BİZE GELEN KÖTÜ YORUMLAR (Ülkene geri dön, Primci Koreli, Recep İvedik Louis ) :3Y1T

Chaby Han

Chaby Han

386 B görünümler59

    Trendyol’dan 100 TL ve üzeri alışverişte geçerli 20 TL indirim kodu: 3Y1T
    ty.gl/chabyhan_yt_millaman_1001
    Bize gelen kötü yorumları okuduğumuz videomuz yayında. Siber zorba kime denir? Kötü yorumun sınır nedir? Hepsini konuştuk.
    🔔 Videolardan ilk siz haberdar olmak istiyorsanız abone olun: bit.ly/2H52tbi
    3Y1T Sezon 2 listesi: bit.ly/2GnHONn
    3Y1T En iyi bölümleri: bit.ly/2PagW6b
    ⬇EKİP⬇
    Koreli
    Chaby
    chabyhan
    chabyhan
    twitch.tv/chabyhan
    İtalyan
    Michele Cedolin
    michelecedolin
    trsel.info/a/xth5fC3xD8p-Oc_518VuVg
    Kenyalı
    JJ Moriasi
    jjmoriasi
    joelmoriasi
    trsel.info/a/SsufC19LHU3NNYUUzRv9fw
    Amerikalı
    Louis Stotesbery
    stotesbery
    trsel.info/a/VAU2-LpVDyRE3_VEfc05jg
    Editör (Çorlu)
    Gülce Elibol
    gulcelibol
    📩 İletişim: chaby@hypers.co

    katma 6 aylar önce

    YORUMLAR

    1. Deniz Ertuğrul SÖNMEZ

      Niye size takılıyolat anlamıyorum çok iyi videilar çekiyosunuz bence

    2. sefa çorlu

      İslam hoşgörüsüne sahip olmayıp, belki de tek işi internette dolaşıp millete sallamak olan insanların yazdığı yazıları çok da takmamak gerekir, çünkü birisinin ismi ANTI ISLAM gibi bir şeydi fotoğrafında da çarpı işaretli kapalı bir fotoğraf vardı, Louis abi de yanlış anlamasın ama gerçekten bizim ülkede gençlere ne oluyorsa bu amerikanın, kadını kadınla erkeği erkekle veyahut kadın erkek cinsel ilişkisinin hat safhada gösterildiği filmler, bugün bu insanların islamiyetin koyduğu zina yasağını bir takım saçma sapan sinek kanadının göz önüne geldiğinde dağı kapatması gibi küçük sebeplerle islamiyeti inkarı sonrasında da kimseye faydası olmayan insan yığınına dönüşmesinden başka bir şey değil. Ben bunun en büyük sebebini o ''yalan'' aşklar, cinsel ilişki sahneleri olarak görüyorum, bugün insanlar çocuk tecavüzüne,istismarına karşı çıkıyor ama, Tedxde bunu savunan kişiyi insanların çok büyük bir kısmı bilmiyor. Bir de ırkçılık diye bir kavram var bunu zaten gerçek bir müslüman yapmaz.

    3. Defne

      Bence çok iyisiniz siz o kötü yorum yazanlara bakmayın

    4. Aybuke Doğan

      Bu kötü yorumları yapan salak adamlar adına özür dilerim ben utandım.

    5. Oğuz Yıldız

      Oğlum bir Müslümanoğlu müslüman Türkoğlu Türk olarak ben utandım ayıp oğlum ayıp öyle şeyler mi yazılır. Ayriyeten Micele ve Lui bizimde çocuğumuzdur.

    6. Esma Nur Bozkurt

      18.40 michele çok iyi jthauılhegujıhfgıuEGTHOŞeısu3rghtyıugstılru

    7. blank space

      jj'e yapılan yorumlar beni çok üzdü. Bu kötü karakterdeki insanların yorumlarını almasaydınız keşke :( okuyunca üzüldüm

    8. Zeynep Karabulut

      Eleştirinin türkçe anlamı bu değil zaten linç iyi bir şey gibi algılanıyor. Linç iyi bir şey değil bunu destekliyeceğimize bitirmemiz lazım.

    9. Zeynep Karabulut

      Abi k-pop aynı herkesin içi ve dışı farklı olan bir şey. Çünkü onca kişi yaptığımız şeylerden dolayı ölüyor yada başka şeyler oluyor.

    10. İdil Atesci

      Bir insan neden zorbalık yapar ki?? Hayır yani sen o zorbalığı yapmazsan ölmezsin ama yaparsan karşındakini öldürebilirsin.. Eğer bunu göze alabiliyorlarsa başka da bir şey demiyorum. Birini veya bir videoyu beğeniyorsan yorumunu yap ama beğenmiyorsan da kapat geç git. İçindeki öfkeyi kusmanın başka bir yolunu bul yani. Bu kadar basit. "BENCE"

    11. candan kement

      Jj ye böyle yazmalarına aşırı sinirlendim ve üzüldüm böyle tatlı bi insana bunları yazan bi insanın iyi kalpli olma ihtimali yok kusura bakmayın ama bu göreceli değil jj seni seviyoruz ten renginde çok güzel takmıyorsunda, genede içten içe içlemiş olabilirsin insansın hiç takılma böyle kalpsizlere

    12. ¿ ?

      Biz Türklerin birbirimize yaptığımız sosyal zorbalıkları bir görseniz. Lüzumsuz şeyler yazılmış bence sallayın.

    13. Ayça Yassı

      Ben bu fazla saçmalayanların genellikle çocuk olduğunu düşünüyorum veya zekası 7-8 yaşında..Yüzyüze geldiğinde söyleyemeyeceğin şeyleri buralarda da yazmamak lazım, ama çoluk cocuksa bunu durdurmak daha zor..

    14. Furkan TG

      JJ abi saçını sarıya boyarsan ptt 1. Lig topçusu olursun

    15. Ophelia

      JJ'e gelen yorumlar beni o kadar uzdu ki anlatamam.Yuzundeki ifade,bir sey demeyip cizgisini bozmamasi daha da yaraladi beni.Yazilan seylerin eller tutulur hicbir insani yonu yok bu yuzden umarim uzulmemistir ve o yorumlarin ne kadar bencilce ve insafsiz oldugunu biliyordur seni seviyoruz JJ🤍

    16. Child Man

      J J olmazsa ben izlemem ki

    17. Ikraavsin Kizil

      CHABY=KORE=KARDEŞ ÜLKE LOUİS=AMERİKA= Amerika Birleşik Devletleri ile Türkiye'nin Osmanlı İmparatorluğu döneminde başlayan ve 1947 yılından bu yana aktif sürdürdüğü uluslararası politikaları içerir. J.J.=KENYA=Türkiye-Kenya ilişkileri Kenya’nın 1963’te bağımsızlığını kazandığı günden bu yana her geçen gün gelişen bir seyir izlemiş, ülkemizin Nairobi Büyükelçiliği 1968 yılında faaliyete geçmiştir. Kenya da 2012 yılında Ankara’da Büyükelçilik açmıştır. MİCHELE=İTALYA=Osmanlı İmparatorluğu, yükseliş döneminde Akdeniz’de egemen olan Ceneviz ve Venedik gibi İtalyan yarımadasındaki Cumhuriyetlerle yakın ilişkiler içinde olmuştur. Osmanlı İmparatorluğu’nun Venediklilerle ilişkileri 1381 yılına dek uzanmaktadır. Türkiye ile İtalya arasındaki diplomatik ilişkiler ise 1856 yılında kurulmuş ve bu çerçevede 2006 yılında Türkiye-İtalya arasındaki diplomatik ilişkilerin kuruluşunun 150. yıldönümü kutlanmıştır. ÇOOOOOOOOOOK SEVİLİYORSUNUZ

    18. I helop I

      #luiyeengelolalım

    19. Beril Erkan

      Hxjxdhxhdkxbsk... *ne dediğini hatırlamıyom Miko : Amin BFKSHDKSHDKSBDKXUSNXKBSKXHSNX

    20. Mustafa İnceoğlu

      jj bu ırkçı yorum yazanların yarısına dava açsa torunlarına yetecek para kaldırır aslında. tehdit var, hakaret var, ırkçılık var, var oğlu var anasını satayım.

    21. Remziye Korkutan

      Çok güzel bir konuya değinmişsiniz 👍👍👍👍

    22. Yunus AYDIN

      21:40 efsane 😂😂😂

    23. Ece Yüksek

      16:59 ırkçılığın dibi

    24. Ece Yüksek

      3y1t 'ye bayılanlar artı birleyin +

    25. Songül Karabağ

      Hepinizi çok seviyorum her zaman mutlu olursunuz inşaallah 💕her şeyin en iyisini hak ediyorsunuz.

    26. Hanife Aydın

      gayet guzel videolari var cekemiyenler boş yapiyo bu kadar :)

    27. elif ozdemir

      Seven herkes yorumlara sevdiğini belirten yorumlar yazmıyor ama sevmeyenler, özellikle bu mecralarda, bunu her fırsatta dile getiriyor. O yüzden sizin açınızdan sanki kötü yorumlar daha fazlaymış algısı oluşabilir. Ayrıca, siber zorbalık yapan birçok kişi yaptığının "siber zorbalık" olduğunun farkında bile değil. Bu konuda bu şekilde videolarla bilinçlendirme yapılmaya devam edilmeli ve aynı zamanda tabiki de adli süreçler devlet tarafından takip edilmeli. Çünkü, "Siber zorbalık şaka değil."

    28. nihal sarıpınar

      adamlara bak gelmişler burda jj ciğime laf yapmışlar şiödi sorsan amerika ırkçı diye prtqlıkta gezinirler

    29. nihal sarıpınar

      üzülmeyin ben bütün videolarınızın altına güzel güzel güzel yorumlar yaparım

    30. Kiraz Ağacı

      Bu gurubu madem sevmiyorsunuz metin Gibi yorum Yazmaya neden zaman harcıyorsunuz ki ???

    31. Melissenova Ledovski

      Hepiniz çok yakışıklısınız of

    32. Panda

      Roman yazan kişi çamur kısmına kadar komikti yazdıkları ama Afrika'ya dönüp çamur ye baya siber zorbalık

    33. Nevzat Talha ÇEVİK

      her ülkede beyni çalışmayan ırkçı embesiller olduğu gibi burada da var malesef biz sizi az çok buradaki videolardan tanıyoruz boşverin taklmayın kafanıza özellikle siyahi insanlar adamdır artık siyahi zenci black people ne derseniz ama gerçekten Türkiyede uzun yıllardır yaşayan siyahi insanlar var özellikle ege taradında afro türkler diye bir kavram var ben şahsen siyahi insanları çok seviyorum gerçekten hayat dolular nasıl eğlenmek gerektiğini nasıl yaşanmasını bilen ve sıcak kanlı insanlar uaun lafın kısası siz adamsınız

    34. Erol Efe

      27:30 louis michelle JJ louis hbsihs

    35. Tuğba Kara

      Gerçekten çok iyi olduğunuzu düşünüyorum devam edersiniz İnşallah

    36. Merve Karasayar

      Micelle çok tatlııııı

    37. Cemre Çapar

      22:40 legolasokattım23

    38. ezgi nur gültekin

      ırkçı olsalardı türkçe konuşup türkçe video çekmezledi bazı salaklar bunu farkedememiş

    39. Ates Taha

      İnsan bir başkasının özelliğini hakkı olmadığı halde ağır ithamlarda bulunup kişinin özellikleriyle dalga geçmesi o kişinin ayıbıdır ayrıca hepsine bu işi para için yapıyorsunuz diyorsunuz da kusura bakmayın adamlarında hepimiz gibi geçindirmesi gerek bir evi bir ailesi var lütfen bir kılıçtan da keskin olan bir şey varsa o da kötü sözdür çünkü kılıç yarası bir zaman sonra geçer ama kişiye söylenen laf kişinin içinde yüz yıl kalır

    40. Zehra Özköse

      JJ ı sevmeyen de ne bilim yani 😅

    41. Ilgın Oduncular

      Siz canınızı sıkmayın gayet iyisiniz sizi çok seviyorum bu gelen yorumların kıskançlık ve kötü niyetten başka birşey olduğunu zannetmiyorum siz bildiğiniz yolda ilerleyin bence umarım ilerde bende sizin gibi şeyler yapabilirim.

    42. Melike Katipoğlu

      Michele dünyaya satıcı pazarlamacı falan olarak gelmiş bence çok ikna oldum trendyoldan alışverişe gidiyorum şu an djdndjdjjjd

    43. Sena Emre

      02.09 Gökten vahiy gibi dediği olayı biri anlatabilir mi? Uydurdu demeye mi çalışıyor?

      1. Efe barış süttaş

        Öle diyor

    44. Aziz Azizli

      Helal Sana JJ. O Kadar Tahrik, Küfür, Yedin. Ama Ses Çıkarmadın Saygınlığını Ve Hassiyetini Korudun Sen Adamsın👍👍👍👍👍

    45. trk als

      Küfür etmeyin diyip yazan kişiye küfür edip gülüyorsunuz çoğu videodunuzdada gereksiz küfürleriniz var istemiyorsanız sizde dikkat edin o zaman. Louis jjye biri kötü yorum yaptı diye niye siyah ileride sevmiyor diyorsun sadece ona söylüyor belki ne hemen insanları ırkçılıkla suçluyorsun Amerika siyahilere ırkçılık yapan tek ülkedir önce kendi ülkene bak!

    46. Ülfet Aydemir

      Yanınızdayızzzz!

    47. Yiğt Demir

      abi bu videoda kötü yorum değil türkiyeye saydırmışlar

    48. Yiğt Demir

      lan bu adam müslüman değilmiydi :D

    49. MUGEN

      legolasokattim23

    50. Elif Şahin

      Bi hikaye duymuştum. Bi öğretmen öğrencileri için tahtaya 1 sayısını yazıyo ve bu sizin karakteriniz diyo. Sonra bu 1 sayısının yanına sürekli 0'lar ekleyerek o 0'lara kişisel özellik ekliyo. Güzellik uzun boyluluk, akıllılık falan filan. Sonra baştaki 1'i siliyo ve diyo ki, "Ne kadar çok özelliğiniz olursa olsun karakteriniz yoksa bir hiçsiniz." Ve o kadar haklı ki. Böyle iğrenç yorumlar karaktersizlik değil de ne!

    51. Esra YÜKSEK

      Anti İslam varya şu terbiyesizce anasına söven .ya saygıyı bir öğrensin önce . 6000 yıldır dünyaya meydan okuyoruz demiş daha kendi edepsizliğine meydan okuyamayan insan.

    52. Esra YÜKSEK

      " o beklenen espiri asla gelmiyor" diyene söylüyorum .Acaba espirileri anlamıyor olabilir misin? Veya çok üstün zekaliysan ve bunlar sana göre komik gelmiyorsa ne işin var buralarda birde 60 - 70 videosunuda izlemiş ve çöp olduğuna karar vermiş kanalın.3y1t bunun gibilere bile gülüp geçecek erdeme sahip siz ne anlatıyorsunuz daha😂😂😂

    53. Sema Kır

      Afrika’da çamur yiyordunuz, ne ya. Pislik 💩. JJ üzüldü gerçekten bu yoruma. Üzüldüm. Bence gayet başarılsınız.. ❤️❤️

    54. Bengisu Keskin

      dedim sana kesme esprilerimi diye wjkernwekrmweklrmwelrkweklrewlkrwe

    55. TR WHATE ANGELS BTS

      Bu arada hiç kimse kendi kaderini kendi yazamaz.

    56. TR WHATE ANGELS BTS

      Ağabeylerim sizleri kıskanıyorlar onun için sizlere kötü yorumluyorlar. NOT: Boş insanları boşvermek bazen en iyi karar ve seçim dir.

      1. Dinozor

        Gerizekalı

    57. Girl Power

      ya yerim sizi

    58. būlent erenler

      Çok sevimli çok güzel insanlar başarılar

    59. lokman yavaş

      beyler bizim aslımız osmanlıda farklı ırk ve dinlerden insanların bile kendi ülkesine gitmek istemeyeceği kadar rahat yaşadığı ve hoş görüldüğü bir devletti, ve çoğumuz halen öyleyiz. size o kötü yorumları yapanların mesleği bu aynılarını bizlere de yapıyorlar . onların adına özür dilerim sizden . ( ülkemizde olup ülke birliğine ve islama saygılı olup insan gibi yaşayan tüm yabancılar bunların aksi şekilde davranan türk'ten değerlidir )

    60. Zamina Mammadova

      O uzunca yazılan eleştiri beni çok rahatsız etdi. Çok kendinibeğenmiş ve acımasız bir yorum, düşünmüş ama gereksiz bir düşünce tarzı. Ve benimki de gecikmiş bir yorum, boş ver. Aynen devam