Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 193. Bölüm Fragmanı | Pınar Hanım, İlyas Bey'e yanıkmış

3,3 Mn görünümler565

    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Kanalından Öneriler
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
    bit.ly/2HVjRzZ
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
    bit.ly/36J1Or8
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
    bit.ly/33CdZUC
    Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
    bit.ly/36DYLQX
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRsel Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw
    atv Resmi TRsel Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
    trsel.info/a/eLBNGSG9w5qEbzQqZjqjuwjoin

    katma 14 gün önce

    YORUMLAR

    1. maximilian maximilian

      SİZE BİRŞEY DİYİMMİ VERMEYİN ULAN FRAGMAN SAYGINIZ SADECE CEBİNİZDEN İBARET İZLEYİCİYE İZLEMİYORUM ULAN DAHA BAKIN DALGANIZA BÖYLE CİDDİYETSİZ İŞ OLMAZZZZZ

    2. Eskiler Guzeldi

      194 fragman neden gelmedi???????

    3. Yunus Yaşar

      Hızırın o kurtlarla olan sahnesi sizce bize ilerde neyin mesajını verio olabilir😉

    4. Furkan Nusret

      FRAGMANI VEREYDİN İYİYDİ DOSTUM EDHO

    5. emrullah erörs

      lan hani 194 fragmanı

    6. Mert Ön

      Fragmanı umuttunuz atın artık

    7. KV BABAYİĞİT

      İYİCE SUYUNU ÇIKARDILAR HA BU NE SAAT 1 OLDU

    8. Önder Bulut

      194 Bölüm Fragmanı nerde kaldı

    9. Amin Bazazzadeh

      5 senedir sizinle bu fragman sorununu çozemedik. diziye 1 gün kala fragman yayınlamak ne demek.

    10. bilal aksoy

      194 fragman nerdeeee

    11. Cabir Demir

      Biri hayrına şu ömürü vursun da dizi düzelsin

    12. Metin Sayar

      Kurtlar vadisinin yanından ne edho ne çukur geçemez asıl anlamadığım bu dizileri nasıl seyrediyorsunuz

    13. deniz k

      Sadece aldatmaya dayalı aptalca bir dizi

    14. Anar Soltanov

      Abi bence Omur Facali obrazini diziden bir si...r edin gitsin. Bence en gereksiz adam odur🤔

    15. huso celebi

      Kurtlar hangi bölümde hangi dakika da bilen yok mu

    16. EV YAPIMI DİZİ amatörlerin youtube kanalı

      Arkadaşlar sizden ricamdır TRsel kalanımıza abone olun. Ve sizde kendi videolarınızı çekin bana atın yayınlayalım kanalımızda. Bu yasaklarda evde oturmayın video çekin atın. Ünlülerin ev yapımı dizisi vardı. Bizde amatörlerle bir ev yapımı yapacaz

    17. Yakup

      Kurtların Gorunmesi Yakında Kurtlar Vadisinin Çıkmasına İşarettir Ben Öyle Yorumladım

    18. Amory Al Afndi

      Why don't you download the episode subtitled into Arabic? If you download the episode with subtitles but rather Arabic, the views will be increased to 10 million or more.

    19. Gokhan Dursun

      Kimsesiz yaşar geri dönsün artık

    20. Evin Alma

      Hefsane Bi bölüm bizi bekliyor

    21. Emine Akkan

      Yaziklar olsun omur sana

    22. Adem Yalcin

      Sen kurtlar sofrasından cikamazsan ona yanarim

    23. Alemin Kralı

      Bu dizidede adamlar cayır cayır adam öldürüyor sonra oruç tutuyorlar 👌

    24. عبودة موسى

      هاي

    25. Casny

      Es kardeşim

    26. Büşra Balkan

      İlyas kim olduğunu gösterir inşallah bu façalaılara olaylara cok giriyorlar ya biraz geri çekin bıktık

    27. Osman Topbas

      Ilyas kesin ayrilacak kafa atmanin acisinida alir

    28. Mehmet Fırat Badıllı

      Kurtlar vadisi derim susarım arkadaş

    29. Sehran Qasimov

      Bu gün olmuyacakmı?

    30. Lika Aliyeva

      Yapmayin yaa iliasla omuru ayirilmak ne yaa kimse yakishmaz iliasa omurgibi bir xanim

    31. Lika Aliyeva

      Bugun yokmu dizi

      1. zynpwer t

        Var dizi 20:30 da başlayacak

    32. Daruga

      Ömüür ömür

    33. Yiyido 58

      Senaristen İlyasa büyük darbe

    34. Dursun Aslantaş

      Vay be yavuz tetiğe bastı

    35. Çelebice

      Ne ilyasmış... yolda kadını döverler kadını öldürülür görmezden gelirler... ama rol gereği ilyas eşini aldatır ülkede yer yerindense oynar..

    36. Шахмир Магамедов

      Ilyasi vurdun soxum senin senaryova

    37. Sadullah Yetiş

      İlyas ben karımı seviyorum deyip gönderdiği sahneyi koyarlar haşmetde özür diler

    38. ERKAN KARABAKAN

      Hanı kurtlar evcillesmezdi lan ya sahne kurgu yada söylenen bu söz palavra

    39. Kevser Zozik

      Ömür haketti şimdi neyin tripi bu.Adam kaç kere uyardı seni tutturdu gidelim gidelim sen zorla girdin adamın hayatına.Taniginda manavmiydi terzimiydi

      1. Nisa Nur

        Aynen o ikna etti evlenmeye geleceği düşünüp evlenmeseydi ilyasın hayatı maffolmazdı. Ve o istedi bu hayatı abisinin evinde sanki başka birşey var.

    40. bekir tosun

      bence türkiyeyi şoka sürükleyin eşkiya dünya ve çukur karşılaşsın süper olur.

    41. bekdemir2005

      Ömür ölsün diyenler ilyasi ne hale düşürdü Şimdi pınarı alman gerek ilyas Ömürü at kapıya ondan fayda gelmez hasmete kahve yapsin varsin

    42. Hakan Senturk

      Haşmet kafa atıyor hızır bakiyor

      1. Nisa Nur

        Aynen Hızır öyle böm böm bakmış birşey yapsana afedersiniz ama öküzün trene baktığı gibi bakıyor inşallah ilyasın elinden tutup kaldırır ayağına yoksa ben gidip kaldıracağım.

    43. Mrs.

      *Eğer pınarla ilişkisi varsa Haşmet az bile yaptı. Eğer öyle bir şey yoksa Ömür abileriyle kocasının arasını bozdu istemeden. İki ucu boklu değnek.*

    44. Erdem Zambak

      Yazık yaa dizi dallasa döndü.Örfümüze adetimize takılır sahneler değil bunlar ihanet,entrika,aile toplumunu sarsan senaryolar bunlar.

    45. İradə Suleymanova

      İlyasa iyi oldu

    46. İradə Suleymanova

      İnşallah ömür cidmez ilyasın süründürür sonra barışırlar

    47. Alican

      İlyası bozuk para gibi harcayacaksın demi senarist çünkü neredeyse başrol'ün üstüne çıktı e buda başrolün işine gelmedi ve ilyasi küçük düşürüp gözden düşüreceksiniz

    48. Yaşar Ozbey

      Eğer İlyas yattiysa kızla hak ediyor kafa yemeyi

    49. Ali Tekin CANATAN

      Sezon finalinde Hızır ölecek. Senaristte aklınca ''Reis olacaksan kadınlarla problemin olmalı kafasından'' gidiyor. İlyas yeni reis olacak. Hızırın ilk sezonlarda yaşadığı aldatma sorunlarını oda yaşayacak. Ama bence burda ince detay Hızır Çakırbeyli ölecek. Bütün dikkatler İlyasa çekilmişken senaryo olarak, final süprizinde Hızıra veda edilecek. Bu yorumu okuyan senarist ''ya senaryoru'' sızdırmakla birilerini suçlayıp beni dava edecek. Ya da ulan ne fanatik izleyiciler var. Adam senaryoyu çözdü diyip; senaryoyu değiştirecek. 4 Mayıs 2021 18:07

    50. emre ispirli

      Senarist dostumuz olmak istiyorsan şöyle yapıyoruz ilyas gururlu olduğu için kimseye bişey anlatmasın sonra vurulsun hastane de yatsın pınar gelsin aramızda bişey olmadı desin bu iş tatlıya bağlansın herkes özür dilesin ilyas tan aksi halde dostumuz değilsin

    51. Abdullah Yavuzaslan

      İlyasın azına ettiler ne anlamı kaldı çıkarın diziden daha iyi

    52. Büşra Azan

      Yakmaya devamkeee

    53. Mehmet Altın

      Raci Şaşmaz olmayınca dizi sarmiyor İlyas ne hale geldi mafya dizisine bak

    54. Azər Yavəroğlu

      Tum dunya yeni bolumu beklerken ,yayim olmadi neden?

    55. Azər Yavəroğlu

      Neden yayim olmadi ?neden atv ?

    56. Huseyn Agazade

      Q

    57. Kaçık HelBOy

      İlyas haketti

      1. Nisa Nur

        Hani ne açıdan nereden biliyorsun belki yapmadı.

    58. Ramazan Topal

      Bakalım Hamdi hangi yeğene çökecek

    59. Ramazan Topal

      İlyasss İlyas İlyas.

    60. Hamdullah Akyol

      bence senarist haşmeti gözden çıkarmış yada facalilar bir kayıp verecek

    61. Film Tube

      İlyas: Bana bana bana yapılırmı bu? Ehh bana ya bana bana

    62. yaşam ofset

      Arkadaş ben mi rolüne çok yakıştırıyorum yoksa herkes benim gibi mi? Şu Yaman Korkmaz olmazsa diziyi seyretmekten çıkacam yaa o kadar sevdirdi kendini adam.

    63. Karsli Azrail

      Simdiye kadr asla aldatmayan rolünü oynayan ilyasi bir anda yavsagin basta gideni yaptılar cıvıtmaya basladi filim

    64. Haci Hemzeyev

      Bence ilyas orda hic bisey yapmadi ve omur ozur dilemek zorunda kalacak

    65. Kara Kartal

      İlyasın suçsuz olduğu anlaşılsın önce kafa atan haşmeti sonrada bacısını sonrada behzatı öldürsün fahri baba ile dostum yaşar diziye dönsün senaristler artık zırvalamaktan vazgeçsin bu arada hızır git gide sevimsizleşiyor seyir zevkimizin içine ettiniz senaristler ne diyim size

    66. ᏂᏗᏝᎥᏝ MᏗCᎥT

      Sürekli erkeklerin aldattığı bir diziye döndü. Senarist sen bayansın herhalde ki veya daha önce aldatıldın diye düşünmüyor değilim. Çünkü her sahnen de erkekler aldatıyor. Şuna bi çeki düzen verseniz iyi olur.

    67. Hasan CNKCGL

      Akşam olmasını bekliyoruz

    68. sema bulut

      Hayirr yaaaaa aralar bozulmasinnnn.senarist napiyosun napiyosun oku bunlariiiii. Ilyasi harcama!!

    69. Celila Gggglr

      O tokati hak etdi

    70. hayrettin şen

      TİPİYİ BELLİKİ GÖMMEDİLER BELLİKİ :S

    71. çaylak

      benim fikrim oteldeki hatuna hatun İLYASI istese de İLYAS hiç bir şey yapmamıştır ALPARSLANI AYAĞA kaldırdı diye PINAR hedefte diye bu sebeple otelde otel de gizledi ama bunu fırsat bilen PINAR İLYASA beraber olalım diye söyledi ama İLYAS karısını benim düşüncem aldatmadı bu dizide İLYAS karakterini duruşunu bozmayan bir İLYAS vardı bir kadın onu istiyor diye hiç bir bölüm de hoop diye kadının koynuna hemen girmedi geçmiş bölümleri izleyin derim

    72. Ümit Yılmaz

      Hızır ali ve didem sezon sonu evlenecekler son sahne bu olacak.

    73. Recep Kurkut

      Tipi oldu mu ölmedi mi ya

    74. Kemal Çifci

      İlyasa kafa heeee

    75. Ümit Yılmaz

      Ozan akbaba ölerek diziye veda edecek

    76. Gürkan Teksöz

      ömürde meryem gibi ceketi omzuna atıyor bi kadına hiç yakışmıyor itici oluyorlar

    77. Thorin Meşekalkan

      Yeter abi her fragman ve her bölüm kapağında Hızır olmak zorunda mı?

    78. Ahmet emin Meral

      D

    79. Aylin Memmedova

      Tipi öldümü?

    80. instrumental trap Beats

      Masa liderine kafa atmak nedir iyice saçmaladı dizi

    81. Berat Özkorkmaz

      Çok güzel dizi bitmesin

    82. Ömer Kartal

      İlyas Çakırbeyli karakteri sayesinde tekrar reyting zirvesindesiniz ama saçma salak işler

    83. Ahmet Demirok

      Ben ce ömür ölmemeli hata ölmesin lütfen çünkü oyunun engüzel yanı😍🤩

    84. Ferhat Yagmur

      Ya neden senarist nedenn neden sende başkalarına benzemeye çalışıyonnnn şuan butun dizilerde aldatma vb dolu senın farkın bunlar olmayınca guzeldi neden sende digerleri durumuna düşürüyorsun dızıyı noldu ilyas aldatınca rekor izlenmemi geldi

    85. Murat Çakırbeyli

      Pınar🖤İlyas❤️🇹🇷

    86. облако снег

      İlyas saçma olmaya başladı dizide

    87. Xeyal Balayzade

      Mən səbrsizliklə Hızıralinin partlayışın gpzlüyürəm o ceylanın oğludu elə bir üzü çıxajaqki onun Alpaslan yalan olacaq.

    88. Cenk GÜMÜŞOĞLU

      Sen önce kendi kız kardeşine bak sürekli boşanıcam boşanıcam diye miyavlıyor oyuncakmı lan bu arkandayız İlyas boşa gitsin

    89. Mehmet Alptekin

      İlyas aldatmaz aldatmamistir burda baska bir entrika vardır mutlaka benim tanıdığım İlyas bana bana bana bana bu yapılır mı bana diyen adam böyle yapmaz bana bana

    90. Salih Tașdemir

      Kim ne derse desin idölüm hamdi babaa 😅😅😅 çal bella çall sjsjsjsjdjdjdj

    91. Doğan Çiçek

      Ulan senarist ahlaksızlıkta üstüne yok aileni düşünemiyorum bile kaliten sıfır..

    92. AdAMen

      Fragman bomba

    93. AdAMen

      Pınar Hanım, İlyas Bey'e yanıkmış - Ömürün sesiyle okudum sjjsjjjsjs

    94. Hamdi baba

      Ben olmasam iki günde namerde muhtaç olursunuz.😎😎

    95. Ercan Yurtseven

      Ulan yapılır mı bu İLYASA'a senarist...

    96. Çağrı Dündar

      Ağır abiye otele garı atmak yakişirmi Ulaaannn🤣🤣

    97. Deniz Konak

      Yamanı tek gecerim dost olması sevindirdi

    98. Tahsin Mete

      dizideki kaliteyi bir senarist 2 alparslana verdikleri rol düşürüyor. nedir bu coluk cocuğa koskoca mafyaları kabadayıları istihbaratı mosadı oyuncak ettiler. dizinin kalitesini bitirdiniz. adam gibi isimler cıkarıyosunuz ilk bölümde madara ediyosunuz. bi kafasının ortasına sıktırında diziden cıkarın şunu artık yaşını almış kaliteli oyuncular la devam edin. bebeleri mosad,mafya,mit başkanı yapıyosunuz. harikalr diyarındamısınız nesiniz.

    99. Delil Cengiz

      Yeni bölüm neden youtube düşmedi acaba🤔🤔🤔

    100. TÜRKİYE DİZİ SAHNELERİ

      SAHTE PARA SATILIR :) ORJİNALİ İLE AYNİ 😊