Eğlenceli DIY projeleri, pratik tasarımlar, kendiniz yapın tadını çıkarın!
5-minute crafts © (Turkish)
Profesyonel işbirliği için bize buradan ulaşın: [email protected]

  • 100
  • 1

YORUMLAR

  1. Hatice Fındık

    Lütfen bana abone olurmusunuz

  2. Elisa Güzel

    Konuşmak isteyen buyursun konuşalım.😇 (küs olduğum arkadaşlarıma trip atmıyorum.😂)

  3. Princess

    👍🏻

  4. sasifan

    Şu salağı da hiç sevmiyorum

  5. Aylin Gayır

    Saçma bir video daha izledim

  6. Semran Erpek

    Aloe vera da herkesin evinde olur olmazsa olmazımızdır o

  7. {• Queen Tiger •}

    Parmak ayırmak ve burnu dile deydirmek :)

  8. ŞEVVAL ŞURA

    Kaş boyamaktan nefret ederim mala benziyorum sonra kötü diyenler like atın atmasanizda olur

  9. Oğuzhannkkocc fan

    01:21

  10. Aslan Toprak Şahin

    Bende diyorum bu niye böyle

  11. 乂 『V』『E』『N』『O』『M』 亗

    Erkekler hep bizi güzel görüyor ama kamera arkasını bilmiyorlar tabi😀😁

  12. 乂 『V』『E』『N』『O』『M』 亗

    İşte Kadın olmak bu kadar zor

  13. bengisu akbulut

    6:45 kız "kurtarın beni" diyor resmen ya şu yüze bak kız çok üzgün🥺🥺

  14. Fatma Kalın

    Aynenennenene

  15. Fatma Kalın

    Ayynennn öyle

  16. melissa su özturk

    Kızlar haric herkez ciķsin cunukü kizlara ozel ve armızda sapik olabilir

  17. bengisu akbulut

    1:30 deneyen varmı

  18. bengisu akbulut

    1:56 Denedim,oldu!Hatta kedimde çok sevdi.Teşekkürler 5 DAKİKADA HALLET!❤❤❤❤🌹

  19. Hello Dreams

    Fazla açık modeller😑

    1. Hello Dreams

      @Hira KIR olabilir

    2. Hira KIR

      Yoo ben giyom

  20. Tamara Hesenova

    İzleyipde hic birini yapmayan kardeşlere selam

  21. kuzey Yıldızı

    Takipleselimmi diyenler yoruma olanlara oluyorumm 👇👇

  22. ismail danyıldız

    Selamm ben kocaeli den ismail yaşım 22 bayanlar arayabilirrrr 05394032536

  23. Neşeli oyuncaklar x

    Begenenler kanalıma abone olsun lütfen Teşekkürler

  24. Mrs. Zeynep

    Ağzım kapalı.

  25. hint dizileri özel sahneler

    👈👈Kanalıma bakmak istermisiniz

  26. Fırat sok kom

    God joop

  27. Nisa Nur Baş

    Çamaşır makine cilerinden bulabilirsin

  28. Muammer YETKİN

    Harika Süper

  29. Sofi Bektaş

    bu ateş ki gönlüne düşmemiş olan varsa yaşadım der mi ki bin yıl yaşasa sevgi yüceltir kişiyi ruhuna can verir sonunda ızdırap çile de olsa

    1. Elisa Güzel

      Çok güzel.💞

  30. Kankişler TV

    Ben merdivenliyi denedim ilk denemem olduğundan çok iyi olmadı ama kardeşime gösterdim şöle baktı O_O Bu ne diyorum adam diyo donra da başını havaya kaldırıyo merdivenin dibinde ne var diye bişey göremiyo dokunuyo

  31. Gurbet Yılmaz

    Çamaşır suyuyla yaptıklarınız çok kötü 👿 Bi ablam demiş illa biyerlerinizimi göstereceksiniz diye Doğru biyerlerinizimi göstereceksiniz elaleme utanmazlar Bide hep aynı şeyler Bi kerede değişik çıksın be

  32. Gülten Çiftçi

    Türkçesi yok mu ya

  33. Zübeyde Güneş

    1 ve 2 çok güzel🖒🖒

  34. Zeynep Bahar

    Yoeumlarin %99 u prim

  35. Sultannur İlker

    Allahım yarabbim videonun kapak fotosu ne ya

  36. oneyearleft

    Ben çizime yeni başladım ve çizimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum lütfen kanalıma abone olup beni destekler misiniz?

  37. Beren Çolakoğlu

    Ben sadece izliyorum başka bişi yapmıyorum

  38. Əsəbi _qız

    Utanmazdar !!! Başlıqda çörəyi baltaynan vururlar tərbiyəsizlər !

  39. Sebuhi Teymurov

    HADİ İLGİNÇ Bİ OYUN OYNAYALIM . Bİ EMOJİ SEÇ 🙂-😇-😍-😗-😷-😢 SEÇDİYSEN OYNAYALIM Eğer bu 🙂emojisen Sakin sevgilini seviyorsun Eğer bu😇emojisen melek gibi yüzün var Eğer bu 😍emojisen kalbin sevgilin için güm güm atıyor Eğer bu 😗emojisen kimseyle yazışıyorsun Eğer bu 😷emojisen hastasın koronasın ve ya koronayı yenmişsin Eğer bu 😢emojisen koronadan bi akrabanı kabetmisin ağlıyorsun CEVAB YAZMAYI UNUTMAYIN 💖

  40. Esmanur Danış

    Her şey okeyde kadının burnundaki sümükleri görmeseydik iyiydi

  41. anonymous fyodors

    Gençler karşılık'lı abone olalım'mı ?

  42. XD BeatMaker

    Çok eğlenceli bayram

  43. Müberra Kerimoğlu

    Sanki bizde 3 boyutlu kalem var

  44. Serdar Deliküçük

    10:08 de kiz kenara çekiliyor ama bence okadar da iyi bişey değil neden diye sorarsanız bikeresinde ben parka gittigimde su icmek icin kenara gectim tam suyumu icerken bir bisiklet geldi ve ayağımın ustunden gecti ve bana kimse yardim etmedi.yani benim burda anlatmak istediğim musait bir yerde kenara geçin Ama videodaki gibide yapabilirsiniz ben sadece yaşadığım olayi anlatmak istedim...

  45. Efe can44

    Çok güzel yaaaaaaaa...

  46. subhan eyyubov

    Neden cevap vermiyorsunuz😃

  47. subhan eyyubov

    Merhaba 🤗

  48. 《PERİHAN TAŞKIN 》

    1:26 zaten kızın saçı kısa neden kesin ki?Aklım almıyor!!!

  49. Eğlence Dünyası

    Karșılıklı aboneleșmek İsteyenler kalıcı olacaksanız zaten hep abonem dusuyor😣

    1. Elisa Güzel

      Aynen benimde mesela ben 22 abone oldum 18 aboneye düştüm.😤😤

  50. Müberra Kerimoğlu

    Yani anlamadım erkekler yüz maskesi mi kullanır?

    1. Merve Çelik

      Müberra Kerimoğlu kanalıma ab*ne olur musun ♡😊

  51. teamKamzeL1_k1z

    Çok doğru . Birde kim bana karşılıklı abone olur

  52. Teslime tuğba Baltacı

    Denedim olmadı baya karıştı

  53. Dream MSP

    bnm gibi açlar geldi galiba bu videoya

  54. NAMET YARDIMCI

    Abone olun

  55. ŞeymaHane

    arkadaslar bu kanala abone olursqnız sevınırım trsel.info/video/video/r6eKzoyIspTecKw.html

  56. NAMET YARDIMCI

    Hepiniz çok delisiniz

  57. ŞeymaHane

    buraya trsel.info/video/video/r6eKzoyIspTecKw.html abone olun asagıda oldum yazın hemen bende olucam

  58. ŞeymaHane

    trsel.info/video/video/r6eKzoyIspTecKw.html burya abone olurmusunuz karsılıklıda olur

  59. MƏSİM ABBASOV

    ben bunları yapamam diyipde izleyenler

  60. Se - Serra

    Artık çilek yemek ve sakız çiğnemek istemiyorummmmmm😭😭😭😭😭😭😱😱😱

  61. Flake Lorenz

    İstanbul’da yaşayan canı sıkılan bir kız var mı? Muhabbet edelim düzgünce

  62. Seban Sumqayit

    Muttesrm fikirler

  63. Gunay Abbasova

    O Kiz Viki diyilmi vay seni cakal demek hem bunda oynuyosun hem de diyerinde😏😏

  64. Heyvansevərlər Dünyası

    Mükemmel

  65. BESE FAN

    Takipleşmek isteyen varsa yazsın ve bu lanala abone olsun trsel.info/video/video/kp2ymHuqk9G5joI.html

  66. Yianna Alexiadou

    C b ghbhbuhbbbbbbknn bbbbnnmnnnnnnnnmnnnnnnnnnmkjjkjnnnnnnnnnb by hhjnnnnnnnnnnmmnnnnnnnbm do Zac y hmm NBC sn m hv b I’m thn tvgggvvbnnjjnnm

  67. Fedail Hesenov

    Şunu nasıl yapıyolar tis macununu yapdım ama ona karbonat vurur o biri vidiyolarinda ise birisi un birisi ise soda vurur nasıl oluyor lütfen bana deyin iyi olan varsa

  68. Nisa Nur Çetin

    Eğer seni trollersem bu yorumu beğenmek zorumdasın Devamını oku

  69. Fedail Hesenov

    Ya surda qaleme benzeyen ip gibi çıkan kac lira

  70. Çiğdem kaçaniniz

    2.

  71. EĞLENCE KANALI

    "Bu yorumu okuyan güzel insan" "İnşallah zengin olursun" "İnşallah uzun yaşarsın" "İnşallah ailen uzun yaşar" "İnşallah istediğin şey gerçek olur" "İnşallah korona geçer" "İnşallah tüm dileklerin gerçekleşir" "İnşallah istediğin şey gerçek olur" İnşallah sınavdan💯 alırsın "İnşallah hayatın boyunca mutlu olursun" "İnşallah sevdiğin youtuburla karşılaşırsın" "İnşallah sevdiğin kişi seni sever" Kanalıma abone olursan inşallah yazdığım şeylere sahip olursun Olmayanın canı sağ olsun

    1. ikizteam.

      Bana abone olurmusunuz olursanız bende size olurum

  72. Xuraman Ekberova

    Eski sevgilin ne alaka

  73. Gazi Zeki Cemali

    Ablacım buna diyet denmez ki 🤣🤣🤣🤣

  74. Xuraman Ekberova

    2:15 hirsiza bedava😆 yuzuk ve telefon

  75. Xuraman Ekberova

    0:52 Ben annemin yuzugunu yaptim sonra cikartamadik siseden babamda siseyi Kirdi ve sonunda cikti yuzuk

  76. nO SiGnAl

    PRİMCİLER!!!! PRİMCİLER!!!! PRİMCİLER!!!! PRİMCİLER!!!! PRİMCİLER!!!! YETER ARTIK!!

    1. nO SiGnAl

      Yorumlarımda reklam ve tanıtım benzeri içerik, yorumlar yayınlamak yasaktır!

  77. Eslem Badur

    Evet evet.... Haklısın Sana katılıyorum Bende aynen senin gibi..... Doğru tahmin evet...... Bende senin gibi bu videoda ne yaptığımı biliyorum 😶

  78. Mehmet Boztaş

    Bunlar fake

  79. Enes Can Epçaçan

    Ta abi herkes primci olmuş yok 156 aboneyim 170 olurmu yok 200 aboneyim 250 olurmu insan gibi güzel içerikli video atarsanız izlenir sanki şimdiki youtuber ler böyle geldi insanlar 40 bin aboneye 2 yılda ulaşıyor sizin dediğinize bak. Yorumlar ne için var video ile ilgili görüşlerinizi yazmak için ama siz prim için geliyorsunuz yeter artık

  80. AL Lecra

    Kanalıma abone olabilirmisiniz bende makyaj videoları cekiyorum