boşandık :d

Porçay

361 B görünümler30

    Üye Ol: trsel.info/a/UpMmEDtYEoZxYYRa_gh5eQjoin
    Subredditimiz: www.reddit.com/r/burdurland
    Instagram: porcays
    Hemen Abone Ol: trsel.info%C3%A7ays
    Spotify: open.spotify.com/artist/2RpJF19hJtyd7omsIi5mUF
    Twitter: komahirrimbuke
    Discord: discord.gg/W8ZX7Q7

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Ulaş Tivi

      yetişseydim ikisinide dene tarafını seç derdim

    2. Eylül

      Ev adresini ver de komşu olalım

    3. Mehmet Yeşilbaş

      + are you disco - excuse me +are you cola - no no + E what are you

    4. fatya izmayilova

      Bundan soraki videonun linkini atarmisiniz ben bulamadimda

    5. Muhammet tekdemir

      nıköhb

    6. Ayşe ildeniz

      Sjsjsj benimkiler boşandıktan 2 sene sonra söylediler... Zaten kendimi bildim bileli birlikte yatmıyorlardı, en sonunda ben velayet kağıdını buldum diye söylemek zorunda kaldılar djdjjdjd

    7. Bay Stick

      Ya Pasha Fencer Reklamınız Yokmu Olm Arada Gözlüklü Mal Biri Çıkıyo Niye Böyle Oluyo

    8. USSELESSTRIANGLE X

      ben:online sınav oluyorum porçay 45dk sini çalmak üzere: HEY

    9. Hasan alp

      A- Sari pipi B- efn A- yaşın büyüyor ve bunu söylemek zor ama kesecekler B- neyi A- anlamiyormus gibi yapmayı kes B- demek serüven bitti ha A- maalesef

    10. Pr-Emre

      Adam öldü Müge hanım

    11. aggresivve13

      Şu Şevval lere de hep bişey dayatılıyor aw

    12. Hakan Sarıçam

      Dur annene veriyorum.

    13. Halkın Düşüncesi

      0:47

    14. Ayberk Ş

      Sondaki şarkının ismini bilen varmı??

    15. Porçayın G Fuel'i

      Boşandık oğlum

    16. Yproyk

      4:13

    17. Sevda Tunc

      Annesi ve babası boşanınca her istediğini yapabileceğini zanedenler size tek diyebileceğim: "sanırım aynı dünyada yaşamıyoruz"☺️

    18. Müzik Diyarı

      +Senin O Annen varya -Evet +He artık yok

    19. Barto Romeo

      Çorabi çıkarmeşki??

    20. merabalrh h

      Mrb gözel baayaan gülüsünüzü cicekler görse kıskanır baayaan nerede oturuyorsunuz baayaaan?!

    21. Akif ÖZ

      mükemmelsiniz mükemmelsiniz

    22. Yiğit Berk Aydın

      -Selam. -Kadınlardan hoşlanıyorum. -Bende.

    23. imnameim

      Bana soylemediler ༎ຶ‿༎ຶ

    24. Gfds Kshzjshhz

      DOCTOR WHO İZLE GAVAT

    25. Şükrü DEĞER

      1:35 WhatsApp aile grubu = babam gruptan ayrıldı ( bu iyiydi dostum 👍😅)

    26. MrWorm

      3:37

    27. Uğur Cavadzadə

      Demo sürüm bitti evlat

    28. Taha Yavuz Özışık

      -Herhangi bir enstrüman çalıyor musun +Gitar çalıyorum bir ara istersen sana da öğrete bilirim ... bize gelsene

    29. GAME

      Adam: M* enesretsög (*m göstersene) Kadın: ne ? Adam: yanındaki çocuk seninmi Kadın: e-evet Adam: hayır bizim

      1. GAME

        Tamam -_- tamam hooooof neyse bi an öldüğümü düşündüm de çok rahatlatıcıydı keşke öyle olsa

      2. Hakan Sarıçam

        @GAME adı üstünde *Random* -_-

      3. GAME

        Öyle random olmaz böyle olur sjsjsjsjsjsjsj veya asdfasdfasdfasdf ve ya xdxdxdxdxdxd

      4. Hakan Sarıçam

        Lan jdjdksksksjfjsjsj

    30. Primal

      AMCA : SLM CANIM TANIŞALIM MI SEN COK GUSEL

    31. Honk Honk

      +Bütün erkekler aynı hiç bir farkları yok resmen. -Haklısınız hanımefendi. +... -... +Neyse işte. Bu konuyu sonra detaylı konuşmak için numaranızı alabilir miyim hanımefendi?

    32. Talha Erkan

      Annen nasıl

    33. Efe Tuğra

      Baba left the game

    34. Tuna Tugra Erol

      TIKTOK : Beni yenemezsin Porcay : Biliyorum evet ama o yenebilir Burdurland ordusu : Memeslerin gücü adına

    35. Şaban Köseler

      önemsiz olmayan dış güzellik

    36. Staist?

      komünistim

    37. EnginBerk

      3kusur yildir yoktum,intro bile degismemis.

    38. Arda Altuncu

      +porçay izliyorum -...

    39. Xartex

      kamera 60fps e mı çıktı

      1. Xartex

        @İbrahim Şahin benim gözlerim bozulmuş 😞✌️

      2. İbrahim Şahin

        Sa-s-saçmalama

    40. kenmeow_

      Slm fıstk bugün çok güzelsin kucağımada ne yakışırsın

    41. Kai

      Hemen hemen tüm yorumları anlıyorum anlamadığım bir yoruma porcay gulunce kendimi gerizekali hissediyorum ag

    42. Anadolu Bozkurtu

      +bencede femizm güzel bir şey porçayı destekliyorum

    43. Sayko_Man

      +Elon musk'ı çok severim _Bende cok severim şiirleri çok güzel

    44. Rabia Ayşe Karadeniz

      Biri : selam yavru köpekler için bağış topluyorum da Amca : ne kadarda iyisin benim için bağış mi topluyorsun Biri : un anlamadım ? Amca : köpeğin olmak istiyorum

    45. Mehmed Yusuf ÖZDEMİR

      Ceg ile fotosunu görenler +1

    46. Enes Özalp

      lan nereye gittin

    47. cat

      Noluyo olm

    48. Attack On Titan TR

      kız: Tüm erkekler -- erkek: Bencede çok haklısınız tüm erkekler dediğiniz gibi kız: Az önce ne dedim ben? erkek: Kesinlikle çok haklısınız bu gece bu konuyu daha detaylı konuşmak için numaranızı alabilir miyim?

    49. Yunus Emre Karapınar

      video at artık

    50. Hüptürük

      Keşke ben de saçlarımı boyayıp soyunarak güçlü bir insan olabilsem ama neye yarar erkek olduktan sonra....

    51. Sayko_Man

      +Kahve istermisin? -olur +ne atayım içine -TUZ

    52. BlueBerryChara

      video at artık eskileri izlemekten sıkıldım köpek at artık

    53. eylül ezel

      **hikayene ifade birakti**

    54. Kaan karademir

      abi en yıkık anılar diye seri yaparmısın bide ilk benden ulsun söz Discord sunucusunda ceren diye bi kız vardı ona aşık olmuştum ona aşık olmam bu arada sevgilisiyle tam ayrılmasına denk geldi, ee bende dedim sevgilin olayımmı oda olur dedi bende işte tamam falan konuştuk sonra kız saklıyo tabi sevgilisiyle barıştığını işte banada oyun oynuyo gitmiş buğra diye başımda bela var die sevgili olamayız dedi işte öyle sonra bitane abide dedi sunucudaki cerenemi aşıksın dedi bende evet dedim oda dedi onun sevgilisi var TABİ SALAQ BEN kız sevgilisinden ayrıldı diye biliyorum işte sonra gerçeği o abiden öğrendiğimde çok kırıldım bide kıza şarkı falan yazmıştım işte böyle...

    55. Emirhan Akay

      Video at o

    56. AFSIN Yerlikaya

      Porçay öldü heralde yada 2 hafta bekletip 3:45 lik video atçak

    57. ST A

      2 haftadır video atmıyo. Belki bu sefer ölmüştür. Ya da daha kötüsü : subreddit videosu çekmek için bekliyodur.

      1. BlueBerryChara

        daha ölmedi story atıo

    58. Adolf Hitler

      Evet ben de BTS seviyorum

      1. Hakan Sarıçam

        Banned from boys.

    59. Just.seyhan

      şarkıyı beraber dinleseks mi ?

    60. Uno Requiem

      +Şansa bak bende BTS dinliyorum.. -Cidden mi harika ne kadarda benziyoruz +evet... + *şimdi bizim eve gel*

      1. Hakan Sarıçam

        B-bts? Banned from boys.

    61. Uno Requiem

      Bugün bizim eve gelsene hap aromalı içecek içeriz..

    62. Uno Requiem

      Kızım bugün eve erken gel annen işteyken sana bir süprizim var..

    63. Kamber Kılıçaslan

      +merhaba bayan _bayan deil kad +haklısınız bayan _KAD +evet bayan

      1. Kamber Kılıçaslan

        @Boşluk sana söylim bu sohbet 10 saat bile sürebilir bayan deil kadın muhabtinde bırakmıyorlar

      2. Boşluk

        Güzel taktik.

    64. lofi music

      Ben neden seni hana benzetiom ln su masumlar aparmatı varya

    65. Y. Efe KOÇ

      1 ay oldu video at

      1. Marshall Mathers

        Zaman kavramını .......

    66. Abaran Bilgin

      video at kürt

      1. Marshall Mathers

        Racist

    67. Ali Yücel

      Erkan... 2 hafta oldu 🤔

    68. Çayan çınar Bektas

      Abi go hapse girmişsin Allah kurtarsın abi banada komşun söyledi gençler beğenin üstte kalsın

    69. poyraz demirci

      Yeni vifeo at

    70. poyraz demirci

      Yeni video at

    71. poyraz demirci

      Yeni video at

    72. KAÇAK

      VİDEO AT DERRRMİSİM (ama lütfen at)

    73. poyraz demirci

      Yeni video at dovcem

    74. Levent MırdlaK

      2 Hafta:d

    75. Emre Korkmaz

      2 haftadır viodya atmıyor inslah hapse atmıslardır :D

      1. EMRE

        :D

    76. rana

      bu kesin hapse girdi

    77. Onur Keskin

      en mutsuz olduğum anda yine güldürüyosun

    78. Hükümdar Aydınlı

      VİDEO AT

    79. Yumoş

      KELİME İ ŞEHADET GETİRMEK

    80. Herhangi biri

      Kadın:mer... Amca:merhaba tanıştığıma memnun oldum benle birlikte porçaya üyelik yaptırmaya ne dersin?

    81. DRAG KING CAR PARKİNG

      kesin hapse girdi.

    82. ᴍʀ ᴅᴜᴄᴋᴋ

      2 haftadır video gelmediğine göre kesin hapse girdi :))

    83. Muhammet Talha

      Vidyo at artık

      1. İYİLİK YANINDA

        Ayn

    84. Burak Ertürk

      2 hafta √ 3 hafta × 4 hafta ×

    85. The Soul

      Evet bu günlük bukadardı(bu aylık) haftayaki göreviniz (bidahaki aya) blabla

    86. aras kilicc0

      2077 ben: baba youtube gezerken gordum porcay kim 2077 babam: ah evlat... 2077: ben : cok guzel videolari var bence film cekmeli 2077 babam: ah evlat haklisin ama o adam oldu

    87. Zero Two

      Porçay videosunda brawl stars reklamı HA

      1. DRAG KING CAR PARKİNG

        reklamları o seçmiyor senin hoşlanabileceğin şeyleri algoritma otomatik olarak seçiyor hani brawl stars oynuyosun.

    88. aeshtetic vibes

      Odami gormek istermisin

    89. Mustafa Anlayis

      +takılmalık arkadaş arıyorum -selamlar arkadaş olalım mı +Olur yatakta buluşuruz :)

    90. Ege Akın

      Beyler yeni kelime buldum OMA OMAY MY ALLAH

    91. nurullah tunçer

      S-sanırım öldü

    92. Boşluk

      کتکعبیغمیمفیغکیفمظمغیخغیفخیخغیفمیغکبکغبغمیکغیغنفسعحققثصقفبی هیات هیات عبعبغیعیعب

      1. nurullah tunçer

        ?

    93. KONPA 3

      kesin hapse girdi

    94. nigaij 3

      Ben acemiyim hanfındi buraya mı yazıyorduk hanfendi

    95. Alo Ben Emre Abin

      +Merhaba hanım efendi sizinle bi arka odaya geçelim mi -Ben lezbiyenim +Bende :q

    96. Levent efe Göğebakan

      ya benim arkadaşlarımın hepsi kızlardan oluşuyor ben sevgili olmak istemiyorum (yersen)

    97. Emir Orbay

      Aga yeni video niye gelmedi ya

      1. Boşluk

        Korona olmuştur.

    98. son N bükücü

      katıl tuşuna basarak telefon numaramı alabilirsiniz hanım efendi

    99. SwEa-z cv!

      Tam düzenli vidyoya atmaya başladı diye seivnirken... 2 haftadır vidyo atmadı galiba mahkeme öne çekildi hapise girdi heralde

      1. BlueBerryChara

        @SwEa-z cv! inşallah

      2. Boşluk

        @SwEa-z cv! inşallah

      3. SwEa-z cv!

        @BlueBerryChara iyi bari eşoleşek 3 45lik vidyo atmaz yine inş

      4. BlueBerryChara

        sabahın köründe storyi attı daha ölmedi

      5. SwEa-z cv!

        @Boşluk Mantıhlı

    100. Bekir efe Öztürk

      Videyo at pic