Her pazartesi haftalık burç yorumları ile Astrolog Nuray Sayarı, her salı yaptığı rüya yorumlarıyla dikkat çeken Mehmet Emin Kırgil, her çarşamba sıkıntı ve dertlerimizi dinleyerek bize yol gösteren iletişim uzmanı Adil Yıldırım, her perşembe evlilik ve aile içinde yaşanan sorunların çözümünde İnci Yeşilyurt ve her cuma güzel dinimizi bize anlatan Eski İstanbul Müftü Yardımcısı Yusuf Kavaklı bizimle... Başarılı sunucu Nur Viral'in sunduğu “Hayatta Her şey Var” hafta içi her gün saat 11:00'de canlı yayınla Beyaz TV'de

  • 101
  • 353

YORUMLAR

  1. MeAndMyself

    Sonra da diyolar islamda kadin erkek ayrimciligi yok. musluman Kadin ateist Erkekle evlenemez, ama musluman Erkek ateist Kadinla evlene bilir. Al sana esitsizligin aga babasi

  2. Şule Kaptan

    Sizi kullandıklarını şimdi öğrendim., zaten görmemiştim ama ibrahim Saraçoğlu hocamızın TRT'de toğrağa çıktığı görüntüyü koymuşlar bizde anladık çünkü o programı seyretmiştik. Maalesef insanımız bunlara kanıyor.

  3. Leyla Gezer

    Papatyalıktan mezun olmaya 2 yıl kalmış😅

  4. Ozge Theodora Aslan

    yay yukselen akrep, niye herkes burcunu yaziyo kimsenin umrunda degil bu ne bozuk bi video goruntu bok ses bok wifi yok mu evinizde bende postlamayin daha iyi Burclarla kafayi yemis herkes sanki herkes ayni seyi yasicak cok sacmasiniz

  5. Hivdanur Baz

    Çocuğu buldular mi

  6. Derya Yilmaz

    Kadın boş konuşuyor ya ben olsam kadına yıktığın yuvalar yetmedimi burasıda eksik kalsın derdim bir dahada evime gelme derdim insanlar da ar namus kalmaamış daha südüdyo daki insanlar annamıyor şiştim 👎

  7. Shakira Alexsandra Gökhan

    Zafer hocam iyisiniz inşallah.rica ediyorummm lutfannn ne olur bana bu konuda bi sey yanitlayin cocugum erkek 3 yasina az kaldi memeden ayiramiyorum benim acimdan ozelllikle psikoloji olarak kötü oluyorum resmen aliyorum yene kiyamiyorum veriyorum.Allahin askina ne yapayim ben kotu olmayim.😢😢🙏🙏rica ediyorum.saygilar şükranlar. 08.07.2020

  8. Filiz FIRTINA

    Canten kaya severek izliyorum ve takip ediyorum

  9. ADIMDAN SANANE

    SIZE BIR DOSTTAVSİYESİ: İNANMAYIN!!!

  10. Meryem Altuntaş

    Sana hic kimse yardim edemez

  11. Edie Muslim

    Salıklı düşün sağlıklı beslen sağlıklı yaşa

  12. Halime Beyazkay

    Ilk deneyimde bile etkisini gördüm süper

  13. Bilge Malakci

    Ben ayda yüz lira para ayıramıyorum yazıklar olsun insan gibi bir şey yapın çok yazık

  14. gecenindibi

    Ne güzel yer ya. Hayat size güzel.

  15. Eda Sezer

    Bir oğlak olarak kimseye birsey yapmıyorum ama dedikodumu deli gibi yapıyorlar millet çıldırmıs

  16. Filiz Açıkgöz

    Büyücü gibi bu ne yaaa... adina da rituel demişler... işe yarasaydi sen aldatilip şiddet gormezdin nuray sayari...

  17. Gavhar Sayfutdinov

    Ihanet sebebdan dolayi lrtaya çikar biz o sebebi konişub çozmemiz gerwkiyor bi sebeb varki birşey varki ihanet oluyor çiftlar harşeyi konuşmalari gerekiyor çocumu orraya çikar

  18. Dilek Türk

    Ne olmuş bu nuray sayarıya.tanıyamadım.😕

  19. ŞAHÎN BEY

    ADAMIN PILI BITMIS KUŞ ÖTMÜYOR DEMEKI BU YAŞDA .

  20. İlknur Karaca

    Inci hanima katiliyorum tamamen

  21. B. Umay

    Annem beni yanlis gunde dogurdu herhalde hic mi bir sey tutmaz mutlu olcak derken tam tersi agliyorum sistem bi bana ters işliyor galiba

  22. Zehra Erdogan

    Mutfağımda Ayetel Kürsi ve karınca duası asılı

  23. DENİZ DENİZ

    Ben bir Aslan olarak 1 sene önce giden oğlak burcu 1 ay önce döndü ve sebeplerini söyledi umursamaz kalamadım tekrar başladık bakalım ne olacak

  24. НУРЗАТ АМАНОВА

    Babasinlami yaşiycaksin yaada akrabasinlami yaşıyacak !Yalan aşk var!

  25. Dilek Avcı

    Şahanesiniz tatilde de bizi unutmuyorsunuz 🙏❤️😘😘

  26. Serap sümelara Satılmıs

    Zafer hocam muhteşemsinizzzz çok iyisiniz

  27. Fan klub

    Allahın salamı olsun üzerimize nasılsınız. Size bu soruyu sormak istiyorum benim so elimin üstünde damarlarıma bakıyorum da Allah sözü kurban olduğumun ismi var arapça bunun anlamını anlıyorumda zaten ben ne yapa ya da ne etmemeliyim.Ne olur Allah rızası için Bana cevap vere bilirmisiniz

  28. irem sevinc

    Ohaa bukadar mı birebir tutar ya valla yay:)

  29. Didem fitness girl stay strong

    Yapimcilar su Nur viral cok itici cok konusuo Adil beyi dinlemeye geldik virvir hic susmuo hay bu kadina is veririnin

  30. Gunay Karatas

    Iyi aksamlar iki haftadır beyaz tv de yayın yapmiyormusunuz saatleri değişti mı özledik sizleri

  31. Ha Ri Ka

    Bu nasıl okumuş kadın???! Çok cahilce konuşuyor. Egosu tavan yapmış! Sessiz sedasız ayrılmak lazım. Sorularına cevap bulamazsın çünkü...

  32. Mevlut Metin

    Ruyamda altin bilezik lergoruyorum halamin bayaga coktu bir ikisi ise gri renliydi Ruyamda annemi ve kuzenimide gormek ne anlama gelir

  33. Nazife Ağsak

    Saglikli dusun saglikli beslen saglikli yasa

  34. Yunus Uğurol

    Avrypanın 65 yaşını alıyorsun işsizlik parası 10ay veriyorsun Avrupada bizde olan şartların hiç biri yok ama işimize gelen yasayı alıyoruz 46 yaşında emekli olan benmişim acaba

  35. Nazife Ağsak

    Salikli dusun saglikli yasa saglikli beslen

  36. P I

    Ben niye köle gibi çalışıyorum yav o zaman uzun parmaklılar madem yan gelip yatıyorsa 🙈.... yaktın beni serçe parmak 😅 ... baş parmak hımmm arkaya doğru esnek çok hem de, ama ben bildiğimi okurum 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ çözemedim ben şifreleri

  37. Selvi Ceren

    Kovalar zaten hep çalışmak zorunda.

  38. Duygu Yildiz

    bende hiç kacirmiyorum nur hanim

  39. Саялы Гулиева

    Akrepler herkesin kabusu allah bunlari imtahan deye yaratmis😂

  40. Scientist

    Marankinin kulakları sorunlumu ? Neden o kadar bağırıyor , yazık nur hanıma

  41. Aliye Coşkun

    Bunalıma daha çok girdim hepte kovaya gelince oluyo

  42. Aliye Coşkun

    Kovayı doğru düzgün dinliyemedik hep kesik

  43. Sondem Söylemez

    ❤❤❤

  44. Sondem Söylemez

    Coktesekurler nuray hanlm

  45. ŞAHÎN BEY

    Bunlar yüzde yüz internete danisdilar beraber kactilar . Íste internete hic tanimadigi biri icin ailesini terk eti simdide agliyor sidikli . Kendi düsen aglamaz . Anani babani kardeslerinin nasil bir duruma düsürdügünü biliyonmu. Onlarin namusunu serefini yüzlerini yere düsürdün . Simdide bosuna aglamican . OKADAR

  46. Filiz Demirbaş

    Tatilde bile bizleri bırakmıyorsun Nurcum merak larımızı gideri olsun Nuray Sayarı ya Ve sana çok teşekkür ederiz sevgiler tatiller👍😄🌹

  47. Ezel Nur Karlı

    Hiç anlayamiyoruz hep ses gidiyor bağlantı kesiliyor

  48. Turac Nağıyeva

    Selam

  49. Turac Nağıyeva

    Nuray hanimi cok seviyorum

  50. Sondem Söylemez

    Hicballkkl konusmuyorsunuz nuray hanlm

  51. Atilla Talayhan

    Ben bu habıbeyı varya cok fena sıkerım haa harbiden bagırtırım ben bu karıyı

  52. ilker ilkbahar

    Staj girişini biz türk vatandaşına saymıyorlar ama yargıtay kararıyla yurtdışından başvuranı kabul ediyorlar nasıl bir oyun bu adalet nerde yıllarca sömürülen ezilen uç kuruşa her boka katlanarak prim yatsın neymiş yasa değişti değiştirenler ekmeğe muhtaç olsunki anlasınlar bizi.çıkmıyorsa yasa verin primlerimizi ödeyin geri

  53. Semra Güngör

    Neden canlı yayına hemen geçmiyorsunuz

  54. ŞAHÎN BEY

    ACIDIM VALLAHI GITIP HAYRINA GELINI GELININ KENDI AILESINI HEPSINI DAYAKDAN GECIREM BELKI SEVABA GIRERIZ OKADAR

  55. ŞAHÎN BEY

    UZMANDA KORKUDAN SUSDU SESINI CIKARAMIYOR .

  56. Hüseyin Terzi

    Nur hanım nasıl bizden oy isteyecekler anlayamadim

  57. Hatice Yurtsever

    Gel burdan bak adamı 73 yaşında halen böyle bir şey yaşıyor

  58. Kadife Demir

    Töbe töbe daha ne istiyon bunu kocana anlat terbiyesiz

  59. f t 05345688311

    😊👍

  60. Valentino ROSSİ

    Çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız

  61. Elnure Muxammedova

    Merhabalar çok güzel olmuş üzülmüşdüm birdaha sizi ne zaman göreceyik çok şükür bu çok güzel fikir böyle devam🤗🤗🤗🤗🤗💖💖💖

  62. Murat Bayır

    akp zamanında değiştirilen bir yasa vardı en düşük emekli maaşı asgari ücretten düşük olamaz işte bu yasayı akp hükümeti 2008 yılında çıkardığı yasa ile bitirdi ve bu güne kadar milletin cebinden giden rakkam tam 90 milyar tl bu paralar ne oldu işte ona oy verenler bunun hesabını sormalı sormuyorsa bu kadar insanın vebalinde kalacaklar Allah tan korkan gerçek müslüman bu akp ye oy atmaz ünkü bu milletin bu kadar gelirini aşağı çeken alım güçünü azaltan birine oy veriyorsa ya aptal yada menfaati vardır...

  63. Murat Bayır

    01.03.1987 tarihli sigorta girişim var ve şuan 1199 gün primim var banada 6 yıl vurdu ben özel bir sektörde çalışıyorum maaşim da mesailerim le fena değil ve benim sigorta primim 5375 olarak daha önce belirlenmiş bu primimi 2 kere doldurdum ve 3. ye başladım benim 6 yılda ortalama 1 daire paramı gasp etti tayyip bey benim ortalaöma şu anda kiradayım ve aylık maaş bağlansaydı ortalama 4500 tl olacaktı ve benim kaybım aylık ortalama 5500 tl yılda 65000 tl 6 ile çarparsak benim kaybım ortaya çıkıyor etayyip beyin eşi emine hanımın koluna taktığı o çanta fiyatına benim 6 yıllık bir dairem heba oldu ben ne diyeyim şimdi 9 ayım var emekliliğime Allah'a havale ediyorum sarayın aylık masrafı ile kaç kişinin emekli maaşı böyle heba edilmiş yazık günah bu milletede yazık hakkımı helal etmiyorum tayyip ve onunla bu yolda yürüyen herkese.

  64. Sadiye Sahin

    Ben ikidefa basvurdum ama alamadlm benim mall mülkümyak 72 yaslndaylm bakur emeklisiyim 1600lira magas allyorum bugüne kadar devletten hic yardlm allahlm adalet zum araylp sorabilirsiniz bankalara borcumvar magas elime gecmiyar sürekli bankaya borclanlyorum kirayl nasll öderim Size soruyorum

  65. Yıldız Çetin

    Ben 300 alıyorum

  66. Ayşe Köse

    Bu iksnde sonu cinselge gidiyor yaa

  67. Selda Göney

    bunu çok önce yaptim 8 ay geçti halen bekarım asla gerçek degil

  68. ali cik

    Yaklaşımlar çok mantıksız.

  69. İlknur india

    2020 de yengeç iyi olacaktı güya Korona geldi elimizdeki iyi şeylerde gitti☺😅 inanin eskiyi arıyorum

  70. Adile Yarış

    Yengeç daha uzun anlatilsa lütfen 😣

  71. Elif Arıoğlu

    Ben 3 ay bekledim vermediler uygun değil diye mesaj geldi can 60 yaşında emekliyim yok aciz bana şu elektirik ödemem geldi faturası yatirmam istedi

  72. Sadece Kamera

    tskr edyrm Nuray hanim ❤👍

  73. Bahar & Bahar

    Yayın çok kötü gitti anlayamadık bazi yerlerde

  74. İsmime niye baktın?!

    1:55'ten başlıyor.Boş boş izlemeyin.😒

  75. Ləman Məmmədli

    Boğayim evdeyim bakalim hele tatile ne zaman çikcammm

  76. Talha Emin

    Faiz yiyenler demedi hoca

  77. Tunahan Karakoç

    Neden herkes cahil gibi burçlara inanıyor?

  78. Nese Budakcigil

    Tşk nur kardeşim Iyi tatiller

  79. Döndü Bel

    Ben troit hastasıyım ilaç kullanıyorum kilo alamıyorum ben ve benim gibiler için bir öneriniz varmıdır.

  80. Konul Esedova

    Saçlarım çox seyrelmişti buğda cücərdib yedim 1 ay. İndi də ara sira buğda cücərdirəm 3-4 mm olanda yeyirəm. saçlarım həm coxaldi həm də uzandi.

  81. Gelen vurdu Giden vurdu

    Evlenmek istiyorum kız dul çocuğuna olabilir 0535 641 87 68

  82. Gelen vurdu Giden vurdu

    Benimle uyu ben talibim benimle yasa 0535 641 87 68

  83. kaplan reis

    Akreplerden hiç bişey anlamadım kesildi araya yay girdi ya canlı yapmayı. Doğru yapın bu yayını nasıl bir yayın iki haftadır bu boyle

  84. Mehmet Özlek

    Bu kadında ne söyledi bu programda kadında savarak anlatiyormu pislik kadin

  85. derin habibe

    Oğlak 21:06 Balık 27:17

  86. Filiz Loutfioglou

    Harikasiniz ikinizde sizleri seviyorummm

  87. Kamal almasi

    Acaba bu yorumlar burca göremi ve ya yukselen burca göre soyleniyor?????

  88. Dreams are real

    Nur adamı pohpohluyor sanki kendi uzman bir haddini bil kes sesini

  89. Dreams are real

    Harvurup harman savuran bir salak bu adam harcıyor harciyordur sonra faturalari ödeyemiyordur kadın normal bence adam manyak nurunda cok tatlisin demesi iğrenç

  90. hacigencer

    Kova nun haftalık yorumu 40 saniye sürdü. Kova anlatilmaz yaşanır.

  91. Came Back

    Bu Ritüeller işe yarasa kadın yıllarca aldatilip dayak yemezdi. Demekki hiç bir işe yaramıyormis herşey sahteymis ben kocama aşığım seviyorum cok mutluyum laflarida. Ritüel yapacağınıza Allah'a dua edin

  92. Neslihan Orak

    Hocam miraç ve neslihan

  93. Ülviyyə Məmmədsoylu

    Nur ablacım neden akrep hep mutsuz.iyi dediklərinizin hrc biri olmuyo

  94. Gülnar 26

    Tanrım rıtuel yapanları sen aff etsen ben aff etmem 😂😂

  95. Amin Ahmedov

    👍👍

  96. Rahim Qessab

    Nur hanım sizi çox sevyorum bir tanəsiz

  97. Turan Sharifoff

    Merhaba canim. 1977 .27. Mayisda doguldum seher 4..yadaki 5 saatlarinda yukselenimi milmey isderim lutfen nolur canim menim yardim edin

  98. Zuhal Beyza Yörükoğlu

    İlk buluşma niçin stres kaynağı olmak zorunda

    1. Ahmet Gezer

      Merhaba seninle tanisa bilirmiyiz

  99. Lena Cemre

    Zafer Bey, çok haklı. Benim 7 yıllık ex ilk yıl kadınlara asla mesafesi yoktu. Dibine girse kadın rahatsız olmazdı. Bende yurtdısında yaşadıgı için böyle yetiştiğini düşünmüştüm. Yıllar sonra adamın sapkın oldugunu aynı zamanda da hemcinsine eğilimi oldugunu ögrendim. Dikkat edin arkadaslar.

  100. Ayşe Köse

    Sunucu ya aldatms ya aldatılmış