HAZRETİ YASUO ile BU NASIL SORU? - NEDEN BAN YEDİN?

Mevtcan Bahav

Mevtcan Bahav

327 B görünümler53

    Herkese yepyeni bir videodan tekrar selam! ''Bu nasıl soru?'' programımızın bu haftaki konuğu Hazreti Yasuo oldu. İyi seyirler;)
    İnstagram ► mertcanbaharr
    REKLAM VE İŞ BİRLİĞİ ► mertcanbahar@dreobse.com

    _________________________________________________________________

    Herkese merhaba ben Mertcan Bahar. Fakat genelde izleyicilerim bana ''Mevtcan'' der. R harfini pek kullanamadığım için bu ismi layık gördüler. Olsun. 2012 senesinden beridir TRsel'da içerik üreticiyim. Önceki kanalımın kapanma riskinden dolayı buraya geçtim. Burdada eğleniriz herhalde. Hoşgeldiniz. Buyrun, geçin, oturun beraber eğlenelim.

    katma 11 gün önce

    YORUMLAR

    1. Kuzey TEKİNOĞLU

      Elrean gelsin

    2. illuminati Gençlik Kolları

      Bi el uvf atın hazır sözü geçmişken

    3. Ömer Şahin

      Mevtcan kval adamsın

    4. CedaY

      Taner Sins gelsin laaaaN

    5. çatlak adam

      <a href="#" class="seekto" data-time="567">9:27</a> haha😂😂

    6. lahmacun severim

      Danerr

    7. Yacas Gamerz

      Erikli yazıyor üstünde bir ta e erikli yok :D abi bu arada kanalıma bir göz ATARMISIN adı Yacas Gamerz 140 abone yim

    8. EYMEN HAMZA MERT

      Okey yes tövbe estağfirullah bakın bana ing konuşturmayın tüm videoyu ing yaparım heeee

    9. Erdoğan kamış

      senı hıc sevmıyom ama hz yasuo var dıye ızledım

    10. Egehan Satilmis

      Abi küçük kenki videolarını izledim gülmekten altima yamtım

    11. VİPRAENN YT

      Hiç sevmiyorum bu yasuoyu ya

    12. ocm videoları

      aa yorumlar yok

    13. MevlutMirac

      3t yi getir

    14. Sabri Asan

      *sokrates*

    15. Ekmekli Tost

      ( • . •) al sana cocuk adam / >🌯 {\__/} ( • - •) sagol ali abi 🌯< Kopyalanması 1 ❤️

    16. Abdurrahman Coşar

      videonun sonunda HZ yasu kafa dansı mevtcan ise Göbek dansı yapıyo

    17. Faruk Emre Dönmez

      Hz yasuo da çok şanslı mertcanın kanalına konuk olmuş.

    18. Melih Çakır

      Bu kaşın ne zaman çıkıcak ?

    19. Ömer Faruk Sarhan

      50 bin lira mı???

    20. MolwiZ

      Unlost gelsin

    21. aziz aydın

      iyi paralar varmk valla

    22. aziz aydın

      twic açılmıcakmı bunun

    23. MooN

      Rammus53 al

    24. Gülten Kopuz

      Prof d. Mert can bayav AMhayalet haneye bekleniyorsunuz

    25. emirhan özcan

      Abi şu adamın altında şort yoksa gelin beni bulun

    26. BACA DİKEN

      Hz Yasuo: Harbi lan chet anneme muz sokarmasın diyen got lalesi yok Got lalesi:abi anneme muz sokarmısın:)

    27. Zehra Arslantaş

      Aşırı iyi içerik sarıyo

    28. HüseyiNN

      2.si gelsinğğ

    29. Sefa Oğul

      Ananla vidyo çek

    30. busenur beğer

      abi öbür kişi jony sins olsun D:

    31. Fadıl Aslanoğlu

      Bence küfür edince insanlar ondan soğuyo. Küfür etmese onun için daha faydalı olur. Benim tavsiyem

    32. Emin Biçer

      <a href="#" class="seekto" data-time="727">12:07</a> Adamı si silmişler.

    33. ACK_Celegorm 17

      Abi pubg oynuyonmu

    34. ismail terzi

      sadece peygamberleremi deniliyo hz

    35. xSpritt

      Yasuo kralsın paranı açıklıyann krallllllll teksin

    36. Emre Kışla

      Şu isminin başına Hz felan yapanlar yokmu çok kıl oluyorum.

    37. JadoLive- batu

      JADOLİVE gelsin abii

    38. özge mete

      karşıma hazreti yasuo nun resmi çıkınca istemsizce gülüyorum aklıma çıldırdığı anlar geliyo

    39. Huseyin Aktug

      abi sakal bırakma

    40. Swang Bang

      3T yi çağır artık yeter lan yeter getirmezsen 3T'yi sana buradan bir söverim

    41. samet akdogan

      Parodi klibinden kastı Ela lsksslkcşsnxs

    42. Ahmet Şen

      Bir yayın açdın her boka katlanacaksın Kısa ve öz

    43. Enes Baskut

      Kanka taner tolga tarlacıyla kafes dövüşü yapsanıza

    44. Nuri Demirel

      tolunay ören i çağırrr

    45. emektar genç

      Hazreti beyefendi demek

    46. Dx1N

      MĞQQQQ

    47. FİORA MAİN

      Arkadaşlar kendinize iyi bakın okulu bırakıyorum yayıncı olcam ayda 60 bin ne fjsjdjajs

    48. Zaraki Kenpachi

      Bu Nasıv Sovu

    49. DR Bunny Fail

      Adam bütün duaları biliyom,bakara suresini oku derseniz okurum diyo.Ama küfürden geçilmiyor.Şaşırdım :D

    50. Hakan Kurmak

      3t gelsin

    51. TÜRK

      <a href="#" class="seekto" data-time="25">0:25</a> KENDIMI NIYE ALKISLIYOM

    52. Flamer00

      <a href="#" class="seekto" data-time="507">8:27</a> o belediyelerden biri sarıyer di mi

    53. Wraihgts

      Aradığınız Sahne: <a href="#" class="seekto" data-time="299">4:59</a>

    54. Emir Salih Ekbiç

      SORULAR <a href="#" class="seekto" data-time="121">2:01</a> Takipçi kitlenden memnun musun? <a href="#" class="seekto" data-time="253">4:13</a> Sence kaliteli mizah yapıyor musun? <a href="#" class="seekto" data-time="329">5:29</a> Yediğin en büyük linç? <a href="#" class="seekto" data-time="355">5:55</a> Tahamülün olmayan bir yayıncı var mı? <a href="#" class="seekto" data-time="437">7:17</a> Neden HZ. YASUO? <a href="#" class="seekto" data-time="498">8:18</a> Yayıncı olmasaydın ne yapardın? <a href="#" class="seekto" data-time="528">8:48</a> TRsel mu yoksa yayıncılık mı daha fazla kazandırıyor? <a href="#" class="seekto" data-time="572">9:32</a> Kazandığın ilk yüklü para ile ne satın aldın? <a href="#" class="seekto" data-time="637">10:37</a> Böyle tanındığına pişman mısın? <a href="#" class="seekto" data-time="690">11:30</a> Twitch'ten neden ban yedin? <a href="#" class="seekto" data-time="754">12:34</a> Yaptığın için gurur duyduğun bir işin var mı?

    55. Paulo Dybala

      Allah'tan telif yiyen ilk ve tek insan

    56. MUSUKO

      video başlar başlamaz 10 kere geri düğmesini basarsanız yasuonun fuck dediğine şahit olursunuz

    57. Paia _FocaR_

      3T gelsin

    58. Adem Özdemir

      Yasuo dan özür dile.

    59. murat büyükyağlıoğlu

      yasuo zenginmiş mq bende diyorum nerden geliyo o paralar buna

    60. fatih karakurt

      Ulan mevtcan 90 k aboneydin markette geziyordun takip ediyordum yasuoyuda cok kufur ediyor diye biraktim senidexd ama geri donerik galiba

    61. ErenNetwork

      3T ye hayır demem

    62. muhammet ali mercnan

      ABİ ENES BATURU KONUK ET

    63. Rage Hotel

      YASOUYLA TANER VE ABBAS BULUŞSUN +1

    64. Rage Hotel

      Yaso hazretleri bizim için peygamberdir BIZ YASOUOSIZM E INANIYORUZ !

    65. kadir arar

      3 t

    66. DG-R3alt

      <a href="#" class="seekto" data-time="567">9:27</a> SBDHKGBSHDG

    67. Oyunlar Ve Bilgiler

      Valorant isteyen kanalıma

    68. misa SA:MP

      taner tolga tarlacı gelsin harbi ya

    69. R N

      <a href="#" class="seekto" data-time="299">4:59</a> da çocuklar izliyoru öğğghhg

    70. Muslum Tekin

      HAZRETİ YASUO bu şekil yayın yapsa her türlü izlerim

    71. Double Fight

      Entel maganda nr ya jcbdhdxbjxxj

    72. ALİ şimsek

      MERTCAN: NEDEN HZ. YA... TEOBERK: ABİ ANAMA MUZ SOK

    73. GTA Atölyesi

      <a href="#" class="seekto" data-time="369">6:09</a> Jahrein Profesördür Ve Onu Izleyen lerin IQ su 1 milyon dur.😂😅

    74. Kaldone Gaming

      Süpriz sonlu :)

    75. Skull

      Midem bulandı izlerken bir sıçmadığı kalmış.

    76. Batan

      iki gün sonra Jahrein yayında izliyor

    77. Kaan Aktaş

      1.12 o nasi sakal la tren yolu gibi

    78. THE LAX PRODUCTION

      Kanalımda acayip gaza getiren müzikler var oyun oynarken bire bir

    79. Eren Erdoğmuş

      Kaşlar çıkmış :D

    80. Azad Sarcan

      Hz kim sen kimsin ne alaka