GERÇEK HAYATTA TİNDER 2 💚 ❌

Enes Batur

17 Mn görünümler8 891

    Ben Enes Batur , Çok beğendiğiniz tekrar olsun dediğiniz tinder videosunun arkadaşlarımızla ikinci serisini çektik , kızları etkilemek için farklı kişilik ve özellikler ekledik güzel, eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.
    Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
    Enes Batur - Dolunay (Official Video) : trsel.info/video/video/rHeGp66DqdvVkZg.html
    Sosyal Medya:
    İnstagram ► enesbatur
    Twitter ► goo.gl/uHUUEF
    İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com
    Merhaba Ben Enes Batur , TRsel Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

    İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

    katma 10 aylar önce

    YORUMLAR

    1. steam delisi

      Vales batur ne yaa 😠😠😠😠😠😠😠 pardon ama enes baturdan bir şarkı da psikolojik bozuluyor

    2. M VP

      Humeyra instagram? 40:00

    3. Zeyno Aydın

      selindanura gıcık olanlar +1

    4. Mahmut Avci

      🌹🌹🌹🤬♥️🤬🤬🤬🤬🤬♥️🍒🌹🤣🤣

    5. E M Y

      Enes hiç haketmedi Baturay, Vales ve Mami hakediyor

    6. Gulsum Ela

      08.10 selindanurrun yaşı herzaman degişiyor 22,25,27

    7. ırmak güngör

      Kıvırcık ve Ali biçim çok küfür ediyor

    8. Akkus Babayev

      Abi bu alibicimi vidyöya salma seslerinen kafam şişdi

    9. Baks TV

      Minecraft Minecraft Minecraft Minecraft çek

    10. Ece İnan

      Abi bu tinder videolarına bayılıyorum

    11. özgür kurtum

      Olum o adı selindanurr adlı kişi beni sinir etti

    12. UNKNOWN SPACE

      Ali ablamı izlemeye geldim baturcu değiliz 😃

    13. NDNG BATUHAN

      02:23 Hello Taksim...

    14. Göksel Atasoy

      💚🗝⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️⚔️🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🛡🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🛡🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪💶💶💶💶💶💶💶💶💶💶💴💴💴💴💴💴💴💴💴💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵🔋💸💸💸💸💸💸💸💸💸💶💶🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🥋🥋🥋🥋🥋🥋🥋🥋🥋🥋🥋🥋🥋

    15. Baran .coş Beyhan

      Abi seni gormek istiyom tek hayalim nolur

    16. Asiye Gedik

      17:53 ya baturay abi yiaağ🤣

    17. alperen yalçın

      ikinci kız enes batur yaşını sordu kız şöle dedi 22 ama baturay sordu 27 dedi

    18. ahmet oguz yazıcı

      uy uşağum celde bir çay içelum da mesut abi

    19. Yavuz Selim Koca

      17:07 merhaba ben baturay İstanbul da yaşıyorum xmxmxndndnnxjdjjdje

    20. Sevil Yanık

      Mesut ve ali biçim menejerimi ara dizi de oynuyo

    21. Damla

      Selindanurr çohh tatlıııığğğğ

    22. Celal Elmas

      36.25 camiye hakaret

    23. bilal ÖZdogan

      gelan o kıznerde ben onla dövüşiyim siyah kuşak

    24. Ahmet Bayer

      55:41 de ne diyo la kız

    25. su de

      30:28 deki kız Kaya Girayın eski sevgilisi yakın arkadaşının sevgilisinide tinder videosuna çağırmassın yani

    26. Muhammed Mustafa

      30:28 bu kiz kendini cok iyi bir sey saniyo hfsstjhvdfj

    27. Anıl Ayalp

      japon yapıştırıcısıyla tekrardan yapıştırırsın ENES ABARTMA

    28. gachaminnienina12 amy

      Hanımlar aptal yazıkki ben büyüyünce haniım olucam!😥

    29. gachaminnienina12 amy

      Enes neden kıyafetini çıkardı!?

    30. gachaminnienina12 amy

      Bernde mirana gibi uktaynalıyım

    31. NM Football

      butonu kirdin yikildik la

    32. Melih Albayrak

      yamur abla bende samsunluyum

    33. Suheyla Kara

      20:34 saniyedeki olay çok hoşuma gitti

    34. ULAŞ 67

      Black panther öldü:(

    35. uğur yeşil

      Keşke 4de çıksa ne iy olur

    36. Ecrin Yıldız

      Ya her ali abi veya mesut abi çıktığında şarkının şiirin veya konuşmanın hep ortasında reklam giriyor

    37. Aysel Turan

      çok ses var kulaklarım gitti

    38. Elyesa Acar

      Niye sansürlü

    39. Elyesa Acar

      9.10 enes bende 22 az önce 20 idi şimdi 2 yıl geçmiş d3mekki

    40. Elyesa Acar

      6.47😆😆😆

    41. Elyesa Acar

      Baturay:taksim kiz:gec

    42. İMPOSTOR

      16:16 gece 02:34 gülmekten çığlık attım

    43. BİLAL Eroğlu

      42.40

    44. Neşe nin sevgi Dünyası

      Selindanurr a nedense çok gıcık oldum giciğin teki

    45. Zeynep naz Sert

      💚😒

    46. Tunahanekmel Tekin

      Nasıl saniye veriyonuz

    47. İrem Yıldız

      Enes abi ilk başta gelen kıza şöyle diğcektin ......şiir söyleyecektin.....Çok güzelsin Çok şekersin Çok tatlısın. Ne güzel yaratmış yüce Allahım Sana aşığım Gözlerim senden başka görmüyor Beni sevsen beni sevmesen Bile yinede senin için çiçeyim Kara beyaz yakışmasada Cildinin rengine bakma Yokuşlardan iniyorum Seni görüyorum Sana aşık oluyorum Gözlerim atıyor Kalbim yerimden çıkıyor Bayılıyorum Bayılsam bile seni görüyorum Ölüyorum Ölsem bile cennette sana çiçek veriyorum Tek kalbim Tek yüzlüm Gözleri boncuk Yeterki güzel ol Tatlı şeker yüzlü Seni severek Sana el sallayarak Gözlemi kapatıyorum

    48. ecrin su

      7∶59 kız 25 yasında 9∶59 22 oldu 10∶22 27 oldu kız gerçek yası kaç bilen söylesin emek verdim bi ❤ eksik görmesseniz sevinirim(´。_。`)≧ ﹏ ≦

    49. Erkan ÇELEBİ

      Ben Tuana ÇELEBİ babamın hesabından yazıyorum sporcu olan kız dövüşü kızla benim burcum yengeç

    50. Erkan ÇELEBİ

      Ali bisey yap ali🤣🤣🤣

    51. Erdogan Koc

      trfcrecv fs v ccsfgg777711b123uuga,ü5555jjjjggggggggggg5555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555555222222222

    52. Erkan ÇELEBİ

      Selandurru hiç sevmedim

    53. Kayra Köksal

      Abi sen ilimunati misin?

    54. Kerim Çolak

      Sizin yerinize ben utandım

    55. Maksat Oyun

      13:20 Muhammet Abi napıyosun

    56. Erhan Sali

      cok guzel

    57. Zeyy D

      Koca videoya vales için katlanmak..

    58. Ali Karataş

      Sari saçlı kızlar bol gibi

    59. Sercan Keser

      12:59 sunay ablaaaa

    60. DIZI HASTASI

      Ali ile mesut bagriyo nedenini bilmiyom ama yinede guluyom

    61. Dilaranın renkli dünyası

      Abi seni seviyorum ama annem küfür ediyosun diye seni izlememe izin vermiyo küfür etmesen olurmu abicim

    62. isilsu zengin

      4:25 sen tarzamı bakıyon

    63. kerem sarıdaş

      Ali biçimle mesutta harbi ses var

    64. Yaren Aysel

      Ali ve kıvırcık olan çok küfür ediyor 😔 diğerleri o kadar degil

    65. Foxy Yusuf

      ENES BATUR HAYRANI OLANLAR +1

    66. Mercan Ashirova

      1. Kıza 10 milyonu sattın be

    67. Murad Guller

      Abi bi bagirmasaniz amina koyayim bu ne bairmak lan

    68. gacha kral

      Biz malız zaten 1 saat bunu izlicez

    69. Ekin Zorlu

      SANANE İSTEDİ YAŞI SÖYLER

    70. Efe Baytak

      Kardeşim

    71. Efe Baytak

      💚

    72. Betül Cansu Göben

      Bağarmayın

    73. SİNEM ÇAKIR

      2020 : 2020 OLDU İZLEYENLER VARMI _2021 :YAŞAYAN VARMI?!

    74. SİNEM ÇAKIR

      Kız konışurken sesi açıyom erkekler konuşurken sesi kısıyom zkfndkfmdkfçcnflvmcöfmc

    75. Elvin Sönmez

      42:46 Adam Öldü Amk

    76. Efso güner

      Yemin bende terazi

    77. Tuna Tekinsal

      0:53

    78. Joker 2666

      ali biçim show

    79. Celil Citl

      Küfürü bırak lan

    80. Duru Uyanık

      Bide terazi erkekleri sevmem

    81. Duru Uyanık

      Enes batur şarkısını çok seviyorum

    82. Emine Yaman

      Acaba bir daha kırılgan kime aşık olmuştu

    83. Erdal Ağsakallı

      17:48 Bendeeee Erzurumluyum

    84. Muhammed Bağış

      2 ci gelen kızın beni elemesi için yalvarırım yoksa Buluşmaya Kreşe Giderdik

    85. eee erre

      Pu8gtgt

    86. eee erre

      KArdgt

      1. eee erre

        Ygrsd

    87. eee erre

      👩🏻🦋🌈

    88. eee erre

      😀😀😀😀🤣🤣😄🙁🙁

    89. eee erre

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      1. eee erre

        ❤️👩🏿‍⚕️

    90. DavutAbiGF

      1:41 çok komikk

    91. Atalay bilik

      Okız 1.3 milyon az diyorsa on yargili kişileri alma enes abi

    92. Meryem Çapkan

      mervan videoya renk katıyo

    93. Rustem Novruzlu

      Kız bi karate biliyor kendini dünya birincisi sanıyor aq🙄😂

    94. TheKralGame

      26:25 kulaklık takanlara saygı duruşu

    95. mehmet oyunda

      bende BJK lliyim bende aslan burcuyum bende boluluyum ama mervan değilim amk

    96. HAZAR PAŞA

      Kızgın güllerin üstüne düşmüş dolunayım Ben kızgın güllerin üstüne düşmüş dolunayım Ben

    97. Edanur Karavuş

      selamı okunuyo ya

    98. elif ezgi

      Şu karateci kız nasıl bir şımarık ya

    99. Taha Deniz Sevim

      26:27 oha atesmi