Röportaj Adam ile Adana, Türkiye ve dünya gündeminden ilginç haberler, son dakika gelişmelerinin yorumları, komik röportajlar izleyin.

  • 100
  • 208

YORUMLAR

  1. gezellig *

    Aaa 140journos

  2. berke tan

    kral adamsın kral... seviyoruz seni güzel insan...

  3. Mr. Avenger

    trsel.info/video/video/q3Zxtmiqq8Cum34.html

  4. ༆༺Mahmut TUĞ༻࿐

    Artık TRsel da 🤣

  5. Ahmet Emin Bolat

    Otobüs olayını çözdüm . Herkes videoyu çekmeze oynanacak oran düşük olsa bile herkes oynarsa mahsunbet kazanmak istecyecek o yüzden çekecek

  6. Baran Ersingün

    @t instagram saatte 100 takipçi hilesi

  7. DÜNYADAN Videolar

    Arkadaşlar kendi çapımda videolar atıyorum kanalıma destek olur musunuz?

  8. DÜNYADAN Videolar

    Arkadaşlar kendi çapımda videolar atıyorum kanalıma destek olur musunuz?

  9. Fb Lf

    süper

  10. Muhammedali Kucukbiyik

    0:19 saniyeye bakın pöhle dalga geçiyor

  11. Bala batuhan Emlak

    *hakim kim bu Kadın geçen evlendikya hakim bey*

  12. james james

    Buda birilerinin adami olmuş lacasa de papel gibi kafir escinsel bir duziyi kayiriyor

  13. Beyto Keles

    Haluk-Meltem çocuklar duymasın göndermesi iyi olmuş( bu arada blurlu kısımdaki Tamer Karadağlı anlayana sjsjsj)

  14. Akif SAYGI

    Fadıl'a arada lafı çakmış 😉👏

  15. Kuvâ-yi Milliye

    bu alemde teksin sırtın yere gelmesin :)

  16. Ali

    "sikip ad" a basıyorum ama reklam gitmiyor 😂

  17. Ersin Afşar

    Gemiyi tarayacaklar öyle batacak Ve Avrupa birliği Eylem planı Efsane olmuş Eline sağlık kral 🤗

  18. muhsin uysal

    kardeşim 28 vitesli otobüslü polüs gelsün

  19. Orhan Asker

    ben mahsun daralan :D

  20. Alparslan BAYRAKTAR

    Adamın felsefesi: "Birbirimizi yiyelim Ete para vermeyelim, birbirimizi s*kelim g*te para vermeyelim"

  21. Uğurcan Sönmez

    Son kısmı tam bitmemiş. Tavsiye verim diyip bitiyor ama altyazı da yazılar var.

  22. Paşa Zade

    trsel.info/a/5xW3NO8DqaDjArNl5-6e4A

  23. Orhan Asker

    sanırsın GTA SA

  24. Orhan Asker

    0:22 :D

  25. Orhan Asker

    minecraftta bir yer taşımak daha zor :D

  26. Ege Barış Öğrü

    Bozo dan gelenler :)

  27. Ayhan Doğan

    Adana' da sıradan bir gün daha.

  28. Ben Vurdum Tatar

    Sikolatdaaaa

  29. Kivi Tropikal

    1:30 etraftaki peçete detayı güzelmiş 🤣🤣

  30. Emir

    140 journos kadar iyi

  31. Hakan Gundogdu

    1:33 adam ulkeyi zengin etme yolunu buldu aq

  32. Bünyamin Ergisi

    Tespitler muazzam. Bonus sahtekarlığı mı dersin , lisans ülke örneği mi dersin (genelde malta) , kazanınca ...başını alırsın mı dersin.. Uzak durun kamu spotu Birde uzantısı sürekli değişen, g*tune saçma sapan rakamlar ekleyen görünce uzayın.

  33. Berivan Yalçın

    Ben yapmasam Tosun yapacak -Mahsun Karaca

  34. 』『业『REGO』业

    1:16 altıma sıçtım hahhaahah

  35. Otsod İksvey

    direkizle.xyz/iHDhw Bütün bölümler

  36. hakan duman

    Cenabet bonusu :)))))))))))))))))))

  37. Emre Uysal

    Nerden dolandırılıcaz link varmı cenebetbahis.com da falan

  38. Soner Biler

    MİKE TYSON(EFSANE BOKSÖR) RİNGLERE GERİ DÖNDÜ👇 trsel.info/video/video/qaqxlmlpmZqZqoI.html

  39. Mesut Sevil

    Yürü be abi trend lerde olması lazım

  40. Emre Özbilici

    Yalnız salıdan salıya detayı efsane. Bu adam bu işle cidden uğraşmış :)

  41. bekir düğer

    İroni yapmış ama inanın anlattıgı herşey birerbir dogru☺️

    1. Furkan Bal

      trsel.info/video/video/l3dvmqWB2ae9baQ.html ilk videom ve kendi bestem destek verirsen sevinirim 😊😊

  42. Zanax

    Yeni şarkı yayında🔥 görüşlerinizi yazabilirmisiniz❤ trsel.info/video/video/r32wvptosbLTsag.html

  43. Yusuf Atalay

    Abi gülmekten içim dışıma çıktı

  44. Sarkifm Rap

    Bu şarkı dinlemeli trsel.info/video/video/pmOH22yVrpadkXo.html

  45. Saçma Sapan Videolar

    Dostlat kanalımda efsan videolar var beğeniceksiniz eminim hadi bi uğrayın

  46. mehmet tantunc

    Ben:Bu maça ne yazmışlar maçkolik ten Bi bakayım No body: bu maça +7 yaz evi arabanı bas

  47. Hakan Hakan

    "AYŞE BAHİSE ÇIKTI" TUTAR BU😂😂😂

  48. Hakan Çalışkan

    Rumcuk😂

  49. by gatspyy Turkish spy

    Dikkat et Seni kıbrısta Donsuz bırakmasınlar yakında... Bu video iyi izleyin sonu daha bitmedi izleyin.. izleyin dedim..

  50. Osman Asaf Dogan

    0:37 kerpeten vites topuzundan daha pahalı dedi ben bittim

  51. Kemal Rahman Ülger

    Abi mekanı cennet olsun bana Kemal Sunal'ı hatırlatıyorsun

  52. Saçma Sapan Videolar

    Dostlar

  53. Saçma Sapan Videolar

    Haydi

  54. Saçma Sapan Videolar

    Kanalıma bi uğrayın Dostlar

  55. Serhat Güneş

    Merhaba, Kanalıma Kendi Söylediğim Şarkılar Paylaşıyorum. Destek Olursanız Kanalıma Abone Olup Like Atarsanız Çok Sevinirim.🙏🏻😊

  56. Osman Asaf Dogan

    Uğur Can Akgül buradaymış

  57. onat özdemir

    Bahis her yönüyle kötü bi şey zaten haram ama devletin yasa dışı bahis dolandırıyor demesinin sebebi yasa dışı bahisten vergi almaması elektronik sigarayla aynı mevzu vergi almadığı için daha zararlı diyolardı

  58. Lozhan

    *INŞALLAH KORONA BITER* *INŞALLAH ZENGIN OLURSUN* *INŞALLAH HER ISTEDIGIN OLUR* *159 ABONEYIM 180 YAPAR MISINIZ*

  59. Robyn Amut

    kahkaha attım mk :D efsane olmuş :)))

  60. Eşi Yok

    *Bahis şirketinden DAVACIYIM Ayşe bahise çıktı ne lan :)*

  61. Orta Doğunun Sesi

    Konuşan Kediler 21 - En Komik Kedi Videoları bc.vc/QfDcqnw

  62. deneme deneme1

    cenabet bonusundan kapanır firma

  63. Yusuf Kavak

    Tüm Dızolardan davacıyım 😁 dız hırsız demek kürtce

  64. Mehmet Yılmaz

    Amerikada s550 model bir mercedes 45000$ ken burada 3.000.000 tl yazık valla

  65. JunkFace

    .

  66. UNCEASİNg

    4:48 çok ince söylemiş arkadaşlar kıbrıs haraktatında oporasyon kodu ayşe tatile çıktı adamda onu ayşe bahise çıktı değiştirmiş hll sdgfdghsdx genel kültür kazanın diye söyledim

  67. Ahmet GÖKHAN KILIC

    Al sana 100bin🖕 al sana 200bin🖕 😂😂

  68. Sadece Hakan

    İtalya liginden uzak dursunlar

  69. Furkan Çalışkan

    4:58 yukaridaki adana hava durumunu bitek benmi fark ettim

  70. Faruq ALKAN

    0:40 lan Haluk Hoca'yı görünce dedim ne oluyo

  71. BERKE KONDAK

    Eee devami?

  72. Erol Altan

    ayşe bahse çıktı asdsadsadsadas

  73. Ceyda Yiğit

    Gülmekten gözüm yaşardı yaa kral adamsın abi

  74. SEDA SAİAN

    La casa de papelin son sezonu:( (Son andaki müzigi kaçırmadım)

  75. ÇOKÇA LEZZET

    trsel.info/video/video/tYyZp4Coj5i1hJg.html

  76. Bolin

    İşitme engelliyim de videoyu benim ve arkadaşlarımın da izleyebilmesi için altyazı koyar mısınız?

  77. Elif Ergen

    Buz dağı getirdik eridi 😂 inanmam ya hava gayet serin 😅

  78. Doksan Artı

    trsel.info/video/video/zoGZ3H-lo5O7iJw.html Premier lig güzel goller #1

  79. Irfan Keklikci

    Çekirdek kabuğundan t tshirt mu yapmışlar :D

  80. Salman Karakuzu

    Benim çeyreği geri ver. Yoksa davacıyım amk.😀😃😄

  81. Halil İzyat

    Hayatım kaydı 70 bin zarar o.çları

  82. Salman Karakuzu

    Hemşireden davacıyım amk.😀😃😄

  83. SAİT Apaydın

    #haluktatar 😀👍

  84. Ramazan Çakmak

    bulksell.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?SingleList&sellingMode=AddItem&draftId=2159224406921&cat1=184655&forcetool=CUB

  85. Salman Karakuzu

    Nerde Hipodrom yemini.😀😃😄

  86. Zehirli İçerik

    Rumcuk ahhhaa cuk oturmuş 😝😁