BİR GÜN BOYUNCA KARTON TOPLAMAK!

Kafalar

1,8 Mn görünümler331

    Selamlar arkadaşlar! Bu videomuzda aslında şehrin gizli kahramanlarının bir gününü deneyimledik diyebiliriz. Hepimizin sokaklarda gördüğü yüzlerce kiloluk yükleriyle kilometrelerce yürüyerek geri dönüşüm için gezegenimize katkı sağlayan kardeşlerimizin yerine geçtik. Hepinize iyi seyirler!
    Kafalar kanalı üyeleri olarak her hafta sizlere bir birinden güzel içerikler çıkartmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince sizleri mutlu etmek istiyor ve daha profesyonel işlere hep birlikte ulaşmak istiyoruz. Her hafta saat 18:00'da yayınlamaya çalıştığımız bu içerikleri siz değerli takipçilerimizin beğenisine sunuyoruz. Sizlere ne olursa olsun teşekkür ederiz ve bu desteğin yükümlülüğünü bildiğimizi bilmenizi isteriz. Hatalarımız için lütfen bizi yorumlarda ''uygun'' bir dil ile uyarınız. İyi seyirler, like atmayı ve abone olmayı unutmayınız :)
    Discord Kanalımıza Katılarak bizlerle fikirlerinizi paylaşabilirsiniz: discord.gg/V3PduMSNd6
    Gün Geçirme Videolarımız : trsel.info/longPLobVbNmsCgSW8vELyITTpP6Ig9J5FnPXh.html
    Challenge Videolarımız : trsel.info/longPLobVbNmsCgSXAaXpryvBt9ZkV-ofPLqG5.html
    Hesap Kimde Videolarımız: trsel.info/longPLobVbNmsCgSWh6rXJmbeltnienX_rCSB-.html
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
    trsel.info/a/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Qjoin

    2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: trsel.info/a/1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg
    Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
    trsel.info/a/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q
    Instagram Hesaplarımız:
    Resmi Hesabımız: kafalarresmi
    Atakan Özyurt : atakanozyurt
    Fatih Yasin : fatihyasinim
    Bilal Hancı : bilalhanci
    Twitter Hesaplarımız:
    fatihyasinim
    bilalhanci
    atakannozyurt

    katma 18 gün önce

    YORUMLAR

    1. Medine Şardağ

      Gerek çiğköfte olsun gerek karton toplamak olsun hepiniz bütün mesleklerin zorluklarını gösteriyorsunuz herkese. İnsanlar işini severek yapmalı diye utanmadan utandırmadan yapıyorsunuz. Sizi seviyoruz Kafalar ekibi❤️

    2. KARABAZE

      0:21 çok kabasın bilal abi yapılmaz

    3. Blny Kurak

      Üçüz kardeşler gelsin🙂

    4. Ufuk Canakcioglu

      Kağıtan hayatlar misali metroda yatan abiler tırmaklarını kazıyarak hayatın nerden geldiğini gösteriyor 🌹

    5. özlem rengi

      Üçüz kardeşler 5. Bölüm gelsin diyenler +1sin

    6. Efekaan Gükan

      Kafalar gımball alın cok salanıyor kamera lutfen

    7. Ayse Gül

      O kadinin kacmasi hahahahahhaa

    8. Bisquit /

      Fatih Yasin : O peti alsana. Atakan : Henüz o kadar zengin değilim.

    9. Yasemin Ergene

      Allah bu işi yapan herkese kolaylık versin inşallah Bizim mahalleye gelmişsiniz göremedik sizi 😌

    10. Berfin Tanrıverdi

      Korku serilerine devam diyenler

    11. Çiçek Çiçek

      15:52 de kırmızı montlu kızın kaçışı çok komik 😂

    12. Gökhan Çetinkaya

      Fatih kelebekler gibi 😂

    13. Hamza Yilmaz

      Bilal abi adidas kapşonla çöp topluyo

    14. ESRA TC

      👍👍👍

    15. enes kocar

      Alico nerde

    16. ahmet küçükbalıklı

      KESKE ABİ Lİ KARDELİ GENÇ LERE BİRAZ MADDİ YARDIM YAPABİLİRİSNİZ TABİ YAPMIŞ DA OLABİLİR LER

    17. bilgisayar eker

      5:03 doğa dediği yer istanbul :)

    18. Dilek Asiye Bektaş

      Fatih o döner parasını ver çabuk Özgür abiye

    19. ahmet kaya

      Fatih ADAMSINN

    20. zeynep sude alsan

      Alibeyköy 🤍🧡💙

    21. Esat Bulut

      14:58 olum zenginsiniz verin 500/1000₺ ne kaybedeceksiniz .

    22. M Eren Erdoğan

      Üçüz kardeşler devam etsin diyenler

    23. Ali Çakır

      ❗️ Her şey dozunda güzel, küfür etmezsek çok iyi olur... ❗️Üyeleri özelden rahatsız etmek yasaktır. Böyle bir durumda adminlere bildiriniz. ❗️Etik kurallar geçerlidir. ❗️Tagımız; | ᏕᎴ • @rakicibey 👑 @SlmBenAhmet 📌 İyi Sohbetler @sohbettduragi Sende telegram grubumuza katıl sohbetın keyfine var.

    24. Esila Kızılarslan

      Fatih abi sokakta kalsa aç kalmaz yer faresi gibi her yere girer sjkfkdkkdkf

    25. Bahtiyar Karabıçak

      :Çocuklar kaç yaşında :çocuklarım selam :Çocuklar kaç yaşında :çocuklarıma selam :🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂

    26. Gececi C_OPS

      Ana Bızım Ora Aksemsetın Sıyah Beyaz Ev Bizim

    27. Emre Bulut

      işte bu beğenilir ✌ daha çok bu tarz video bekliyoruz

    28. ERVA ESEN

      Bu konsept gayet işlevsel , buradan devam 🕶️

    29. Tuğçe Ertuğ

      ABI BI AN KAĞITTAN HAYATLAR DİYE BI FLİM AKLIMA GELDI BIDE ANNEMIN HSABTAN YAZIYOM 30 YASINDA DEYILIM BU ARADA ANNEM ABLAM VE BEN NERDEYSE BUTUN EMEK VERDIGINIZ VIDOLARI IZLEDIM

    30. ee ee

      Maaaanyak videoya bak bugün karton topluyoruz

    31. Zehra Torun

      13:43 süpersin bilal abi

    32. Msf Aks

      Vulan en çok fatih abi topladı

    33. Necmeddin Fatih Başar

      Ramazanda izleyip çatlayanlar...

    34. TARAYICI

      Üçyüz çocukları tekrar çekin ya

    35. Gökhan YARDIMCI

      Ulan kullandığınız eldivenlerin tanesi 40 lira zaten 🤣

    36. Yağmur Akman

      8:06 fatihin koşmasına koptum

    37. Atila Media

      22:45 la bilal çocuğa neden öyle bakıyosun yiyecek gibi :D

    38. Uğur uvaçin

      Ramazanın 1. Günü bu videoyu izliyorum döner yediler canım çekti

    39. Yusuf Efe

      Berbat içerik

    40. Ersin Yan

      Ramazan davulcusu olsanıza 1 günlüğüne

    41. esma çalışkan

      Toplarken evleri bile titremesi helal

    42. ahmet uzunmehmet

      Üçüz kardeşler yıllar sonra tekrar gelsin diyenler

    43. Oğuzhan Turan

      1 günlüğüne amelelik yapın(özellikle taş(andezit mermer))

    44. M S 61

      Yiyosa eldivensiz toplasanıza 🤙🏻🤙🏻

    45. alperen oktar

      abi kışkırtma gel sin lütfen

    46. Ela

      OHA OLM ORASI BİZİM OKUL BİZİM PARK LANN KAÇIRDIMM

    47. Seksenlik Dede

      Istisnasız youtube nin en iyisisiniz. Yapımcılarınız mükemmel Tv programı izler gibi izliyorum sizi. yeri geliyor acun firarda yeri geliyor Survivor..Herşey var abi sizde en önemlisi bunları yaparken kendiniz gibisiniz. Allah yolunuzu açık etsin

    48. Şiir Köşesi

      TRseltaki bu videodan gelen izlenme,parasını abimize hediye edebilir misiniz...😔😔😔

    49. JOKER PUBG MOBİLE

      Mahale bizim

    50. JOKER PUBG MOBİLE

      Bizim mahlar lan dnnd

    51. Metin YILDIZ

      3:23 neyini seviyorsun deyince uzun süre düşünmesi üzdu :/

    52. Mehmet Ali Sondogaç

      Noldu youtube mi kapatılıyor

    53. Efe Köse

      Bence video biraz bilgili birazda sıkıcıydı

    54. Kader DOĞAN

      Cok guzel olmuş 😅😊

    55. HUMANZ İ

      Abi kağıttan hayatları izleyipmi geldiniz

    56. FARUK MERMER

      Geçen hafta kuryeleri öven Atakan şimdi 16:41 de ki bağrışı 😅

    57. Aziz Koç

      Kaziklamislar

    58. KAMIL OZAYDIN

      sizi keşfetmek geç oldu ama güzel oldu

    59. nimet 28

      lütfen bu mesajı okuyun Bilal abi lütfen giresuna gelirmisin izin sizin videolarınızı çok beğeneniyoruz size çok gülüyoruz he bide ablam üniversite öğrencisi konservatuvar da okuyo. 3. Sınıf öğrencisi Bilal abiyle düvet yapmak istiyo diyorki Bilal le düvet yapsam meşur olurum diyo lütfen tek hayalim bu lütfen😊😳...

    60. khbk hjgghjgj

      @kafalar bunun bir sonraki aşaması olan paketlemeyi tokatta ki tesisimizde çekebilirsiniz

    61. Emre gören

      bu işin kendi aralarında adı çekçek dir.

    62. Kağan kahraman

      15:37 XBEKDVWJDBWKDBWKDBWKDBWJDBKWBDDJ İRMAGA GİDİYORUM LAAAAAA

    63. Kağan kahraman

      8:01 çocuk video çekiyor görenler +1

    64. tuğçe nut

      13:42 kameramanın kahkaha atması 😂😂😂😂

    65. görkem özdemir

      Kafalar inşaatta çalışsanıza bizde zevkle izleyelim

    66. ergin dağ

      Ulan annem sizi balkondan görmüş Suriyeli çocukları çalıştırıp birde kameraya çekiyorlar şerefsizler diye bana anlattı :) meğer o Suriyeliler sizmişsiniz 18:46 atakanin burnunun ucunda ki balkon bizim ev bu arada :)

    67. enes ergün

      Sayın kafalar ekibi 3 yıldır TRsel izliyorum gerçekten en iyisi sizsiniz bu 3 yıl içinde çok youtuber izledim bazen evet bunlar kafalardan daha iyi diyorum sonra sizi izledikten sonra en iyisi gene kafalar 3 -4 Defa böyle düşündüm ama inanın ki en iyisi sizsiniz üçünüzde seviliyorsunuz en önemlisi de sizde hiç ego yok halktan birisiniz...silopiden selamlar

    68. Mikado TV

      17:20 BNE

    69. FAST KRO

      Bizim mahalle 😎

    70. Muhammed Kaya

      9:42 aaaa ndjfjdjdjdjdn

    71. Mustafa Akça

      Sanuyedi calisin bir gunde abi

    72. Ömer Batuhan KARACA

      2021 de bir çok şey vaad edip bu kadar kendinizi geri atabildiğinize inanamıyorum gerçekten üzücü

    73. Ahmetcan Yeniay

      GURUR VERİCİ VİDEO ELLERİNİZE SAĞLIK 🥰

    74. Msp Yıkık

      profilimde 35 yazıyo 50 yaparmısın lütfen rahatsız ettiysem k.b

    75. Numan Ozan

      Ama kaģıt topluyucilsrida iyi kazanio cunku bunlari satiolar

    76. Batuhan Bahram

      Abi bidaki bölümde market isletin

    77. Oyun kanalı

      Hay göz bro

    78. BlueBerry

      Çok zor bir iş Allah'ım ya 😦 Umarım bu hayatta herkesin adam akıllı işi olur 🙏 İşsiz olmak çok zor, hele ev geçindiriyorsan daha zor 😓 Allah babalarımızın parasına bereket versin. Çalışmak çok zor 😫 Değerini bilelim 😧 Ramazana 3 gün kaldı 😊 Allah şimdiden oruçlarımızı kabul eylesin 😄❤ Ramazanımızı namaz kılarak,oruç tutarak geçirmeyi nasip etsin. Bu ramazanı degerlendirmemize yardım etsin Amin ❤

    79. Yağız Yörek

      Size çok büyük saygım var ne kompleksiniz ne egonuz var Allah inşallah sizlere daha iyilerini nasip etsin

    80. Gamer Mindless

      Hadi bu video ya 1 milyon like gelsin ve .

    81. Ferhat Demir

      Garibanın derdinden gariban anlar😒

    82. METIN MUSA

      Abi birde pazarci olurmusunuz

    83. RECEP YAĞIZ DÜVÜNCÜ

      Abi 3 kardeşler devam etsin abi nolur

    84. sidar Zal

      Lan atakan uç vidiyoda da aynı siviti giyiyor

    85. pinar tunc

      kocaeli izmit adamsın

    86. Vodka Vişne

      15:50 fatihin kızı ezmesi 😂

    87. Erden Bakdur

      Çöpleri topladığınız eldivenlerle çocuğa temas ettiniz ! Güzel örnek oluyorsunuz sizleri tebrik ederim.

      1. Erden Bakdur

        Yazık kafana

      2. Aslı Uğur

        Yaw daha doğru düzgün çocuk sevmeyenler var. Asıl amacını anla kardeşim

    88. The Emel

      Bende kağıt toplicam 350 lira azmı lan

    89. Furkan Sezkin

      5.26 arkda gözüken pembe bina benim evim çok mutluyum şuan

    90. çağlacım sakinleş

      Kamera kapandıktan sonra orada bulunan abilerimize ve kardeşlerimize güzel bi iyilik yapıldığına o kadar eminim ki sizi çok seviyorum ❤

    91. Muhammed Maşuk ÖZLÜ

      Geri dönüşümcü

    92. Hilal Naz

      Bizim orası lan Akşemsettin mahallesi Cengiz Topel caddesi keşke diasari ciksaydim

    93. Zeynep ve Defne

      Zor iş bee Allah kolaylik versin

    94. Zeynep ve Defne

      19:10 dogum öncesi egzersizi :))vxxbbf

    95. Zeynep ve Defne

      Maskelerini kapatmadan çöpün icindengirip her yeri koklamalari 🤦‍♀️🤦‍♀️

    96. Şahin

      Şimdi izledim . Müthiş bi video olmuş :) Fatih adamımsın gardaşımm :))

    97. Hasan Kurmuş

      Bunu izliyen çocuğun büyüyünce bu mesleği olmak istemsi

    98. Mustafa Kahraman

      O değilde çok sıkmadı mı KISKIRTMA GELSİN ARTİK

    99. Ahmet Yiyen

      3üz kadeşler devam etsin diyenler +1

    100. RAMİZ KARAESKİ

      .