WANDAVISION 3.BÖLÜM TÜM DETAYLAR: Mutantlar Çoktan Gelmiş Bile! QUIKSILVER TEORİ

Ezgi'nin Kanalı

154 B görünümler13

    Disney+ ile WandaVision devam ediyor! EN GÜÇLÜ AVENGER'ın Hikayesi Nereye Doğru Evrilecek Herkes Merakta! Scarlet Witch Vision Mephisto ve Agatha'nın korkunç hikayesine hazır mısınız? Peki ya ikizlere? Wiccan? Speed?
    Abone Ol: ►goo.gl/yNOFvg
    instagram: @ezgininkanali
    WandaVision 1. ve 2.BÖLÜM TÜM DETAYLAR: trsel.info/video/video/sHuaz3ioxMe2qoI.html
    #wandavision #disney+ #avengers
    CHRIS EVANS KAPTAN AMERİKA ROLÜNE GERİ DÖNÜYOR! HEM DE NASIL! AVENGERS 5 TEORİLERİM: trsel.info/video/video/lXmh1px_ubq2eIo.html
    trsel.info/video/video/lqOjnqtqp6qah20.html
    Loki Neden Tony Stark'ın Evinde?! Fragmandaki Tüm Detaylar, Çoklu Evrendeki Farklı Loki'ler & TEORİ : trsel.info/video/video/p6CiuomYxKvKZ4Y.html
    SÜRÜYLE YENİ MARVEL FİLMİ AÇIKLANDI: FRAGMANLAR DA GELDİ! Ironheart, F4, Secret Invasion ve AVENGERS: trsel.info/video/video/mISomml0zZWpgaA.html
    WHAT IF? Falcon and the Winter Soldier LOKI ve WandaVision Tepki videolarımızı kaçırmayın!
    Ironheart, Fantastic Four, Ant-Man and the Wasp Quantumania, I am Groot ve Thor 4 yapımları hakkında konuştuk, izlemediyseniz;
    #wandavision #disneyplus #teori
    Siz de bu sırada abone olunuz :)
    Abone Ol: ►goo.gl/yNOFvg
    instagram: @ezgininkanali
    EğlenCeli videolarımız için: trsel.info/video/video/05iptGaCu5ebe6w.html
    Komşum ile Evleniyorum: Anıl ile Biz Neyiz? trsel.info/video/video/vYiv3ZOT1cnWbJg.html
    Ezgi Zorba ve Anıl Çelikkaya ile bu kanalda Popüler Kültür hakkında eğlenceli videolar sizi bekliyor! Türkiyenin ilk Sinema Kanalı: "Ezgi'nin Kanalı" adı altında 5 yıldır WB, Disney, Netflix gibi büyük firmalarla çalışıyoruz ve size dolu dolu bilgiler veren videolar, yurtdışı etkinlikleri ile birlikte günlük hayatımızı paylaştığımız videolar çekiyoruz. İlk günden bu yana bizim yanımızda olduğunuz için ve Türkiye'de bu kategoriyi sevdirmemize yardımcı olduğunuz için teşekkürler! Yeni gelenler de bize katılmayı unutmayın! :)
    Abone Ol: ►goo.gl/yNOFvg

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Ezgi'nin Kanalı

      Herkesi getirelim buraya. Yapabiliriz, size güveniyorum. Şu video çok izlenirse size süper harika bir fikrim var onu yapıcam ama az izlenirse yapmicam :F trsel.info/video/video/1HWA13Z1u8DLjag.html

      1. İlker Zoroğlu

        Yeni bölüm videosunu bekliyoruzzz ezgi abla

      2. I LOVE ANIMALS

        Demek şantaj 😅... Çok çekici 😄😄😄

      3. MCPrOKafa

        F i görünce aklına twitch gelenler :D

      4. İkra ORAL

        @Wanda Vısıon e gelmedii

      5. yuso pro 753

        Yaap

    2. Nerdfacts TR

      Biraz geç geldimm ama olsunn derslerimden vakit bulamıyorum 🥺🥺❤️❤️

    3. Melek Bulut

      EZGİ SANA BAYILIYORUM

    4. fatime ibrahimova

      Pietro crushı olan ben onun döneceğine sevindim🥳ama yeni aktörle gelicek sanırım istemiyorum ya

    5. fatime ibrahimova

      offf ben Pietroyu yeni aktörle değil kendi aktörüyle görnek istiyorum

    6. Sude erz

      Oha wanda ve pietro magneto nun çocukları mı bunu bilmiyodum! Bi de xmen mcu sayılmıyo mu yani bi yandan farklı evrenler ama bi yerde bağlanmışlar filan kafam karıştı

    7. Yağız Efe AŞIK

      Wanda'ya nerf gelmeli çok güçlü yapmış marvel

    8. İrem Nur Kabakoğlu

      Agents of shield hakkında davideo çeker misiniz?

    9. Triangle

      Çizgi romandaki Wandanın oğlu Speed Lego Marvel Avengers oyununda gizli karakterlerden birisidir

    10. bayan şapkacı

      Fark eden oldu mu bilmiyorum ama, Ezgi'nin bu 3. part başında kullandığı rusça şarkı, 4. bölümde Wanda'nın Pietro'yu andıktan sonra ikizlere söylediği rusca ninninin aynısı. Ve nedense X-Men'de, genç Eric'i mülteci kampında gördüğümüz sahnede çalan şarkıya da benziyor.

    11. Emin Mutlu

      Bence en iyi gönderme kitty forman’ı oynatmalarıydı gerisi boş kfelkföeıd

    12. BS SmthK

      Cansın♥️

    13. Beyzanur

      LOKİ'Yİ O KADAR MERAK EDİYORUM Kİİİİİİİİİİİİİİ

    14. I AM YOUR DADDY

      7:00 Agents of S.H.I.E.L.D. beeeeeee

    15. Justsayomer

      İyi ki 5.bölümü izledikten sonra izliyorum videolar güzel eğlenceli ama sürekli spoiler yiyoruz be ezgi o yüzden bu kadar geç izliyorum :)

    16. Obiwan_Canobi

      FRAGMANLARI İZLEMEK İSTEMEMİŞ OLANLARA SAYGISI OLAN BİR İNCELEME OLSA DA KEŞKE İNCELENEN BÖLÜMLER DIŞINDA GÖRSELLER VE GÖRÜNTÜLER KULLANILMASA!!!!!! ÖYLE OLSAYDI VİDEONUZU AÇIP ÖFKEYLE KAPAMAMIŞ OLURDUM!!!

    17. Azra Zengin

      Ezgi senaryoları yazdığını itiraf et de bizi teori meori kandırma

    18. Azra Zengin

      Ben fena korkmaya başladım normal mi

    19. Cemre Tube

      1:56 Bağımlılık yaptı bu ya Hele bi de sonu :D

    20. ali ekici

      bence marvel senin videolarını izleyip öyle senaryo yazıyor çünkü dediklerinin çoğu çıkıyor. Sen kahin misin be abla!

    21. Sipahi Han

      teori tuttu hem de büyük bir süprizle :)

    22. İlkin erman Can

      Evan Peters , hayırlı olsun..

    23. Cemre Tube

      Türkçe dublajını merak ettiğim için Türkçe dublaj izlemek istiyorum o yüzden şu an izleyemeyeceğim :( Üfff yok dayanamadım izledim :d

    24. Furkan Taşgur

      güzel denmez bunlara

    25. Arda Ildız

      Ezgi antalya da mısınnnn????

    26. I LOVE ANIMALS

      Marvel'a bayılıyorum .. ve sen cidden harikasın Ezgi ... zevkle takip ediyorum... dizilerle filmlerin birleştirilmesi olayı beni benden alıyor ... gerçekten aşşşırı heyecanlı ...

    27. Filme Doğru

      BENDE KENDİ kanalımda kendi teorilerimi derledim bakarsanız memnun edersiniz teşekkürler.

    28. Mert Özdağ

      Taş yok olmadı neden bundan bahsetmiyor captain gidip yerlerine koydu , wanda belki taşı aldı bedeni yeniden canlandırdı eskisi gibi

    29. USER4

      "I make my own soap now." ~Phill Coulson

    30. USER4

      Bütün kanallara hydra soakın agents of shield de de olduğunu anlayan var mı diye baktım ve sen bulmuşsun helllalkeee. (çünkü bence önemli bir gönderme olmuş agentsofshielde.)

    31. USER4

      Diziyi izlerken sabun reklamı çıkınca aklima direk agents of shield daki Daisy ve Coulsonun konuşması geldi hydra nın sabunlara yaptiği şeyler geldi aklıma acaba burdaki sabunlarla aynı mı ve agents of shield ile bir bağlantısı olacak mi ? Umarım olur çünkü gerçektende çok özledim shieldi.

    32. Kadir Yorgancı - ama yorgancı deiliz-

      5 ve 6. Bölümün fragmanları yayınlandı. Analiz yapar mısın lütfeern :'(

    33. Hasan Kzlızıltepe

      Ezgi ablam ben wanda hastasıyım deliyim yani wandaya (Cinsel anlmada değil tabikide çok güçlü olduğu için :)) Bide Ezgi abla videonun7. dakikası ve 50. saniyesinde wandanın eski bi filminden bahsediyordun dedin ya işte wandanın fragmandaki bi sahnesinin 6 yıl önceki bi sahneden olduğunu söyledin ve benim aklıma çok takıldı, bahsedittiğin filmin-dizinin ismi nedir acaba?Belki mesajı görmessin ama sana aboneyim ve zil de açık videolarını da likeliyorum lütfen mesajıma mesaj yaz, şimdiden teşekkür ederim. Seni bekliycem ablacım

      1. Yusuf Sakmuk

        Ultron çağı

    34. çınar hatırnaz

      Bence 1 tane çocuk kahraman olmalı 8 yada 9 yaş diyorum bence güzel olurdu okadar güçlü bir gücü olmalı ki herkes hep kalp krizi geçirmeleri bence ilginç olurdu haksızmıyım? Fikirlerinizi paylaşın:)

    35. şenol karatepe

      Vanda nasıl bu hale geldi acaba

    36. şenol karatepe

      Vanda vision yerine end game 2 bölüm olsaydı daha iyi olurdu tam da dr bener hulk olarak herkesi geri getirdigi yerde 1.bölüm bitseydi ve 2. Bölümde herkesin geri geldiği ve tanos um öldügü son savaş 2. Bölümde olsa efsane olurdu

      1. Deniz Beytekin

        Wanda*

      2. Yusuf Sakmuk

        Zaten öyle

    37. Muhiddin TAŞDAN

      Bence 14.5 milyon aboneyi sen hak ediyorsun tamam emek açısından bakarsak enes batur da çok emek veriyor ama sen daha çok emek veriyorsun ve bence 14.5 milyon aboneyi sen hak ediyorsun

    38. Emirhan

      bölümde geri gelen insanlar thanosun yok ettikleriyse thanos şıklatınca wanda da ölmemişmiydi ölüyken mi yaptı bunları e öyleyse herkes geri gelince wanda niye gelmedi bi benmi anlamadım 🤔

    39. Emirhan

      bölümde geri gelen insanlar thanosun yok ettikleriyse thanos şıklatınca wanda da ölmemişmiydi ölüyken mi yaptı bunları e öyleyse herkes geri gelince wanda niye gelmedi bi benmi anlamadım 🤔

    40. Emirhan

      bölümde geri gelen insanlar thanosun yok ettikleriyse thanos şıklatınca wanda da ölmemişmiydi ölüyken mi yaptı bunları e öyleyse herkes geri gelince wanda niye gelmedi bi benmi anlamadım 🤔

    41. Tulpar

      wandavision izleyip hemen buraya geldim öneri ile. izlemek çok keyifli ve akıcı. teşekkürler. izlemeye devam edeceğim wanda ve daha sonraki içerikler ile heralde^^

    42. Sercan Sadıç

      trsel.info/video/video/1WNq0n-MqK62aIo.html Hadi bu benden olsun. Bakalım kim varmış video da ( Quicksilver) 😀😀 spoiler içerir ;)

    43. Elif Nur Resitoglu

      wandavision'nin kac sezonu var cunku wandavision bitince falcon and the winter soldier basliyacak. yada 1. sezon bitince mi baslicak cunku cok kisa surmez dizi

    44. İlkan Karabacak

      Kraliçe arı teorisini redditten aldığınızı söyleseydiniz keşke .

    45. miray

      4.bölümü izleyip geri geldim hadi 4. Bölüm içinde gelsin

    46. BEBEK Hamza

      AŞKIM KAFANDA KURUYOSUN

    47. Black Rabbit

      Episode 4 is come

      1. Black Rabbit

        You know

    48. umut Çoşkun

      Magnetonun çocuğu değiller o kandırmaca

    49. umut Çoşkun

      Agnes cadı bence

    50. Yusuf Ünal

      Ezgi abla 4 bölüm incelemeyi heyecanla bekliyorum. Çabuk lutfen

    51. İkra ORAL

      abla 4.bölümün teorilerii ??????????

    52. Ali Köse

      4. Bölüm incelemeni sabırsızlıkla bekliyorum. Çok inceleme videosu izledim sizinkinin verdiği tadı vermiyor. Bir an önce yüklensin artık lütfen:)

    53. KATİBUT KERİBAT

      lütfen 4. Bölümü de yapar mısınız bu kanalı yeni keşfettim ve videolarınıza bayıldımmm

    54. şevval Albayrak

      4:55 o zaman vision her şekil geri geldi çünkü hala yaşamıypr olsa bile duvar kalktıktan sonra o da yaşamını sürdürücek. Peki ya pietro??? Vision bu şekilde hayata döndü ama neden bunca zaman wanda pietroyu geri getrmedi????

    55. Semih ŞEN

      3 cadı Özellikle SANDMAN evreninde :)

    56. Malefinez

      Nolur gelsin Aaron nolur NOLUR NOLUR SİZDEN TEK İSTEĞİM BU YAAA

    57. Malefinez

      Aaa saatte hydra logosu var

    58. Malefinez

      Pietro kısmında ağlamam normal dimi ismi geçince bile duygulanmam falan

    59. Egecan Talas

      Agnes`in Westview`de yaşayan bir cadı olması "Elphaba The Wicked Witch of The West" göndermesi gibi ya ohaa :O Wicked müzikalinde Idina Menzel Elphaba`yı oynamıştı iki oyuncunun benzemesi de çok enteresan

    60. Tolga Demir

      Arı kovanı teorisi gayet mantıklı

    61. Nisa Gürbüz

      Abla kahin olduğundan şüphelenmeye başlıyorum resmen 4. Bölüm dediklerinden oluşuyor.

    62. Admin: TS

      Iron-Man’i çok özledim...

    63. Beyza TOPÇU

      Kanalda Marvel'ın çizgi roman sıralamasını da görmeyi çok istiyorum :))))

    64. Enes Bıngol54

      4. bölümü bekiyooruuummmmm

      1. Deniz Beytekin

        @Orhan Demirci SENİN VAR MI?!?!?

      2. Enes Bıngol54

        @Deniz Beytekin YOK MU SENCE !!!!

      3. Deniz Beytekin

        8. BÖLÜM İÇİN HEYECAN VARRR MI MİLLET?!?!

      4. Orhan Demirci

        @Deniz Beytekin TM o zaman. Ultron çıkarsa yazarım.

      5. Deniz Beytekin

        @Orhan Demirci hyr Tyler için skrull diyorlar, Ezgi de bahsetmişti bundan.

    65. Yusuf Eren

      4.blüm yayınlanmış inceleme gelicek mi

    66. Av.İsmail Gürbüz

      Ezgi, Wandaya benziyorsun.

    67. mamihigh enc

      Ya geraldine kaptan marvel daki küçük çocukmuş😲😲

      1. Efe Uran

        Eeee... Evet

    68. Aylin Aydin

      4. bölüm çok güzeldi ama ben bir çok şeyi anlamadım 4. bölüm hakkında video çekebilir misiniz ??!

    69. şeref şerefler

      4 bolum yok mu

    70. The Resh

      4. bölüm çıktı

      1. The Resh

        tüm detaylar gelsin

    71. Gökdeniz Ö

      Hatta Agnes cadılar bayramı bölümünde cadı kostümü giyiyor!!!

    72. Semih.81

      Tr dublaji varmi ??

    73. Emirhan Otoğlu

      4. Bölüm gelsin

    74. Efe Eke

      Hydra Soak / Agents Of Shield

      1. USER4

        @HrViper evet ya neden ama mcu nun en iyi dizilerinden pardon abc yapti gerçi ama umarim MCU şuanlarin önemini anlar coulson daisy mack fitz simmons bunlari tekrar görürüz

      2. HrViper

        evet aslında aos mutantların ve hydranın baş anlatıldığı dizi fakat değer görmüyor malesef

    75. Erkan Batu

      5:21 stranger things

    76. Rebel630 Beatz

      Coulson reyis öle öle bi hal oldu

    77. BLACK SCORPİO

      cidden çok zeki bir kızsin ezgi

    78. Azim Azim altılar

      Dizi başladımı başladıysa nerde yayınlanıyor lütfen yazarmısınız

    79. MusaArda

      7:00 aoS dizisini unutmamışsın helal.

      1. USER4

        evet yhaaa ve ordaki sabublar ile burada da ayni olmasi tesadüf olamaz

      2. HrViper

        vallahi yaa çok iyi dizi de o da

    80. Kaimen

      birşey soracağım 4. bölüm yayınlandımı ?

    81. serdar s.murat

      Reklamlardaki üvey babası o zaman.

    82. Beyza xx

      That 70's Show kısımları harikaydi ya ahahhahahhahahahhahaha

    83. Damla Akçay

      Abla bölümü tekrar izleyeyim dedim ve bir baktım ki her yorumda adın geçiyor.

    84. Thor Odinson

      Ezgi abla sana bir şey sormak istiyorum lütfeeeeeen cevapla Avengers Endgamede Thor geçmişteki çekicini aldı hatta ''Hala layığım'' dedi. Peki o sırada diğer Thor çekiçsiz mi kaldı?? Ya da o sırada diğer Thor ne yapıyordu?

    85. Kaan Ayaz

      Abla film mi senin sayende izlemiş gibi oluyorum çok teşekkür ederim

    86. The Matrix

      Ben kuantum fizikçisi, astrofizikçi, astrokimyacı, astronom ve de uzay bilimciyim ama ben bile bu kadar düşünmedim bu MCU hakkında :D :D saygılar :D

    87. Ramis Mert

      Thats The 70's show dan sahnelermi bayıldım

    88. Bilal Köşe

      agent of shield dizisinde androidin dunyasindan bir sahnenin olmasi çok gozel o dizide bitti be reis keşke bitmeyeydi

    89. HydRa

      Sen Wanda ya benziyorsun

    90. Becon Hılls

      Artık falcon and winter soldier gelsin artık

    91. RODDEY

      Sadece gerçek takipçiler sonuna kadar izleyip after credit sahnesini Gorur ❤️

    92. Furkan Vural Okur

      Kalkan kalkınca her şey aynı kalabilir fakat. Infinity War da Thanos Quill ve ekibini gerçeklik taşı ile yendikten sonra eski hallerine geri dönmüşlerdi o nasıl oldu peki?

    93. PANDA THANOS

      Wandavision toplam kaç bölüm olacak söyleyebilir misiniz?

    94. Selim akdağ

      Dizinin süresi kısa olmasına rağmen baya heyecan uyandırıyor

    95. ömermaruf studio

      İçimden bir ses doctor strange in oraya geleceğini ama vanda ile birlikte başaramayınca ironmanın aklına geleceğini söylüyor çünkü bir videonda criris evans ve rovbert.d.j rollerine geri döneceğini söylemiştin ve burdanda avengersın yavaş yavaş toplanacağını anlıyoruz doctor strange onlar olmadan olmayacağını anlayacak ve ekibi tekrar toplamaya çalışacak ve falcon winter soldier filminde kaptanı görebiliriz fragmana iyi bakın

    96. gulseren kılıçoğlu

      Arkadaş biz artık bu marvel yapımlarını oğlumla birlikte izlemiyoruz resmen inceliyoruz. Reklamda görülen hydra sabun reklamıda teseracta gönderme küp şeklinde yapmışlar.🤔

    97. Resat Dogan

      Ezgi abla olmasa ne yapacağız bilmiyorum. telefona bildirim "ezgi ....." bilgisayarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    98. LYCN

      bence hamilesin o yüzden videolar da görünmüyorsun ghjgfhj

    99. Halil Tuncc00

      Speed umarm X-Men filminde ki quicksilver karakterini canlandıran oyuncu tarafından canlandırılır.

    100. Dilek Ozdem

      Halen daha İron-man'in ölmesine alışamadım.Onun son sahnesini gördüğüm her videoda duygulanıyorum. Şimdi gine ölmesini kabulleniyorum oda eski filmlere baktığımdan ama ilk öldüğünü gördüğümde kabullenemedim neden öldürdüler diye kafamı yiyordum.Yani delirecektim. WandaVision'u çok merak ediyorum. Çünkü Dünyayı değiştirecek şeyler olacak..Ve sadece Disney Plus da yayınlanması sinirimi bozuyor.Başka Marvel filmleri içinde dahil..