BU KARAKTER ASLINDA YOK. ROL BUNLAR HEP. SİZ EĞLENİN DİYE. ÇOK DA KAFAYA TAKMAYIN YANİ, SEVİLİYORSUNUZ.

  • 30
  • 112 799 663

YORUMLAR

  1. Musa Resulov

    İmkan olsa dırnaqlarını kəs

  2. Kabla Makşulin

    300 tl olmuş şimdi

  3. FUAD

    Adam hayellerimi parçaladı

  4. D U C K

    Steelseries gelsin reis

  5. Hamza Gök

    Abi sevgilim yeni saat almış ama videodakinin aynıso 😥

  6. Ugur Kaynar

    Usta ayakkabı kafa yaptı u usta

  7. Halil Gönültaş

    Klavyenin fiayatina bakem dedim tükenmis hemen

  8. Havayı Koklayan Adam

    Kordon delikli cart curt saçma sapan bişeyler anlatmışsın düzgün detay vermemişsin anlatım vakit kaybı

  9. Hakan Berker Çakır

    Mi Box s içinde ekstra USB girişi var.

  10. Hakan Berker Çakır

    Telefonu bağlayınca tüm şifreleri telfondan çekiyor o daha rahat

  11. Hakan Berker Çakır

    Abi bazılarında harbiden çıkıyor adaptör

  12. Sümeyyenur Kirenci

    Lan niye kırıyon görende evde airpods sıçıyo sancak

  13. Ataturk Ataturk

    Kanka nereden alabilirim ben bu ayakkabiyi?

  14. Ertuğrul Bayram

    Ne olur Biri söylesin bizim evde internet var ama televizyon Wifi bağlantısı yok Şimdi bunu alınca İnternet'e bağlanacak mı

  15. PATATES

    testeren hayırlı olsun abi satgılar sevilşiyyon

  16. The Launchpadder

    15:27 taa yüzü gözüküyor

  17. Buğra Aktaş

    Adamsin

  18. Mert Ali Yılmaz

    Bu tarz bi küllüğü 7. Sınıfa giderken teknoloji tasarım dersinde hocama anlatmıştım hoca hevesimi tamamen kırmıştı beğenmemişti anlattığım projeyi sonra kartonları kesip pritle birbirine yapıştırıp değişik şekiller çıkaran çocuklara yüksek puan verdiğini görünce vazgeçmiştim böyle bi anım

  19. musab bey

    Pis kufurcu

  20. CEDDARBABA

    Vandırful

  21. Ahmet Turğut

    Bence güzel

  22. EGHN KLKSN

    Her vuruşta ciğeri acıyanlar + 1 leyin snnxdjjxsjd

  23. Hlmcan

    6:30 bizde 100 bin TL ye kredi çeksen 300 bin lira ödersin ,bir de Amerika Birleşik Devletleri çökecek diye bizim salakları Parasının değeri düşecek falan diye kekliyorlar

  24. Yunus irvasa

    Küfürler havada uçuşuyor aynı ben 😂😂😂😂😂

  25. Mustafa Oz

    Abi tırnak zımbırtısı ne kadar ? hatuna alacam

  26. İsmail ONAY

    "Bango"yu İzmirliler anladı 😂

  27. ugur akpınar

    Klima sağlam duruyor

  28. Murat Özen

    Abey birdaha kırma bana ver ben kullanayı lütfen hediyen olsun

  29. yılmaz topal

    içimden keşke o kalemi telefona çivilese diye gecirdim jdjfjsjfjdjjc

  30. eren korkmaz

    abi kafede o küllüğü görünce çalacak insanlar tanıyorum bence o iş olmaz

  31. lemoneditsnn

    İnstagram @lemoneditsnn takip et bro

  32. Feyzullah Dogan

    Biz hergun monitör kırıyoruz @mk

  33. İbrahim Hakkı Orak

    Özge özçelik desek

  34. HAWKPLAYER

    izlerken iyi güzelde bir de şunu düşünmek lazım adam o çakma ayakkabıya bin tl veriyor içim acıdı :/

  35. Mert Ceylan

    Updateden dolayı yavaş

  36. Eren Özer

    Puro çakmağı

  37. Yusuf Kılıç

    Abi ne yakıyorsun ya birini hediye etseydin

  38. Ömer Noyan

    Ürün den çok muhabbet sarıyor

  39. Hakan YILMAZ

    Lan dallama senide rambo bıçağıyla kesseler kesilirsin

  40. Yusuf Kılıç

    Kralsın sen ya

  41. ÜMİT H-FİT

    Abi biz istesek çakma ürünlere nasıl ulasiriz

  42. Emir Demiryurek

    Abi 1 milyon abone olunca 1 milyona özel yüzünü göster +1

  43. AKD -

    7:34 kalbe basınca görücek dalgayi :D

  44. Oğuzhan Bulduk

    Biraz terbiyeli ol be kardeşim evli barklı adamsın çocukta değilsin yakışmıyo yani küçük çocuklarda izliyor

  45. Erhan Berkant DUMANOĞLU

    Reis 500 liraya küllük mü olur diye soraydın keşke :)

  46. nicshot 12

    Abi rolexin çakması 300 lira naptin sen

  47. Ege Oyunda

    Abi lite olunca noluyor

  48. Samsung Oyuncusu

    Schindler HT asansör

  49. Buket Bingül

    Lütven cab yaz

  50. ali boyalı

    aldıgın urunu nıye parçalıyorsun bırıne hedıye et faydası olsun

  51. Ali Güneş

    Amazfit bip al bip os yükle daha iyi

  52. PUBG YASAB

    11:25 çağdaş abiye laf attı 😆😆

  53. Ahmet Faruk SEZEN

    Abi güzel kazıklanmışsın

  54. Ahmet Faruk SEZEN

    Abi 2. Gösterdiğin saati ben 20 liraya aldım 2 yıl oluyor hala çalışıyo

  55. Emin Kocabaş

    Abi aynısını 5 TL ye satıyorlardı 😂😂

  56. Eren Baş

    Fiyat

  57. SENATÖR PUBGM

    Kutudan almadan zaten baglanmaz kulagina takip 10 snaiyede bagliyon

  58. SENATÖR PUBGM

    130 a aldim cok guzel memlunum

  59. Hakan Çelebi

    Sevgilinin kalp atışını hissedebilsen daha iyiydi kesin alınabilir bi şeydi

  60. athN

    logitech gelsin +1

  61. RiveraxeYT

    OKMORE Technom Pubg Nişan Ateş Tetik Düğmesi abi bu urunu inceler misin lütfen alcam da pubg mobile için iyimi ❤️

  62. Fener bahçe

    12:24 Abi Fanın Fiyatı Kaç Tl

  63. Rıdvan ÇAKMAK

    280Tl'lik koltuk şimdi 500Tl bide yerli üretim olacak ismi de Türksit bunun neresi 500 yazık paraya. Ülke olarak hâlimiz vahim...

  64. Sıla Sarman

    Küfürsüz konuşsan çok daha iyi olur kardeşim

  65. LİL SHOT

    kirmak yerine cekilis yapsaydin huuu

  66. Burcu Gündüz

    Abi sevgilime alacaktim çok pahali keşke yollasan bana 😂

  67. Faruk Kılıç

    Abi dogeye basanlar hayatını yaşıyor şu an

  68. Typhaon ́

    en ucuz steelseries gelsin

  69. Ben Gerçeğim

    Yakın mesafe ilişkisi mi kaldı

  70. SrTheMustafa•N

    Lan yazık parana kîyıyorsun ben bunları almak için 25 günüm var ya

  71. binzmut

    benim içim acıdı ps5 parcalamasaydın abi teşke 8 k gg oldu

  72. Ali Haydarhan YILMAZ

    bence en yaratıcı küfürlerden bir montaj yapılmalı. bunu bi düşünün gardaşım.

  73. MUHAMMED EMİR AY

    Böyle cırt diye ses geldi😁😁😁

  74. Kırmızı Şapka

    ayakkabı 300 tl di şimdi 559 dan 459 a düşmüş :)

  75. EXcalibur

    Amerika: bu gün akıllı fırın yaptık TAA: benim taşım nerde yaa :D

  76. enes aytekin

    600 lira oldu ne 300'ü ne 400'ü

  77. Son Ginger

    139 lira ya içinden y*rrak da cikabilirmiş şükret

  78. Eda Deniz

    Abi çocukların durumu olmadığı için bu indirimleri bekliyorlar marketlerin önünde saatlerce sırada bekliyor alamıyor sen aldın bi de parçalıyorsun incele ver birine vermiyceksen de kullan ya parçalamanın incelemeyle bi alakası yok ya

  79. Pis Yedili Fan

    Bunun aynısını bafır inceledi aynı gerçek diyo demekki bafıra para verdiler sponsor oldular