiz çok mutlusun niye geldin arsız yüzsüz iyi oldu çok sevindik hakeden kazandı

    69. Tuba Ceritlioğlu

      Bu da trendlere çıkıp heyecan yaratmak için her hafta birini diskalifiye ediyo

    70. şilan acet

      Boşa o yemekler yapılıyor

    71. şilan acet

      Program çok saçma bir yere gidiyor başka kurallar getirilmeli

    72. Gurbet Onc

      Trendlerde olduğu için geldim ve niye burdayım bilmiyorum benim gibi olanlara selam

      1. Buse Kaya

        Aynen bende trendlerde gördüm niye diskalifiye edildi.

      2. Lil Dlphn

        As

    73. türkan gökmen

      Bence günün sonun da bir tanede profesyonel aşçı yiyip yorum yapıp en son o puan vermeli

    74. Ayşe Billur

      Abi sırf trenled3 diye baktım. Koskoca kadınlar, biribirlerini ezikleyip duruyorlar yaa?

    75. emranao

      Niye bu önerilerimde şimdi dkwkdkwml

    76. Tolga TAŞKELİ

      3:30 da başlıyor. Boşuna vakit kaybetmeyin

    77. Angel ÖYKÜ

      Trendlerde şöyle aksiyonli bir şey beklemiştim...............

    78. gleambl

      trsel.info/video/video/q5p91oSp3NWccI4.html inanamıyorum gerçekten hanımlar bu nasıl bir mükemmel eser

    79. Fatih

      Ulan koca koca karılar 3-5 kuruşa rezil oluyorsunuz

    80. KAFASI NA GÖRE

      Ya allahini seversen o sperlik ne oyle şimdi ondan virus gecmiyecekmi o sperlik nasil koruma sagliyacak 🤣🤣🤣🤣

    81. Fatıma GüLçiçek

      Helal olsun zuhal abla ağzına sağlık çok güzel konuştun 👏👏👏

    82. ciceklerguzel

      Bu programdaki kayinvalidelerinin yuzde 70i diskalifiye olmali. Tarafsiz juri olmadigi surece herkes kendi kazansin diye adaletsiz puan vermeye devam edicek

    83. Süleyman Güzelsoy

      Ben valorant izliyordum ne ara buraya geldim ben ya

    84. ROCK

      Reyting toplamak için oyun yapıyorlar resmen nedense aynı hafta burda , Temizlik benim işim de bir de Gelinim Mutfakta da yarışmacılar diskalifiye oluyor kurgu resmen.

      1. John Locke, Martin Ve Nietzscheye danışıyor

        Her şey kurgu insanlar aptal sjos

    85. nilay ege

      Başa sarıp sarıp sarıp bu kadının kovulduğunu görmek beni çoook rahatlatıyor

    86. Efkar Bastı hepimizi

      Şuan kahvalti yapip sizi izliyorum

    87. Fexriyye Nebiyeva

      Ben bu piroqrami seyir edirdim sırf qaynanalarin uzunden Bu proqrami biraxtim ne qeder edaletsiz sukursuz qaynanalar var zuhal neden goz yumur

    88. RAM BAY

      Nedense Zuhal Hanım'ın videonun başındaki konuşmayı Şenay Hanım'ı eleyeceğini tahmin ederek yaptığını düşünüyorum.

    89. Birsen Özgürel

      Tam yerinde oldu eğer bu kadını atmasaydı dahada izlemicektim içim rahat etti beni ve komşularımı çatlatı seviyesis inşallah bu yorumu okur

    90. melek kara

      Kac gundur burda bu

    91. Sona Osman

      Eksik masaya 3puan verenlere diskalife edilmesi gerekiyor

    92. Canan Sahin

      Çok mutlu oldum, Şenay hanım hak etti.

    93. Battle Teams STALKER

      Yarismacilardan juri mi olur ne sacma program

    94. Yusuf Nuh

      İzlemeden kurgu demeyin ben izledim yine kurgu ...

    95. Elmas Sayim

      Oooooh iyi oldu icimin yaglari eridi ooooh olsun pislik senay

    96. nagihan

      Keske bu tavrı daha once hakedenlere de uygulasaydınız

    97. Fersun Ak.

      Ağlamak üzere çok mutluyum diyor 🤣🤣🤣 devil git rezil kadın

    98. heliz doski

      🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    99. heliz doski

      ❤❤❤❤❤❤❤❤

    100. heliz doski

      💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞