Sevdim Seni Bir Kere - 90. Bölüm

303 B görünümler264

    Sevdim Seni Bir Kere 90. Bölüm
    Kanalımıza Abone Olmak İçin : bit.ly/2m91MUe
    İzmir’den Ankara’ya üniversite okumaya gelen Aslım, daha ilk günden Ozan ile takışır. Ozan, asi ve öfkeli bir gençtir. Tecrübesiz ama inatçı Aslım ile aşkları ise bir o kadar fırtınalı ve tutkulu olur.
    Gençlerimiz sadece aşkları ile sınanmaz. Onların karşılaşması aileler arasında yıllar önce kapatılan defterleri de açar.
    Hırs, kibir, fedakarlık, sosyo ekonomik farklar, yalanlar ve geçmişten gelen sırlar hem iki gencin hem de ailelerin hayatlarını alt üst edecek, küllenen, üstü kapanan gerçekler birer birer ortaya çıkacak ve bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.
    Dizinin başrollerinde;
    Yağmur Çokgenç, Oğuzhan Kayra Koç, Gonca Yakut, Volkan Murat Benli, Didem Aygün, İrfan Kılınç, Nur Yazar, Nevzat Can Rüzgar, Şifanur Gül, Berk Bakioğlu, Sevgi Temel, Yağmur Ilgım Öztekin, Tuana Tuzman, Zeynep Şirin Giobbi, Zafer Güllü, Önder Atakanlı, Pervin Balcı gibi isimler yer alıyor.
    Sevdim Seni Bir Kere Resmi Facebook Hesabı İçin: bit.ly/2maTpYx
    Sevdim Seni Bir Kere Resmi Instagram Hesabı İçin: bit.ly/2lHrE9A
    Sevdim Seni Bir Kere Resmi Twitter Hesabı İçin: bit.ly/2maTjQz

    #SevdimSeniBirKere #GünlükDizi #FocusFilm

    YORUMLAR

    1. Aynur Agayeva

      bu ne yaa sınırlerım bozuldu yaa senarıst bırazcık da ıjıler kazansın hep pıslıkler kazanıjoo

    2. Tulay

      Bayilcam artik bu ne yaa olmaz boyle dizi yordunuz bizi yiter artik yiter

    3. Nuran Çelik

      Yağız ve Eylül 150 bölüme kadar barışmak yok 😭

    4. QEMZELİ qemzeli

      Ya senorist luften artik iyiler kazansin.Kotulerin zafer kazanmasini gormek cox kotu.

    5. Irma Dzadzua

      Berchin ujas maimun

    6. Анара Кожобекова

      Что случилось почему , за держали Аслы ??? Почему ищет Озана ??? Бирчин зачем ударила Озана. Перевод на русском языке.

    7. Yıldız Kaçik

      Gercekten yazık ya kaderin sillesı dedikleri bu olsa gerek

    8. müslüm Baba

      Senarist ilkokul çocuklarını kandırmak için yazmış Beyninde oksijen olmayan senarist Eylül ile yağız ayrı şehirde doğdular nasıl o zaman bebekler değişti

    9. Ss Ss

      Bu kino butun eseblerimi oynadir

    10. Асмин Ахмедов

      Senariy abiy senda ne yaparin bilmiyorso senin qadinig raziya deyilmi o da cok sachmalaniyor

    11. Ayça Mera

      YAĞIZ İLE EYLÜLÜ SEVEN LIKE👍

    12. Ni.Çi N.Ç

      Yağız eylül barışsın,aslım ozan kavuşsun artık

    13. Ni.Çi N.Ç

      Hamile kadın nasıl ağır yükü taşır ya.bu kadar yalan olurmu?eylülde üvey annesini kurtarmışdı sırtında taşıdı,ozanıda o taşıdı sırtında.çokdan bebeklerinin düşmesi gerekir.

    14. Habiba 0071528907887

      Sacmaladiniz cok fatihla annasi har seyni yapiur hastanada bemalal giriyur, cikiur. Police silahni teksirmaiur, kaanni vuran silah baskasi oldigini bilmiur turkiya police larida salakmis.

    15. Kübra Korkmaz

      Yağız Eylül 43. Bölümden beri küs yani 47 bölümdür. (Birlikte olduklarından daha da fazla.) Aslım ve Ozan 66. Bölümde küsüp 85. Bölümde barıştılar. (Sadece 19 bölüm) Senarist, senin bu Eylül ve Yağız'la derdin ne Allah aşkına? Daha çok yakışıyorlar diye mi böyle yapıyorsun?

    16. NEYMAR 11

      Aslım ozan yağız Eylül çok güzeler çok beğeniyorum izliyorum inşallah devam eder seviyorum Allaha yardımcınız olsun inşallah Allah a emanet olunuz inşallah

    17. NEYMAR 11

      Inşallah yağız Eylül ozan Aslım mutlu olur lar olacaklar inşallah kötülere önden giderler sonrada hep kaya biderler çok güzel gidiyor çok Acı günler geçecek inşallah

    18. whatsapp statuslar

      Tarik hiç yok 🤔

    19. whatsapp statuslar

      İndi də İffet Melek çixdi😏😏😏😏

    20. Аigerim Galievna

      Eylül ve Yağız. Aslim ve Ozan evlensin. İnşallah

    21. miray yılmaz

      Yaaaa ozan kanma şu berçine

    22. AbdulAli Rustemli

      Yorucu ya bunu artiq oyrensin

    23. Ankon Purkayastha BD

      What’s happened between Yağiz And Eylül

    24. Gülşen Yünlü

      Bariscaklar diye beklerken bebek yagizin deil diye çıkması 🙄🙄🙄🙄

    25. Mukaddes Akça

      Ne saçma bir bölüm Eylül le annesi kavusamiyor biraz mantıklı yazın ya tam görecek annesi eylülü üzerine su dökülmesi filan komik yanı anca güldüm

    26. Sahil Nuruyev

      Lutfen artıq yazın üzü gülsun eylüle barişinlar korayında allah belasin versin

    27. Gulya Movsumova

      merhaba.Ya nasil olur Fftih Ozanin annesini boğurken zaman ötmesine rağmen kadın yaşıyo;:Fatihin annesi Korayı boğuyo sjnra oksijen maskesini takıyo ama Koray öluyor.ilginc deyilmi?POLİSLER NTREDE???Yeter ya Nermin hanim guya kizinin hasretiyle yanıyo gel ki fotorafina bele bakmak istemiyor.yeterr millitin esebleri ile oynadiz yazık ya

    28. Nuray Ilgın

      Bu dizi de iyi şeylerin olması o kadar imkansız ki artık kimse mutlu değil iyi değil cidden sağolun

    29. Zarife Aydin

      Bercin inşahlah karnındaki düşer

    30. Zehra Seyhan

      Aslım saçmalama

    31. SvetlA Mandajieva

      Gidi.seni.jeribasi.jincene.razie.

    32. Songul Otluoglu

      Aferim ozan kuzum sana yaşa 👏👏👏👍👍

    33. Songul Otluoglu

      😢😢😢👏👏👍

    34. Arzu Balakənli

      SENARİST yagiz eylul barışsın artik bikdim ya

    35. Kontakt Home

      pazardan patates aliyor sankii o ne bicim kizz

    36. Инга Айвазова

      daha katikladilar

    37. Амин Амин

      Berçin nasıl taşıdı Ozanı bir şaka gibi, kimsede görmedi 🤦🏻‍♀️

    38. Leyli Musayeva

      Sinirlerim bozuluyo bu diziye .Amma suç bende bakmamaliyim bunu

    39. Murad Murad

      Aslım ♥Ozan kavuşun ve mutlu olun Yağız ♥ Eylül artıq mutlu olun ve kavuşun♥♥♥♥

    40. Rzayeva Deniz

      Belcincin qarni eylulun qarninan boyuk du oysa eylul onan qabak hamiledi

    41. Sabiha Kaya

      Eylül'ü güzel oynamıyor ne olur Eylül'ü diziden çıkartın

    42. Rzgr Sd

      artık saçmaladınız gercekten bu kadar da yerinde sayan bir dizi olamaz hicbir gelisme yok hersey sacma sapan koray ve annesi yurutuyor diziyi sadece onlarin entirikalari baska hicbirsey bugun izlemedim bu gidisle de izlemeyecegim

    43. Emil Huseynov

      Ssenatist ruh xestesidi, psikopatdi. Tfu sizin diziye de size de. Bu gunden bu diziye son. Oturun bu sacma dizinize ozunuz baxin. Milletin eseblerini korladiniz Alla belanizi versin manyaklar

    44. Mustafa Ali

      Eylul yagiz

    45. Bilgi Ak

      Film de ilerleme yok artik güzel bişey olsun

    46. Nursan Sazak

      daraldim artik şu filimden 90 bölumdur hep ayni şey bakmiycaz artik

    47. Hayat Kayacık

      Çok saçma budiziyi izleyince strese giriyorum bir insanınonune bukadar engel çıkması adamdeneayı degistiriyir anasını ortalığı karıştırıyor oranla Aslım safın önde gideni yani neresinden tutsanız elinde kalıyor

      1. Ayşe Nur Pacal

        Valla bende cok strese giriyorum, artık izlememeyi düşünüyorum. Eylülün içinin bulanması sürekli, öz annesin üzerine bir şey dökülmesi, dedektif in korkup kaçması bunun gibi saçma sapan şeyler...

    48. Aruz Eliyev

      Dünyanın yarısını gezdim böyle bir saçmalık, böyle bir dizi görmedim nefret ediyorum artık bu diziden saçma sapan boş sahnelerle izleyicileri kandırıyorsunuz cizgi film bile bundan iyi böyle rezillik yok yaa hayatda böyle birşey olamaz!

    49. Aysima Gürel

      Trbrikler bu bölümden itibaren bırakiyorum diziyi.sayende SENARİST yeter artik biraz ilerletin artik eylul annesine kavussun eylul ve yagiz mutlu olsun.herkes bunu istiyor!! sacmalamaktansa erken bitirin daha iyi ya allah allah!kanser oluyorum izlerken ya!eger gelismeler olursa izlemeye devam edicem ama onun haricinde birakiyorum

    50. Nevim Özdemir

      Eylül yağız kavuşsun artık

    51. Bulduk Kucukcu

      Bugünden sonra diziyeyse yönet men seyretsin

      1. Ayşe Nur Pacal

        Aynen

    52. Hatice DURAN

      İyice saçmaladılar seyrederken sinir krizi geçiriyor insan bukadar saçmalamayın

    53. Adem Kökten

      Dünyan ın en saçma filmi ve gıcık

    54. Faruk Dindar

      BU ne ya bu kadar dandiklik olmaz

    55. yzkaslan

      12 yaşında bir çocuk çekse bu filmi bu kadar olur. Eyy senarist biraz hayatın doğal akışına uygun olsun kurguların.

    56. GGoppa

      Dizinin bokunu çıkardınız ya. Hep bi entrika, hep kötüler kazanıyor. Biraz iyi gitsin biraz iyiler kazansın.

    57. TAHİR DEMİRBAŞ

      Valla yeter artik hep ayni simdide annesine kavisturmadan baskasini koyuyorsunuz iyice sacmaladiniz

    58. İbrahim Asadov

      Bu raziye hagi işadamıda biz bilmiyoruz bunun her yerə eli giriyor kimlik deyişdiryor çocuk deyşdiriyor oluda kendine benziyor🤣

    59. Medine Mohubbazer

      Artiq bu Yaizla Eylülü barisdirinya

    60. Али Камчыбеков

      Cok slklLdlm bu film e ama Aslima çok iyi oldu caza Evinde😁