Lila sürgün ediliyor - Yasak Elma 63. Bölüm

Yasak Elma

932 B görünümler277

    Yiğit ile birlikte basılan Lara'ya bu sefer oldukça büyük bir ceza var!
    Yasak Elma Resmi TRsel Kanalı: goo.gl/7AqfHc
    Oyuncuları:
    Talat Bulut
    Şevval Sam
    Eda Ece
    Nesrin Cavadzade
    Tuvana Türkay
    Şafak Pekdemir
    Doğaç Yıldız
    Barış Aytaç
    Hakan Karahan
    Buçe Buse Kahraman
    İlber Kabaoğlu
    Serkan Rutkay Ayıköz
    Barış Kılıç
    #yasakelma #yasakelma63 #hodrimeydan

    katma 8 aylar önce

    YORUMLAR

    1. nur nur

      Yildiz cok komik ya

    2. FBI opın dı dor

      Krallık sanki amk sürgün fln ediyolar kanunlara karşı çıkanları infaz ediyolar fln jdnfnfjfskek

    3. \Melis Sena Kaya\

      Hızlı ve öfkeli Halit iş başında😂😂

    4. Zeynep Didar Battı

      Hepinize merhaba arkadaşlar bugün sizlere en favori ürünümden bahsedeceğim: DERTLERİM 😂🤣😂🤣😂

    5. Nur Sevilir

      Vay be amerikaya gitmek istemiyomus sansa bak ya

    6. İsmayil Abisov

      Fakirin cocugu kotu bir sey yapar:git calis Zenginin çocugu kotu bir sey yaptikta :londraya gidiyorsun hemen Adaletin bumu dunya😁😒

    7. Britney Zeynep

      Zehra - Kanada Lila - Amerika Erim - Londra Gönder halit gönder yakında Halitcanıda İran’a yollar. 😂😂😂 Not: hepsinde çok iyi ülkeler. 💜

    8. Zehra Daim

      Millet Amerika’ya gitmek için göbeği çatlıyor bunlar gitmemek için kırk takla atıyor

    9. monarosa

      Açıklamaya Lila yerine Lara yazmışlar yanlışlıkla.

    10. Vafa hatamova

      Ben yildizi cokk seviyormm bee

    11. mrs. cosmoser fn

      0:43 Lila akinla zehrayi evlendirmeye calisiyor

    12. METEHAN BUĞDAYCI

      Siz hepiniz bir çetesiniz

    13. türkan bıyıklı

      Cezaya bak ya bide gitmiycem diyo 3 diyince lilaya dalıyoz... 3

    14. berra Uçar

      türkiye gibisi yok boş verin başka ülkeleri 😜

    15. Deniz Dansık

      Halitcan da Dubai’ye girecek bu şekilde

    16. Minoo Hd

      Başka annesi mi var😂😂😂

    17. couldiary

      Açıklamaya ya bakın lila yerine LARA yazıyor

    18. Mucizevi Uğurböceği İle Karakedi

      Halil fakirleşince çocuklarının değerini anladı ayrıca şimdi pamuk gibi bir adam oldu

    19. Elişi Dünyası

      HALIT siz hakikaten çete olmuşsunuz sizi ayırmam gerek,lilayla başlıyorum YILDIZ inşallah benle devam etmezsin JKAJDNWKDBKWCBK2

    20. Defne Deryan

      _Ya ben amerika ya girmek istemiyorum_

    21. YAHYA BOZKURT

      BİDE BANA CEZA VER LÜTFEN

    22. ceren a.

      Amerikaya gitmek istememek

    23. algı

      Lila salakmısın 1kere kaçtın yiğite noldu bi daha kacarim diyoo

    24. Bennu Sinasi

      Amerika ve CEZA....

    25. Asos

      Suratsız lila

    26. Topcu Metin

      (Bu arada ben kızım) kızım babam beni amerikaya gönderse ben havalara uçarım bu surat ne böyle yaa valla babam odama gelse deseki Beren amerikaya gidiyorsun ben nedenini bile sormadan bavulumu hazırlarım yanii bence çok güzel ABD 'ye gitmek üzülme yani hayatın sonu değil ya. Zaten 2 avantajı var 1. Si yurt dışına çıkıyorsun ki gayet güzel bir şey 2. Si ise ingilizce öğreniyorsun buda gayet güzel canım benim ...

      1. Topcu Metin

        Bunların hepsini 3 dakikada yazdım like alirim

      2. Topcu Metin

        Bana katılanlar like atsın

    27. Melisa Okutan

      Hızlı ve öfkeli Halit versiyonu her pazartesi akşamı foxda 😂👌🏼

    28. Begüm

      sürgün edilmek ne amk

    29. Pikachu Chi Choo

      Ne güzel cezalar 😍

    30. Özge Aydoğdu

      A

    31. Марал Рашидова

      Салима плюс мне или мальчик

    32. Stanka Megerle

      Danke fur die untertitel(CC)

    33. ı like monkey

      Lilanını babası : Amerikaya gideceksin Bizim babalarimiz : ekmek almaya gideceksin

    34. SaBaH DuAsI

      Halit banada bir ceza ver beni Kapotoliyaya gònder ,Tibete gònder,Krıma gönder ne bilim bir yere gònder

    35. Fatih Erdik

      Yıldız lilayı sürgün edilmekten kurtarır 64 bölümde lila gitmedi

    36. Gül Nar

      Allahım babama Amerikaya gitmek istemiyorum deyeceyim gunlerim olsun Ya Rabbim😭😭😭😭😭

    37. Helin Çolak

      Yildız: AA zerrine mi Halit: başka annesi mi var Yıldız: 😶😯 (ben neyim burda)

    38. yasemin keskin

      Vücut ısısı bi insin

    39. sesiz Adam

      Halit yine karektersizliğini gösterdi pislik herif hem lika 18 den büyük istemesse gitmez senarist biraz mantıklı şeyler yaz

    40. Deniz Çiloğulları

      bilader bende böyle ceza istiyorum