Çete, Oğuz'un Durumunu Öğrendi - 4N1K İlk Aşk 10. Bölüm

312 B görünümler99

    4N1K İlk Aşk 10. Bölüm - Gökhan, Oğuz için plan yapıyor.
    FOXplay Resmi Sitesi: www.foxplay.com.tr
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    4N1K Yeni Başlangıçlar: www.foxplay.com.tr/4N1K-Yeni-Baslangiclar

    4N1K Yeni Başlangıçlar’a abone olmak için: bit.ly/2PWBaQx

    FOX Resmi Facebook Hesabı: FOXtelevizyonu
    FOX Resmi Twitter Hesabı: FOXTurkiye
    FOX Resmi Instagram Hesabı: FOXTurkiye

    Ailelerinden uzakta üniversitede yeni hayatlarına adım atan çete yine bir aradadır. Her biri farklı üniversitelerin farklı bölümlerini kazansa da, lisede hayalini kurdukları gibi aynı eve çıkarlar.
    4N1K Yeni Başlangıçlar FOXplay’de!


    YAPIM: FABRiKA YAPIM
    YAPIMCI: ÖNER ARSLANEL

    Oyuncular:
    Yaprak: Gözde Mutluer
    Ali: Atakan Hoşgören
    Sinan: Cihan Şimşek
    Gökhan: Sina Özer
    Oğuz: Cemrehan Karakaş
    Barış: Burak Yörük

    Daha fazla video için abone olun: trsel.info

    Bizi sosyal medyadan takip edin:

    4N1K Yeni Başlangıçlar Resmi Facebook Hesabı: 4n1kfox
    4N1K Yeni Başlangıçlar Resmi Twitter Hesabı: 4n1kfox
    4N1K Yeni Başlangıçlar Resmi Instagram Hesabı: 4n1kfox
    #FOX #4N1K

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Derya Tüfeközdemir

      Oğuz un özgeçmiş çook iyi Oğuz ingilizce seviyesi kraliyet seviyesi Ben 😊😊😂😂

    2. GameGlitcherPro

      Yeniden başlarsa 7/24 izlerim

    3. Meryem Özkesici

      teambarış

    4. Fadime Özgülsüm

      Adam da koca pizza dan minicik bişey aldı sanki tadını anlıcak ya nfmfnfm

    5. Şuaa FFF

      LaZaLi

    6. Küçük Dostlar

      4N 1K'nın düğünü çıkacakmış dizi olarak

    7. Ezel Çelikdal

      2020 izleyicileri burdamı ?°•°•°♡•°•°•

    8. İREM YAZICI

      Allhim sen bun diziye arka sokaklar omru ver

    9. Gökçe Nur DANACIOĞLU

      sırığı hiç sevemiyorum

    10. oyun tv

      en sevdiğim bölüm bu bölüm

    11. Duygu Kara

      Ogffff barış ne alakaagg beggy o niye geliyor

    12. mc déco

      Adam pizzayı çataldan yedi ya

    13. Duru Naz Garip

      Eslem Akar’ı, İzmarit’i okuduğumdan beri Sıla olarak hayal ediyorum, gözümde Ece olarak değil İzmarit-Sıla olarak hayal ediyorum.

      1. hαrrч pσttєr _ ѕlутнєяiи

        +HARMİONE GRANGER -RON WEASLEY

    14. Ayşe ecrin fazlıoğlu,

      Pizza çatal bıçakla mi yenir ya

    15. Tr_BTS ARMY_Kookie

      2:25 barışı seviyolar o yuzden alırsın Aga be...yok ali kuşum yok senden daha çok sevmezler💛💚

    16. Gülnaz Zor

      Yeniden başlasa şu dizi var ya nasıl güzel olur

    17. Rona Ahmed

      This is New or old ?

    18. Rona Ahmed

      دة قديم ولا جديد

    19. İlayda Tezcan

      Bende böyle arkadaşlar istiyom çok mu be yaa

    20. Kafkaz M

      Insanin boyle arkadaslari olsun dunyaya borcu olsun takmaz valla

    21. Aliçooo

      6:19 Barış kendi kendine fotoğraf çekilmesi :/

    22. Azra Naz Koluaçık

      KEŞKE DİZİ YENİDEN BAŞLASA

    23. Gamze

      Abi adam pizzayı çatalla yedi ya la 😂😂

    24. Albina Pilger

      Pizzayı kendileri yaptılar bu olay gerçek ben pizzayı sipariş ettikleri yerde çalışıyorum

      1. hαrrч pσttєr _ ѕlутнєяiи

        Albina Pilger yaw he he he he he he he he

    25. Zeynep Sürmelioğlu

      arkadaşlar 4n 1k tekrardan başlıyor

      1. Sevilay Isgenderova

        Ne zmn

    26. Zeynep Sürmelioğlu

      arkadaşlar 4n 1k tekrardan başlıyor

    27. Naz Uysal

      Atakan Hoşgören en yakışıklısı ve favori

      1. Zeynep Sürmelioğlu

        yeniden başlıyor 4n 1k 3 oqlucak

    28. Azerbaycan Haciyev

      Sari bunlarami gecmis?

    29. Nisa Atalay

      Şöyle arkadaşlarımız olduda biz mi istemedik sjsjxhsjks 😅😅

      1. Zeynep Sürmelioğlu

        aynen yaa

    30. muhammed Büyükyildiz

      Babosu oğuz bulmuş ya la

    31. M.Halit Birçerpanlı

      Merveyi ilk defa gökhanın yanında mutlu görüyorum😂❤

    32. ADEM GÜLŞEN

      ŞÖYLE BİR ORTAMA İHTİYACIM VAR

    33. Zeynep DEMIRCI

      Bence Ece ve Barış olmalıydı.Çok yakışıyorlar.Yaprak Barış'ı haketmiyor .

      1. Zeynep Sürmelioğlu

        @Nehir Öztünç sana katılıyorum

      2. Nehir Öztünç

        Sinan'la da Yaprak'ı yapalım kendi görüşün saygı duyuyorum ama,sanki birazcık saçma.

    34. Talha Yasir BAŞ

      10:14 pizzayı çatalla mı yedi sjsjsjhd

      1. sarkilar alemi

        Pizayya hakaret

      2. Nehir Öztünç

        Valla yedii😂

    35. Rabia Nur

      Biri de demiyo ki siz o paraları nerden buldunuz

    36. Nisanur Korkmaz

      Aklıma Rafadan Tayfa geldi lan :)) gözler yaşlı

      1. Nisanur Korkmaz

        @Nehir Öztünç :))

      2. Nehir Öztünç

        Bir araadaaa rafadaaan taayyffaa😂😂😂

    37. Ela Kara

      Kim ne derse desin yaprak karakteri çok şımarık

    38. JENNIE KIM

      Barış diyenler like 👍 Ali diyenler yorum 👉 Acaba hangisi kazanacak ??

      1. Harley Quinn

        Ali kuşummm oleyyyyy

      2. sarkilar alemi

        Ali kus

      3. İrem Uysal

        İkiside

    39. Hayrunnisa Tokar

      Ali senin gamzen çok şiirin

    40. Edit Videoları Kanalı

      ÖZLEDİK BE SİZİİ

    41. Rabia Deniz

      Pizzayı da çatal bıçakla yemezsin hani dğaşpsşwodşwpdşlwşf

      1. Rabia Deniz

        @Nehir Öztünç yanii 😂😂😂

      2. Nehir Öztünç

        Eline alıcaksın bütün malzemeleri döküp öyle yemen lazım ama özelliği o yanii😂.

    42. elektrik flamingosu

      Babuş diyince aklıma artık ardahan 'ın gelmesi kfjfnxnvbgvgj

      1. Nehir Öztünç

        Babuş sağolsun.

    43. Dilara aydın

      Ya şu ali varya çok tatlı ya

    44. Dila Akkuş

      barış 2021 survivora katılmalı tabi baraj biterse

    45. Tuğba aaa

      hey seenn boşuna böyle bi arkadaş grubu hayali kurma

      1. Gülsevim Serra Kocatürk

        Sen niye hayalimi bozdunki

    46. Joshaucalbe Czaherhai

      2019'un başından bu yana, Fransa Ulusal Meclis üyeleri, her yedi yılda bir revize edilen Fransız Biyoetik Yasası ile ilgili 29 tasarı çıkardı. Bu tasarılar ile hükümetten insan organ nakillerini kayıt altına almak, yabancı ülkelerden organ kaynaklarını takip etmek ve organ kaçakçılığını durdurmak üzere daha caydırıcı cezalar vermek için bir bölüm kurmasını istediler. Son yıllarda Çin'i organ kaçakçılığının ana kaynağı ve organların rızası olmayan insanlardan nakledildiğini belirleyen giderek daha fazla sayıda kanıt bulundu. Paris'teki Falun Gong uygulayıcıları, 1 Ekim'de Ulusal Meclis dışındaki plazada bir miting düzenledi, Meclis üyelerinden Çin'deki zorla organ toplama suçlarını durdurmak için yeni yasayı desteklemeleri istendi. Falun Gong uygulayıcıları, Çin Komünist rejimi tarafından zorla organ toplanması hedeflenen en büyük vicdan mahkumları grubudur. Falun Gong uygulayıcıları egzersizleri gösterdiler ve Fransa Ulusal Meclisi dışında bir miting düzenlediler.Meclis üyelerinden bazıları, mevcut Biyoetik Yasasındaki organ bağış protokollerini değiştirmek, organ kaçakçılığını durdurmak ve temel etik ve ahlakı korumak amacıyla yeni tasarılar getirdi. Fransa, Avrupa'da bir hükümet kuruluşunun, yabancı ülkelerde gerçekleştirilen organ nakilleri ile ilgili kayıtları kaydetmesi ve tutması gerektiğini öneren ilk ülkedir. Kanun meclisten geçerse, Fransa organ nakli için çok ülkeli bir işbirliğinde liderlik yapacak. Diğer önergeler arasında organ kaçakçılarını hedef alan bir kara liste oluşturulması ve organ kaçakçılığından yararlanan bireylerin kovuşturulması için daha ağır cezalar yer almaktadır. 24 Eylül’den bu yana, önerilen 29 tasarı mecliste görüşülmüş ve oylanmıştır. Ardèche Bölümünü temsil eden Meclis üyesi Hervé Saulignac, Fransız halkını Çin'de neler olduğu hakkında bilgilendirmenin çok önemli olduğunu belirtti. “Yani, kişinin rızası olmadan alınmış organlar var. Herhangi bir etik ve ahlak düzenlemesi yok. Bu tür davranışları destekleyemeyiz. Değerlerimizi ihlal ediyor ” dedi. Meclis Üyesi Josiane Corneloup, bir Fransız vatandaşının yurtdışında aldığı her organ naklinin izlenmesi için bir kayıt sistemi kurma önerisinin temel nedeninin Çinli Falun Gong uygulayıcılarının nakil ameliyatları için organlarının satışa çıkarılması amacıyla öldürüldüğünü gösteren çok sayıda dava olduğunu söyledi. Organ Toplama Suçlarını Sonlandırma Çabaları ile İlgili Falun Gong'a Destek Sesleri Bay Harold King Mitingde Zorla Organ Toplamaya Karşı Doktorlar Örgütü’nü (DAFOH) temsil eden Harold King, bir konuşma yaparak, Fransa hükümetine Çin'de işlenen organ yağmalama suçlarını durdurmaya yardımcı olmak için etkili önlemler alma çağrısında bulundu. Fiorella Luna, ETAC Fransa temsilcisi Mitingde Çin'deki Nakil Suistimalini Sonlandırma Temsilcisi Fiorella Luna (ETAC) konuştu. Çin'deki insan organlarının kaynağının çoğunlukla vicdan mahkumlarından, Falun Gong uygulayıcılarından ve muhtemelen bazı Uygur Müslümanlarından olduğunun bilinmesini istedi.“Bu insanları öldürmenin amacı, Çin vatandaşlarına ve organ nakli için bekleyen yabancı gezginlere satılmak üzere organlarının çıkarılmasıdır. Yeni bir biyoetik kanunun kabul edilmesi, Fransız vatandaşlarının bu tür eylemlere karşı daha güçlü bir caydırıcı olacağından, organ ticaretine katılmalarını önleyecektir. Bir kayıt sistemi ayrıca organ nakli turizminin yasallığı ve etiğinin tanımlanmasına yardımcı olacaktır. ”

      1. Nisanur Korkmaz

        @BegümReyizTR okuyan varsa bordo berelidir

      2. BegümReyizTR

        sonuna kadr okuyan bordo berelidir

    47. Elif Azra Ulamış

      en güzel sahne yaa

    48. Sultan Çelik

      Ya diziyi tekrar göstersinler yine izleriz Fox ta 7/24 Şevkat yerimdar gösteriyolar 4n1k ona 28726282 basar

    49. buse

      Ne alaka şimdi

    50. Ömer Faruk Korkmaz

      Üzülme

    51. Sayera Sadirova

      Yaprak San nasil bi kizsin Yaa Ali kushum dururkan barish ne yaa

    52. Xuraman Alizade

      Salam eger cipsi yemek isdiyirsizse menim kanalimda ev cipsisi yeyeceksiz kanalimin adi Xuraman Alizade 3 video var kanalima abune olmayi ve layk atmaqi unutmayin

    53. Ceylin Ciftekus

      Oğuz:Bırakcam okulu ya Gökhan:Lan sövecem burda ya nereye bırakıyosun ha Sinan:Çözeriz ya sen sıkma canını sen niye bize söylemedin Ali:Aynen ya Sizin kardeş dayanışmanız 🥺🥺🥺

    54. Ceren Sarıçam

      .

    55. Eda Naz

      Belki 5 kişi değiliz ama benimde böyle süper,kardeşim yerine koyduğum dostlarım var❤❤❤❤

    56. Suheda Dogu

      Gökhan ve Mervenin farklı bi alemde olması hckdksnsh hastayım sana Karademirrr💕

    57. ozun kerman

      Lütfen tekrar başlasın😀

    58. Fidan Rustamova

      Çete dönün ya artık özledi😚❤❤

    59. Ecrin Su

      Dizinin sonunu siz kararrrrrr ve3iyowunuzzzz

    60. fullmoon ly

      Biz : yeni sezon gelicek mi ? Fabrika yapım: yesn't

      1. Aslı Tugay

        fullmoon ly bildiğime göre başlamışlartrsel.info/video/video/0aahynyCsdDZm6g.html

      2. aysan rezapour

        @Helin Demirtaş 4N1K 2

      3. Helin Demirtaş

        @aysan rezapour hangisini

      4. aysan rezapour

        @Helin Demirtaş interneten hangi siteden izleye bilirim ?

      5. Helin Demirtaş

        @aysan rezapour 2 filmi ve 2 sezonu da izledim film yapıcaklar 3. film çıkıcak sezonu bilmiyorum