EV ARKADAŞIM AŞIK OLDU - "PARODI"

Kaya Giray

Kaya Giray

2 Mn görünümler1 226

    ▶ INSTAGRAM HESABIM - kayagiray
    ▶ KANALIMA ABONE OL - goo.gl/7OTRBp
    ▶ DİĞER PARODİLER - goo.gl/3ga6UE
    ▶ FACEBOOK SAYFAM - KayaGrayy
    ▶ WEB SİTEM - www.kayagiraymusic.com
    ▶ TWITTER HESABIM - kayagrayy
    Cast:
    Tayfun ve Şevval - goo.gl/yPUxxb
    Mervan - goo.gl/i9o0fR

    katma 2 yıl önce

    YORUMLAR

    1. Kaya Giray

      Yorumlarla Şarkı #3 instagram yorumları ile gelecektir bilginize... instagram: instagram.com/kayagrayy/

      1. Elif Kumuz

        |/ |\

      2. Reynmen

        ❤❤

      3. Remzi_latrik_38

        Kafa yi yediler deliler

      4. Sudenaz Kandemir

        Hani nerede abi

      5. Kediliya TAÇALLA

        Baya iyi mervan T yede abone olun 🤩🤩

    2. çağhan duran eylence x

      1:47

    3. Kedi KAFASI

      ya bu şarkının adı neydii

    4. instagram: yemrylmz_

      2020 mervan niye var

    5. mess tv

      Tm benlik

    6. Sinem Tahtagor

      Abi ben bunu ezbere biliyorum şarkıyı

    7. Muhammet Emin

      Danse şarkısının beati bu :D

    8. Remzi_latrik_38

      🤣😂

    9. furkan bayram

      Vidyodan cıkamıyom amk

    10. Min_yoongi Suga

      Bıyıklı bir genç???

    11. Baran Kaplan

      Vay be 2020 den selamlar

    12. berat oyunda

      Joker bgm ye benzemiş

    13. emirhan kırgız

      😧😧😧😧😧😴😴😴😴

    14. emirhan kırgız

      😬😬😬😬

    15. emirhan koruyucu

      Arkanda kiz baban

    16. Eren Ozkaya

      Oooo abo ilk defa gercek kız kullanmısşın

    17. Aleyna Türkoğlu

      Abi bizim okulun altında sular vadisinde yapmışsın yeni farkettim

    18. The JodGe

      *2020 ???*

    19. Mehmet Emin Bıyıklı

      1:48 mervan efsane

    20. sevgul islamovi

      Yaaaa seni cok sevorum kaya abi

    21. Eren Ozkaya

      Mervan abi elini sallayip para kazaniyo loooon mervan t

    22. pirenses elif

      seni seviyoruz abi canım abimiz

    23. EŞKİYA OYUNCU

      Suice squad (joker)müzik bunun

    24. Eren Ozkaya

      Cooook yaşıklısın ben kız olsam sana aşk olurdum

    25. Eren Ozkaya

      En sevdigim parodi bu oldu abi

    26. deniz aksüt

      ço abi seni çok seviyorum

    27. mehmet kök

      Yarim yok

    28. Sweet Dead

      Ver ver ver ver telefonu veer😄2020 dinleyenler?

    29. Sweet Dead

      Fark etmiyor kiz seniii😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    30. Pubg Mobile -Konu

      1:48 oo mervan abi

    31. /directioner/forever/12

      Abi müzikten anladım birde gerçek şarkıyı hem tanıdığım hemde bildiğim için (indila dernière danse) şarkısının Türkçe parodisi şarkının ismini Türkçeye çevirince son dans oluyor (yarı Fransız’ım)❤️❤️❤️❤️❤️seviliyorsun❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    32. zula mc online gamers

      2020 hala izliyorum :)

    33. oyunlu çocuk

      2020 hala izleyenler varmı? :D

      1. Batuhan Başş

        oyunlu çocuk var 😂😂

    34. Erdem Ytkn1

      2020?

    35. Emre İmamoğulları

      Muhteşem bi reklam

    36. Arda Aslan

      Vay be eski günler

    37. Baran Isufov

      Patisinin melodisi salıntı dernière danse diye bi şarkı var ondan salıntı

    38. NEVA Kızıl

      Yaaa sesin hem güzel hem çok havalı bayılıcağım ❤❤

    39. w0rd fraeme

      aha bizim okulun ora qweqweqw

    40. ღ Barney - Chan ღ

      Ne günlerdi beaa şimdi kaldı 2020 ye 6 gün ahh beaw

    41. Funda Eroğlu

      Abi Batman olucam şarkısında ben çok korktum sapık sın

    42. Marul abi

      Metroda sevişmişler

    43. Misra Datli

      Parodi şarkılardan en güzeli bu hakkını yememek lazım😉

    44. Dora Eroğlu

      Yıl olmuş 2019 ben tekrar tekrar izliyorum benim gibiler 1 artı lan artığı bulamadım

    45. Youtube Family

      1:48 efsane yaa😂

    46. nisaa

      Le dönse !!!

    47. Saleyrean ・

      Derniere danse ın parodisi gibi olmuş😂

    48. Gameplay Channel

      Şarkının adını soyliyem DERNIERE DANCE

    49. ERDOĞAN BAŞ

      aaa aşık mı

    50. LeWittleBobaTeAaAa uwu

      Arka daki ses derniere danse şarkısı

    51. Doğuş

      Kizim oglum arkanizi donun amk

    52. Sadi Tanoba

      Alan walker in sarkisina benzemis abi

    53. Erkan Özyürek

      2 yıl olmuş amq

    54. utkan tutkum

      Senin şarkıların en güzel şarkı

    55. Gül Bektaş

      Mervan abinin suçu neydi😉😂😂

    56. MAHMUT GAMER

      Arka plandakı şatkı nedir???? Çok lazım

    57. LightBlueRekt

    58. Mertgamerci 35

      Sanırım happen sponsor oldu

    59. _Le Gameur25_

      Gerçek şarkı fransız

    60. Murat Şahin

      Helal be abi çok iyi şarkı