I've been doing funny entertainment videos for over 6 years! I have "Bucket List" playlist which I do things before dying like Skydiving , Swimming with Sharks , travelling all around the world etc. I do vlogs , funny collabrations , pranks , dare videos , challenges , music videos , comment songs. Also I do videos with the most famous people in Turkey. Don't forget to subscribe!

  • 30
  • 2 377 606 186

YORUMLAR

  1. Ateş kağan Şendil

    8 yıl sonra ana sayfasına düşenlere selam olsun hayırlı ramazanlar allah oruçlarınızı kabul etsin

  2. Kedi TV #SaveRalph

    2:22 biz de kediyiz ne var yani bunda :D

  3. erva bars

    Gece gizlice tanımadığın insanların evine gir orada onlara görünmeden 1 gün kal Bana katılanlar +1

  4. ben KALİ

    eheh...?8 yıl mı....

  5. Konuşanlardan

    İlk video

  6. Profesor Doktorr

    2021 hajajajhaajhha

  7. Atakan KAYRAK

    Ben herkesin hetırıyım al beni al beni lan 😂

  8. Osman efe AL

    Gece gizlice murat abi gfnin evinde

  9. Ecrin Şen

    2021 de görenler 🙋‍♀️+1

  10. Kerem Kandemir

    14:43 "bence benden iyi köfteci olur" ama batar

  11. KLOX

    Gece gizlice kalma serisi Abdü abi ve Murat abi ile gelsin 👇🏾👍🏽

  12. Jale Nurushova

    çok komik ya

  13. TUNAR-301

    2021 de karşıma geldi

  14. Y1uki Yato

    ikiside tik tok çu ikiside mal

  15. KLOX

    Issız ada da aç susuz hayatta kalmak = İftarı beklerken annenin yaptığı yemek kokusuna karşı hayatta kalmak

  16. CAN ERKAYHAN

    Slm

  17. Yahya Celal Ayaz

    Kendini üstün görüyor. Enes BATUR ile dalga geçiyor. Barış ÖZCAN'ı itiyor. Enes BATUR youtube budurrrrrrr.

  18. BERA

    Neden 8 yıl sonra ana sayfamda

  19. GUNİUM

    Abi video resmine Ali ustayı koysaydın daha çok izlenirdi

  20. FlyEvileYT

    Hadi bakalım tüm sonradan görmeleri oruçluyken izlicem :)

  21. bestgamerr

    Wiiiiiıiiiaaaaa

  22. Remre Krklfb

    Agabbbbbbbbeeeeeeeeeeeeee 😥😥😥

  23. Alper Tuna Yolsal

    Ucuz Orta ve Pahalı olmak üzere Künefeleri karşılaştır +1 leyin görsün :)

  24. cüneyt özkaya

    Abi ben de hep senin attığın gibi atiom benim kapak üstü 12 rekorum abi geçmeye çalışırmısin

  25. İsmail Kılıç

    08 10 daki kadını yaren alaca ya benzettim

  26. Fadime Celik

    12:16 cemre:çok kötü bir durumdayım

  27. Baturalp Altun

    Farkettiyseniz Bi tek Kürşat juanla haterı iyi anlaştı iş birliği halinde yani boş yapıp gömerek zamanlarını harcamadılar

  28. Fadime Celik

    12:09 Merve bağırma lan

  29. Eren Gül

    4 Yıl sonra ana sayfasına düşüp yorum lara gelen kardeş selem olsun 🙋‍♂️

  30. Yağmur HAZIRBULAN

    Orkun abi o sensin kart fırlattım biliyoruz abi😏😏😃😃😃😃

  31. Kerem Guclu

    En iyisi noodle

  32. Alper Gök

    ORUÇ TUTARKEN İZLEYEN KARDEŞİM SENDE HOŞGELDİN

  33. emin alpaslan

    2021 de izleyenler

  34. The Ceysi1

    berkenin hateri çok terbiyesiz

  35. əminə vociyeva

    GECE GİZLİCE KALMA SERİSİNİN DEVAM ETMESİNİ İSTEYENLER +1

  36. ZumraK52

    *OYKUN APİ O BÖÇEĞİ AJINA ŞOKAYŞAN ŞENİ O ADANIN EN DİBİNE ŞOKAYIM* ÖÜQMDŞQŞAÖMDĞQLANXĞSJXŞA

  37. Fatma Çisem

    Bekoma laf yok

  38. Bblackat

    Orkun ağağağağa VZKXHXKXVDKFKFLV 8 yıl sonra sayfama düştü muqemmel ya ZnxnnsnxbBZNZBZNXBXKCKCK

  39. Fidan Hesenova

    MERAK ETTİĞİM TEK ŞEY BU EVİ KİM TOPARLADI

  40. Nehir Unal

    GÜZEL BİR VİDO GİBİ...

  41. Yağmur Hüsna Perk

    Abi çok kırıldım neden "herkese merhaba ben Orkun " hızlı demedin?¿😥🥺

  42. batuhan Baltaci

    Gece gizlice muratla gelme diyenler

  43. ZumraK52

    Orkun=Billie Eilish.. Ağzındaki böcekten KDKWBDKQLÖZNSŞDJQ

  44. Meryem Amedowa

    Orkun Merve'ye çok tatli bakiyo ya😍😍😍

  45. Demet Ozturk

    2:19 Ohooo o zaman iyiydi tabi biz de 7 tl oldu

  46. Filiz Avci

    Masada fişek patlatan emmiler varya fişek değil atom bombası patlattılar :D

  47. Hatice Ozkan

    Gece gizlice kalma serisi devam etsin nolur

  48. Tugba Rakunt

    Onlar korkarken gülen ben

  49. elif naz

    Abi yeni tost makinası böyle ses çıkartır

  50. zeynep bozkan

    Cemre solmaz yorum yaptı diye gelen sende hg

  51. Kaan Yeşildağ

    Yer altı sığınaında hayatta kal diyenler +1

  52. Bertan Ilhami

    2:17 sonrasında çocuk ee banada diyor para istiyor

  53. MUHAMMET YTB

    abi ban seni 8 senedir takipteyim

  54. süt içiyom rahat bırak

    dramalı filme gidip herkeşzn ağladığı bi yerde kahkaha ata ata çok komik deil mi ya de +1

  55. süt içiyom rahat bırak

    korku filmine gidip torpil patlat +1

  56. Siten Siten

    Orkun sayende o makarnacı zengin oldu

    1. Siten Siten

      İlk gittiği

  57. süt içiyom rahat bırak

    nişanlına ben evliyim sadece seni oyaladım desin diyenler +1

  58. İŞİMİZ CEMCEL

    2:33 orkun YXGDJFSYFGUD🤣😂

  59. Mehmet Emin güzel

    Abi ben izlerken korktum

  60. İSLAM ALTINDA

    😅😅😅😅

  61. İSLAM ALTINDA

    Ben marulum

  62. Akın Kardadal

    Pislik murata ne yaptın

  63. kara kardeşler

    *Yoldan geçen bir otobüsü durdur kapısında ayakkabını bağla sonra hiç bir şey demeden uzaklaş* 👇

  64. kara kardeşler

    *Yoldan geçen bir otobüsü durdur kapısında ayakkabını bağla sonra hiç bir şey demeden uzaklaş* 👇

  65. abreky oyunda

    Abi düzceye mı geldin

  66. KalpsiZ JUCY

    lan ana sayfada ne işin var şğçwwsafğçs

  67. bugracirak

    Lan 8 yıl sonra anasyafama 2 kere düştü ilkinde 800bindi izlenme şimdi 1mn

  68. Nilay Bayar

    Ben

  69. Burcu Boyraz

    7:01 koptum :>

  70. Tuana Ejder

    0:00 'dan 0:39 'a kadar benim en sevdiğim bölüm oldu.

  71. Ayaz Cakmak

    gece gizlice akıl hastaneseinde kalma gelsin👍👍👍

  72. Ege Akdemir

    Buraya babamı getirsem gerçek bir hater görürdünüz.

  73. Yağız efe Gürbüz

    Aga geçen gün annemin çalıştıği okulda basket bol oynamak icin gitmistim bitane cocuk vardi onla oynicaktim abiside vardi sonra gittim sen coronasindir dedi abisi yaklasma dedi......... lan mal KORONA OLSAM DIŞARDA NEİŞİM VAR MALLL

  74. kağan erol

    Abi keşke hiç bir youtuber içerik çapmasa

  75. Aysnur gibi

    Oruç tutarken saat sabahın 8inde bunu izleyen bir psikopatım.

  76. İlkin Bedelov

    Lan Kürşat Lan Berke yazıklar olsun size lan Enes Baturu sattınız

  77. Ahmet Kemal SELÇUK

    Yaa çok iyi hayatta kalma videolarını çok seviyorum uzun zamandır çeken yoktu çok güzel +1

  78. Efepro gamer

    Beyler biraz ònce 28 kişiydik şimdi 41 kişiyiz

  79. zBones

    sa

  80. Üzeyir Zeyrek

    Enes hatırla yap