ATV ANA HABERE ÇIKMIŞIM! (HABERİM YOK)

YBJ

1,3 Mn görünümler409

    canlı yayın : www.nonolive.com/ybj
    İnstagram : ybjyunus
    Reklam Ve Sponsorluk : 789oyuncak@gmail.com
    Discord : discord.gg/SmXasHR

    katma 13 gün önce

    YORUMLAR

    1. Legendary Player

      Bende YBJ neden minecraft videolarında yok diyodum ağabee 🥺

      1. Medine Güngör

        Bendeಥ‿ಥ

      2. Ahmet Cebeci

        PROFİLİMDE 69 YAZIYOR KNK BI EL ATTA 80 OLSUN BE KNK j

      3. Ahmet Cebeci

        PROFİLİMDE 69 YAZIYOR KNK BI EL ATTA 80 OLSUN BE KNK h

      4. pubug_jelibon8

        Onlar yeni öğreniyordu ybj ise askiden parkur yapıyodu

      5. FALCON GAMİNG

        trsel.info/video/video/xp6DnX12w6jVhm0.html

    2. Cemcelin_Düşü

      Ben Aslinda O Başlığı Çok Aldırmadim İçinden Gelmiş Olabilir 😇😊

    3. Mehmet kayra karaman

      Ybj kendi videosunu izliyor atv haber:D

    4. • GACHA • KEDİ

      Abi senin atv ana haber de ne işin var 😂😂😂😂😂

    5. The Wizard

      Boş adamsın vesselam

    6. Mert Ali pubg

      Kafasında eksikler varmış demek ki kardeşim

    7. yt portalbs-3434

      Acaba bu pec ne zaman 2,10milyon oluck (ustte kalsin diye +1 lesin)

    8. Nehir

      Abiiiiiiiiii 😇😇😇😀😀😀

    9. pubg reis

      Abi ama arkanda laz ybj kırık kalp var

    10. EMİRHAN ÜLKER

      İlkini

    11. EMİRHAN ÜLKER

      Abi sanki montaj gibi vurmuşsun

    12. Samet

      Herkes rap yapmasa keşke...

    13. Muhammet Arslan

      Toplumum zeka seviyesi eksiye doğru kaşuyor.

    14. Bildiri!

      4:32 berat alı nerde :((

    15. Rabia BOZKURT

      Sen doğru söylüyon

    16. Gülbahar çelik

      abi boyle olsaydı sen 100 aboneydin

    17. Mahmud BİRİŞ

      İzlenme almak için video başlığını habere çıktım demişin sözünde ol yalan söleme aw

    18. Baran Anustekin

      Abi atv de çocuğunuzu bundan uzak uzak tutun dedi ya ben seni bırakmam

    19. ???????????

      Bs dışında başka oyun oynasan izlerim show tv haber bulamayınca

    20. Boran Çetin

      Doğru söylüyorlar çocuklarınızı uzak tutun

    21. ENO ENES YT

      İntenret bitmesin diye açıp kapatıyorum

    22. Burak engin Bayar

      Ybj lazı diğil laz ybj yi satmış

    23. İlkin Abdullah cantürk

      Abi kralsın

    24. SLENDERMAN

      Enes Batur a da öyle yaptılar yalan

    25. SLENDERMAN

      Abi yalan

    26. ikizler maho b

      Kralsın

    27. BrawlerEgehan YT

      4:35 Berat Ali - aga beee...😔

      1. Celal akın

        En iyi arkadaşım demedi aga be

    28. Murad Asgerov

      Abi dolabı niye yazmışsın sjhjbjbjvkbihuhuh

    29. muhammetin oyun dünyası

      Abi ben 11 yaşındayım yine seni seviyom

    30. Devix

      Haberin var ya işte

    31. ATA KAVUT

      heketmişsin

    32. ÜNZİLE YİLMAZ

      Dinlerken yorum yazanlar

      1. Ardıç Şenoğlu

        Bennn

      2. Eğlenmeyi Unutma ! :D

        Me

      3. SAKIN SON VİDEOMU İZLEME !!!!

        !!!!!!!

    33. Yiğit ali Aydın

      Meraba abi sana bir şeydicem

    34. Yaşar Çelebi

      MalYBJ

    35. Emine Balcan

      Sen insan kaçırrıyon

      1. ₵ØĐɆ: ₳₭İ ₥Ø₭Ø ᵗʳ

        Yazıq Kafana Valla

    36. Yaşar Çelebi

      M

    37. save ralp yardım

      Boşver abi bunlar engel değil.

    38. BERAT Karabulut

      134K helal olsun

    39. Metin Kasapoğlu

      haberim yok lütfen beğenin Allah rızası için

    40. köpeğk köpüğş

      Günaydin :d

    41. Synix

      ClickBlait İzlemeyin Dislike Atın #NoYBJ

    42. krytvs

      gerzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    43. Meryem Akkurt

      ***** ******

    44. Brawler Dark Night

      Abi Dediğin Gibi Senin Sad Editini Yaptım Abi Lütfen Bak 1,5 Saatimi Aldı Abi İftarımı Açar Açmaz Yaptım,Abi Bakmayacaksın biliyorum Ama Sadece Söylemek istedim

    45. Durmuş Efe Keser

      2 saat sonra ybj yorumuna kalp bıraktı diye msj gelyomussss valla sevinçten ağlarım

    46. efe Sezer

      Lookkooiooooojjujjjju7777uyumlu

    47. Akın Arslan

      aga ba mineccıraft bende neden gelmed diyorum abi sende kendi minecıraft ekibini kur

    48. Coşkun Tv

      Mescid'i Aksamızı Yaktılar Lütfen Susmayın Her Yerde Paylaşın

      1. PertBeyTR /BLADES

        Çocuk kanalı burası anlamazlar

      2. h r

        Kardeş böyle şeyler yazma buraya küçükler anlamaz bide heekes müslüman olamaya bilir tmm knk

      3. Standoff prosu

        Bu kanala yazma veletlerden başka bişi yok burda

      4. ALPER AYHAN

        Duyar kasamazsın Kastırmayacağım

      5. Quazma 769

        DUYAR KASMA DURDUK YERE

    49. Arda Tarakci

      Boş ver abi onları biz senin arkandayız 😉😇

    50. MUHABBET DÜNYASI

      Laz yebejeyi sattı ybj tek başına vidyo çekiyo Ama ybj nin laz a olan sevgisinden onu terk etmedi ağa bee .Ankara'dan dünyaya yaya

    51. Kr Dnz

      Şunun yayıncı olduğu yerde herkesin olabilmesi lazım. Zsuat, teneke kafalar gibi hak edenler yeterli ilgiyi görmezken şunun görmesi insanı üzüyor

    52. Yakobabamadafaka

      Olm şunun girdigi şekillere bak gömleğe bak yakaya bak ya TM bunlara bişey demiyorum da. Şu adamın belesten uğraşmadan, yalandan kazandığı paraları neden memurlar esnaflarda kazanmıyor belkide bunun kazandığı paranın 10/2 si bile yapmaz

    53. gacha Nesrin

      Arkadaki müq dolap

    54. TPK Sünger

      Vodono boğondom, konolono obono oldom, sono son vodomo boklorom

    55. kt7_iso Bektaş

      Bence haberler doğru diyo

    56. Ali Şeker

      Abi 60.000 istedin 133.000 like aldı

    57. Murat Bazoglu

      Babo gago dimbos merhaba dingo

    58. ROBLOX FREE AVATAR

      Ybj: o sırada babalar olum sdkakdkdjdkcksmjcjcsjcjfdjfjfd

    59. Yağız Ünal

      Ybj kraldır gerisi yalandir😎

    60. Medine Bas

      🚼

    61. kadir Buğra pektemek

      Abi laz abi şov ana habere çıkdı

    62. Emine Emek

      Sen bitin

    63. Kutalp Said Ocak

      Abi haberlere inanma

    64. kedi oyuncu

      Abi kanlina like abune oldum yeniyim

    65. ???

      Nice clikbait

    66. SaMuRaI SeLiM

      Benim adamıma kimse bir şey diyemez

    67. BRAWL PARK

      Or... Ybj

    68. karma karışık

      Bugün berat için yakıyoz

    69. Emre WW

      7:58 Bağımlılık Yaptı SADDASDAD

    70. ümran kiraz

      mont arkada oyun oynuyo :D

    71. MUHAMMED EMİR ÖZDEMİR

      Niyeeeeee tutalım ki

    72. Asel Yılmaz

      Abi kendi canlı yayınında minecraft oyna

    73. egoZÜMRA g

      YAZIKK YAA sjjjsjjsjjsjjs 😁😁

    74. Tuğba Yilmaz

      Neden abi kılav yeyi kırdın

    75. Tuğba Yilmaz

      Abi sana üzüldüm

    76. Buğra çardak

      Ybj ben shom habere senin vidyolarını gönderirim kabul ederler

    77. Gülgün dağ

      Abi sen kaç yaşındasın bea 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹 çok komiksin bea😹😹😹😹😍😍 sen zaten rezil olmuşşun😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

    78. Фуркан Динчеров

      Merhab aabi

    79. Фуркан Динчеров

      Selam abi

    80. XiR

      YBJ dünyası bu mu

    81. ARDA SENPAİ

      Seni Zeki biri mi izlesin kdkskekdmdlsfjs

    82. brawl stars

      Neden

    83. Erdem Akın

      yaş kitlen düşük olursa böyle olur

    84. hasan tosun

      ybj adamdır gerisi yalandır

    85. Siyam Kedisi

      YbJ Abİm LaZı SaTmAZ

    86. ÇINAR

      5.000 disslike atanlar: ATV ekibi 😂

      1. 72 BO

        AYn😂😂😂😂😂😂

    87. Oyunlar Diyarı

      Abicim hiç birşeye rağmen moralini bozma yanındayız #YBJ #PEÇ

    88. Şerife Tuğçe Aydın tuğçe

      o adamla yeni tanıştıysan neden kapak fotoğrafının altında (en yakın arkadaşıma) 9 yazdı diyorsun.

    89. YusVesTR

      çok mu komik he çok mu komik video boyu gülmedim çok mu komik

    90. Kemal Yiğit Sandal

      Onlara kafana takma

    91. Ayça Karaca

      Ya sapık haberciler mi ne yani birini haberlere çıkarmak isteyen önce bi adama sorulur yaaw

    92. Berk C. Force

      🥺🥺🥺☹️

    93. muhammed polat yozgat

      E madem klavye çalışmıyorda kırdın dolabın neyi vardıda kırdın 😂

    94. celal çakmak

      Dava aç kazanırsın delimi ne gibi

    95. { * Nekò ' ćhan * }

      Benm anlamadığm nie üstünde bişy yok.d

      1. SAKIN SON VİDEOMU İZLEME !!!!

        !!!!!!

    96. İrfan Çakmak

      YBJ ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUM😘😘

    97. İrfan Çakmak

      Slm

    98. Batuar10

      Haber ama haberimiz yok

    99. turj bunny

      bRa wL sTarS aBe Ğ çKo iyİ aMğ yBz moRuQ yeHhhhh

    100. Руслан Керимов

      Привет братан