Arka Sokaklar 553. Bölüm Fragmanı

KanalD

KanalD

2,8 Mn görünümler1 967

    Arka Sokaklar 553. Bölüm Fragmanı yayında! Korona olan Hüsnü ölecek mi?
    Hüsnü virüs şüphesi ile hastaneye kaldırılır. Ancak sağlık durumu gittikçe kötüleşmektedir. Herkes çaresizlikle Hüsnü'nün başında bekler. Hastaneden gelen haber ise yürekleri ağızlara getiren cinstendir.
    Arka Sokaklar yeni bölümüyle 22 Mayıs Cuma 20.00'da Kanal D'de!
    GENEL HİKAYE
    Yüzyıllara meydan okuyan, büyülü, kocaman bir şehir ; İstanbul. Ve bu şehrin her sokağını, herkes için daha güzel, daha ‘yaşanır’ bir yer yapmak uğruna her türlü kötülüğe ve sıkıntıya meydan okuyan yürekli polislerimiz…
    İstanbul Polis Teşkilatı Asayiş Şube’de görev yapan ‘sivil’ bir ekip, minibüsleriyle bu metropolün sokaklarını arşınlamakta ve karşılarına çıkan her türlü kanunsuzlukla savaşmaktadırlar. Polislerimiz, görevleri sırasında, değişik ve çeşitli insan hikayeleriyle sürekli karşılaşmaktadır. Zaman zaman gülümseten, zaman zaman da iç burkan bu hikayelere; meslek yıllarının tecrübesi ve ‘babalığıyla’ yaklaşan, ekibin diğer genç üyelerine de yol gösteren Rıza Baba olur. Rıza Baba; ekibe, hem mesleğe hem de hayata dair pek çok şeyi öğretecek, unutulanları hatırlatacaktır.
    Kısacası, polislerimizin ve ailelerinin hayatları ile İstanbul sokaklarının serüveni iç içe geçecek, kahramanlarımız; sevinçte, kederde, aşkta ve yalnızlıkta her zaman birbirlerinin yanında olacaklar. İçlerinden biri tökezlediğinde hep birlikte ona destek olup ayağa kaldıracaklar.
    Yapımcı : Erler Film / Türker İnanoğlu
    Yönetmen: Orhan Oğuz
    Genel Koordinatör: Yılmaz Ekmekçi
    Senaryo Danışmanı: Ahmet Yurdakul
    Senaryo: Ozan Yurdakul, Sinan Yurdakul
    Oyuncular: Zafer Ergin (Rıza Baba), Şevket Çoruh (Mesut), Özgür Ozan (Hüsnü), İlker İnanoğlu (Engin), Oya Okar (Selin), Alp Korkmaz (Ali), Ozan Çobanoğlu (Hakan), Merve Oflaz (Bahar), Nazlı Tosunoğlu (Nazike), Yiğitcan Ergin (Cemal), Ela Yörüklü (Ezgi), Hülya Kalebayır Çelik (Ayla), Tunç Oğuz (Arda), Yüsra Geyik (Zeliha), Onur Bay (Tekin), Kerimhan Duman (Tunç), Ecem öz (Şule), Elvan Dişli (Pınar), Efe Günay (Haydarberk), Ada Baykan (Zeyno Bebek), Garip Kont

    katma 16 gün önce

    YORUMLAR

    1. Dscience for everybody

      Allah yardımcısı olsun artık ne diyelim

    2. Mobile Gamer TR

      Yil olmuş 4067 eski oyuncuların torunlarının torunları arka sokaklarda bölüm 78906

    3. Esma Nurgül

      Hüsnü Çoban yine bizden kaçamadın ğığığı 😂😂

    4. Sıla DUDAKLI

      Bu hafta arka sokaklar yok mu 554.fragman yayınlanmadı

    5. TikTok FUN

      haha yazık adamlar hala çekicez diye uğraşıyolar kıyamam :/

    6. Azize Tugrul

      Kaçıncı sezon bu hala devam Gerçekten de kaçıncı sezon

      1. lale gül

        nazar değmez inşallah

      2. Önder öncü

        14.sezon,inşallah bu dizi yıllarca devam eder. Bu diziyi kim düşünmüşse Allah ondan 1000 kere razı olsun! Kim ne derse desin ve her ne olursa olsun bu diziyi çok seviyorum ve her hafta bu diziyi sabırsızlıkla bekliyorum hatta eski bölümlerini bile zevkle izliyorum,bu dizi sayesinde haftanın en güzel akşamları cuma akşamlarıdır benim için. Bu dizi çok hoş vakit geçirtiyor ve terapi oluyor. Allah sağlık,mutluluk ve Arka Sokaklar'ı eksik etmesin! Kim ne derse desin ve her ne olursa olsun bu dizi olmadan asla ve katta yapamam! Kıyamete kadar devam edecek olsa ömür boyu izlerim harbiden!

    7. Murat Okur

      Mert Öcal dönecekmi

      1. Sıla DUDAKLI

        Bence döner

    8. Perviz Memmedov

      Allah koronadan razi olsun 4-5 bölüm de burdan yediler

    9. Zehra Boz

      👞🎩🎩🎓👟⛑️📿💄💍👑🦁🐯🦁🐅🐈🐅🐘🐭🐭🐘🐄🐄🐄🐄🦅🐧🦅🦎🐓🐓🐢🐓🐓🐧🐢🦎🐓🐥🐼🦅🐤🐊🐢🐍🕊️🦀🦑🍏🍒🍑🍋🍒🍒🍑🍓🥔🥕🍐🍓🍐🍌

    10. Döndü Öztürk

      Ben hala suatın yaşadığını düşünüyorum bir türlü ölmüyor baş rolculer 🤣🤣🤣

    11. Sema Yıldırım

      Hadi size soru arka sokakların ölümsüz olanları kim?yorumlara yaz

      1. Önder öncü

        Hüsnü, Engin, Mesut, Rıza, Arif Müdür, Hakan, Bahar, Ezgi, Cemal, Selin, Mazlum, Zeliha, Şule, Metin, Tekin, Tunç, Nazike. Murat, Aylin, Hande ve Melek tekrar gelseler keşke.

    12. Leyla Aliyev

      😑😕😑😕😡😡😢😣

    13. Leyla Aliyev

      😕😕😑😕😑😕😕

    14. Leyla Aliyev

      😈😈😈😈😈😑😑😑😑😕😕😕

    15. Leyla Aliyev

      😠😠😠😠

    16. Leyla Aliyev

      AZE ARMY EMOJİ RANDOM ATIN TRENDLERDE DÜŞSÜN. FİGHTİNG

    17. Elman Suleymanli

      <a href="#" class="seekto" data-time="10">0:10</a> gercekten bitsin artik yeter ya 😂😂😂😂

    18. Zeynep Elmalı

      abicim yeter bi gün ben gidicem katılıcam filme iki bomba atıcam diyorum da yine bu hüsnü çoban diri çıkar yaaa

    19. YÖH

      Adamlar corona falan dinlememiş maskeyle çekmeye devam ediyorlar

      1. Önder öncü

        Çok büyük bir dikkatle çekiyorlar 41 kere maşallah! Allah hepimizi korusun ve korona virüsü denen belayı da en kısa zamanda defetsin ve hayat normale dönsün,bu dizi de yıllarca devam etsin. Bu dizi çok güzel hatta bu dizi hakkında yazışması bile zevkli iş!

    20. FAİK YILDIRIM

      Hesoyam - Turtle 2 sinden birini yazsın

    21. Ömer Kayra durak

      Dizi çok güzel her bölümünü izliyorum bazen

      1. Önder öncü

        Aynen,en sevdiğim dizi. Bu diziyi her kim düşünmüşse Allah ondan 1000 kere razı olsun! Her hafta bu diziyi sabırsızlıkla bekliyorum! Bu diziyi,bu dizideki tüm oyuncuları +bu dizinin yıllarca devam etmesini isteyen herkesi çok seviyorum,böyle iyi insanlara derim ki harikasınız!1000 yaşasın Arka Sokaklar!

    22. NE Olabilir ?

      Ara sıra eski bolumleride yayinliyim 554 falan yazin anlayacak delikanli yok ben diyim

    23. NE Olabilir ?

      Evet hüsnü 1000 . Kez olüm sahnesi de çekildiğine göre dewamkee

    24. Leonardo Da Vinci

      Arka Sokaklar baydı ama artık iyice suyu çıktı bu dizinin. Final zamanı geldi de geçiyor bile.

    25. geleceğe dair

      Yine mi Hüsnü ölmedi

    26. Hüsyinavni Kavlak

      Hüsnü diziden ayrılsaydı izlen mezdi Hüsnü mesut birer efsana

    27. AHMED CITI

      😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👍👍👍👍🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    28. YouTube ADAM

      3. Dünya Savaşı çıksa dizi hala devam eder.☺☺☺

    29. Bay Meraklı

      Yedi canlıdır Hüsnü, ölmez o🙄

      1. Önder öncü

        41 kere maşallah!

    30. Bekir Celilov

      Hüsnü öldümü söylermisiniź

    31. Zeynep Sıla Türkgenç

      Hüsnü Çoban yaşıyor

    32. Rosandeech

      hüsnü kurtuldu panik yok

    33. Poyraz Yılmaz

      CANAN HEMŞİRE İLE HÜSNÜ SEZON FİNALİNDE EVLENİR😁😁🤩

    34. Efe Ucar

      HÜSNÜ olmesin Sonku onona sok gluorus bu sor günlele bile

      1. Önder öncü

        Hüsnü ölmedi çok şükür. Bu diziyi ve bu dizinin yıllarca devam etmesini isteyen herkesi çok seviyorum!Allah sağlık,mutluluk ve Arka Sokaklar'ı eksik etmesin!

    35. Mennan Sevim

      Zaten böyle devam ederse oyuncular eceliyle ölecekler, bitirin artık şu diziyi

    36. eldar Mirzeyev

      Bu cuma arka sokaklar olmayacaq 2 ci fragmanı hələ çıxmayıb ona görə dedim

    37. hüsnü çoban

      Merak etmeyin ben nerdeyse ölümsüzlüğü buldum ölüm oranı %3 olan bir virüs mü öldürecek beni

      1. Önder öncü

        Aynen ya.

    38. Ezgi Cemal

      Husnu Abiye Canimiz Feda Olmesin

    39. OYUN PLAYGAMES

      MAALESEF.MALESEF HUSNU BEY BU BOLUMDE GEBERMEDİ GELENKİ BOLUMDE YA DA BİR SONRAKİNDE GEBERİB KAYBOLAR.

    40. Linda Csonka

      Yazik

    41. Alo Telekom

      Hayır Hüsnü ölme😭

    42. Yiğit Ethem Ökten

      Fragmanda bölüm sonunu vermeleri

    43. Halil ibu

      Doktor: maalesef Hüsnü beyi Zeliş :ne 😆😆😆😆😆🤣

    44. Fatma Sarisu

      Keşke bu bölüm de Aylin gelse:)))

    45. Fırat Bektas

      Bence ölmez daha 400 bölüm var:))

      1. Önder öncü

        İnşallah 400 bölümden de kat kat fazla olur,bu diziyi çok seviyorum!

    46. Enes KZC

      Lan Hüsnü Gitme Aga

    47. Mehemmed Emikişi

      Hüsnü ölürse dizi biter+1🇦🇿🇹🇷

    48. Nizamettin Yılmaz

      Malesefin arkasını merakediyorum

    49. Yasin Ayten

      Abim ölürse izlemem arka sokakları

    50. Furkan Erdoğan

      Hala izliyor musunuz bu diziyi:)

    51. Aleyna Dikmen

      Bunlar ölmezki vurguluyor lar sonra diriliyorlar 9 canlı

    52. Şerife Elif Asar

      Hüsnü ölmesin yaaaaggg

    53. HayaldeKaldı. ÖMER

      Korona yanlış kişiye bulaştı ayvayı yedin korona o Hüsnü Çoban seni atlatamıyacakmı sanıyorsun

    54. gulhan demır

      bugün cuma ve bilmem kaçıncı bakışım hala ikinci fragman yok ya :(

    55. Ebru Erbas

      Hüsnü bey öldü maalesef

    56. isimsiz biriyim

      Malesefff ne demek ya? Öldü mü Hüsnü hayır yaaaa olmaz öyle şey

      1. Önder öncü

        Çok şükür ölmedi.

    57. isimsiz biriyim

      Allahımm

    58. Salih Aslan

      Hocam babama bişey oldu Maalesef hiç bişey olmadı 😂😂😂

    59. Çılgın Oyuncu

      Abi çok geyecanlı

    60. ateş özdemir

      Ölmez hüsnü

    61. osman yigit

      maalesef husnu bey YONETMEN ISTERSE OLUR

    62. Xuraman Emirova

      Günaydın.biz arka sokakları izliyoruz Son 553 cü fıraqman daki Hüsnünün ölüceyini duyduk. Siz çok sehv etdiniz. Hüsnü Çoban çok güzel rol oynuyodu.

      1. Önder öncü

        Bu dizi en sevdiğim dizi. Her hafta bu diziyi sabırsızlıkla bekliyorum. Bu diziyi,bu dizideki tüm oyuncuları + bu dizinin yıllarca devam etmesini isteyen herkesi çok seviyorum!

    63. Amaçsız Oyuncu

      Alah rahmet elesin

    64. Emin Bey ッ

      Ölse dizi biter 😂

    65. [PM] TavaReiss

      MAALESEF HÜSNÜ BEY RATİNG KIRMAK UĞRUNA YAŞIYOR

    66. prens yiğit aksoy

      Merhaba arkadaşlar ben oyuncu selam bu akşamı kanal de 20 15 saat arka sokaklar 553 bölümü az kaldı dayansın - merakla dizi başlayacak hayırlı ramazanlar benimde y outube kanalimmm olacakk kanal adı prens yiğit 👑 en yakında su geçirmeyen kamerayla cekecem bu videoya 30000000 li k kanal obenis 100000 li k bekliyorum lütfen 90 lk beklliyorummmmmmmmmmmm velaudje aaa

    67. Corona ZULAOĞLU

      Beyler ben corona.Hüsnü ölmedi merak etmeyin.Ben bile öldüremediysem bu adam ölmez la.

    68. Ali Altintug

      Hüsnü ölmes ölürse dizinin tadı kalmas çünkü hüsnü baş röl

    69. Zeynep Yeni

      Hüsnü💝💝😍

    70. Alemdar Metehan

      Suat öldü bari hüsnü ölmeseydi

    71. Alemdar Metehan

      😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔

    72. Alemdar Metehan

      😢😢😢😢😢😢😢😢

    73. Alemdar Metehan

      Hüsnü ölmesin daha izlemem bu filmi

    74. Taha Eker

      Arka Sokaklar 483947294883 Bölüm : Hüsnünün götüne ışın kılıcı girdi.

    75. Ibrahim Hasanzada

      Lan tüm dizilerin yorumları ciddi bu dizinin yorumları öyle ki millet bildigin trolluyor:D

      1. Önder öncü

        Bu diziyi çok sayıda insan çok seviyor,onlardan biri de ben!

    76. Ayfer Uruc

      KORONA VÜRÜSÜN ALLAH BELASINI VERSİN

    77. Nnmm Killer

      Koronada adamı öldürmedise ne diyeyim artık

    78. İsmail Solmaz

      hüsnü nün hala 9 canı olduğunu unutuyorsunuz

    79. EMİR TÜRKPRO

      Bir hüsnü insanı beyinler yok olsa bile 5 gün dayana bilir haha

    80. EMİR TÜRKPRO

      Abi bune len korana hüsnü abiyi öldürsün ben duysamada görsemde inanmam abi adam 553 bölüm boyunca ölmedi şimdimi ölücek haha bir gülmece geldi 🤣🤣 ölüsede bu işaret haha😵💪👩‍👧‍👦