Kontra gündem belirlemeye devam ediyor!
Onur Tuğrul'un sunumu, Candaş Tolga Işık, Serdar Ali Çelikler, Uğur Karakullukçu yorumlarıyla her pazar 23.00'de Haber Global'de!

===========================
Haber Global ULAŞMAK İÇİN
www.haberglobal.com.tr
twitter.com/haberglobal
instagram.com/haberglobal
facebook.com/haberglobal
tr.pinterest.com/haberglobal
soundcloud.com/haberglobal
haberglobal.tumblr.com/
hg.com.tr/fZXT
===========================
Haber Global FREKANS BİLGİLERİ
DigiTürk 47. Kanal,
D-Smart 42. Kanal,
Türksat HD 12245mhz, Yatay (H) Symbol: 27500‬, FEC: 5/6

  • 30
  • 9 617 922

YORUMLAR

  1. Onur ÖRSOĞLU

    Yeni biri gelecekse Ali Ece’dir net

  2. XKRALTR

    Hayırlı ramazanlar. Oyun videoları paylaştığım kanalıma bakar mısınız 🤗

  3. RG75 rg

    Ugur hep bos konusuyosun

  4. Furkan KOÇER

    Candaş Tolga Işıkın konuştuğu yerleri atlamak için mecburen TRsel dan izliyoruz

  5. Safa İşleyen

    Uğur tamam abi her şeyi demiştin yeter be..Biraz millete pas ver. Sürekli miting havasındasın

  6. REL SORM

    Penaltı Hami dir.

  7. Tuncer Tek

    SAÇ: UEFA'DA BÜYÜK KRİZ VARMIŞ.

  8. Hatice Şimşek

    Candaş sanki kavgaya gidiyor 🤨😁🤣🤣

  9. İsmail

    42:55 de onur tugrul wpden uğuru azarlıyor. uğurun yüz ifadesine bakın ashdahahahhs

  10. mshinoda tolga

    1:45:18 arkadaş şu dünyanın en kötü görüntüsü. şunu yapmayın artık ya. bari sırayla alın elinize şu telefonu. çok saygısız bir durum. napıyosunuz ülke mi yönetiyosunuz

  11. Bahadır

    Abi izliyorum da, adam bi susmadı be yemin ediyorum kapatıyorum haftaya da böyle olursa daha da izlemem.

  12. Siyasi Parti Müzikleri

    Siyasi partilerin muzikleri burada

  13. fatih

    Frey bile samattadan daha iyi

  14. fatih

    Abubakar Fenerbahçe de olsaydı 15 puan ondeydik

  15. can keklik

    Hıncal uluç denen zat i kaile alıp zaman harcamanız bile program için üzücüdür.Hiçbir konuda net eğilimi olmayan ve daha cok magazin figürü olmuş bu şahıs futbol adına konuşmamayı meslek haline getirmelidir.Onun haricinde futbolun konuşulduğu nadir bir program.Başarılarınızin daimi olmasını dilerim.

  16. Emrah Gökdemir

    en sevdiğim seviyeli ve sadece futbol konuşulan bir program. Lütfen çarşamba - pazar yapın.

  17. Kemo D.

    Fatih Terim kadar boş ego yok. Taylan ı 1 sene oynatmadı mecburen oynattı ben cıkardım diyo. Kerem bas bas bağırıyor sezon basından beri gene mecbur kalınca oynattı gene yok Türk futboluna kazandırdık falan filan. Bomboş bir ego. Saygısız herif

  18. E A

    Fenerbahçe ŞAMPYİON!

  19. Osman Bayram

    S.A.Ç kadar kurnaz bir adam görmedim. Erol bulut geldiğinde de övüyordu , emreye de aynı yorumları yapıyor. Beşiktaş çok iyi diyordu 2 puan fark kapandı başladı fener sampiyon demeye. Başakşehiri , aykutu savunuyor utanmadan. Adamalar maçı almamak için herseyi yaptılar , hiç o topa girmiyor. Hakemlere sene başından beri sallıyor baktı hakemler fenere hata yapmıyor hemen şampiyon şark kurnazı seni.

  20. Tim Duncan

    uğurun sürekli "ben şunu demiştim, ben bunu ağustosta diyordum" gibisinden lafları bir süre sonra saçı bile rahatsız etti yeter lan bakışı attı bi ara uğura..

  21. Ali osman Çelik

    Bu programı Serdar Ali çelikler için izleyenler😉

  22. Tim Duncan

    programın başında serdar alinin tarif ettiği oyuncuyu bilince uğurun kameraya attığı bakış sjdödjgfdg kırmızı çizgi zamanlarında bir olayın tarihini verdikten sonra mehmet ayan yapardı bunu..egosu tavan yapmış insan turnusolü..

    1. Zubizaretta Fenk

      Çok değişik adam ya milletin gözünün içine bakıyor ne tepki verdiler diye wkdkekmfkwmd

  23. Tim Duncan

    uğurun "ben demiştim" isimli programına hoş geldiniz..yanıldığı birçok mevzuyu tekrar ağzına bile almayan adam haklı çıkınca bir programı buna ayırdı valla helal olsun..sonra insanlar beni neden itici buluyor..

  24. Ogun Dasdemir

    Onur Tuğrul muazzam bi adamsın ya <3

  25. Alp Eksioglu

    adam demba ba yi oynatmamis,,,insallah kumede duser tarihe gecer

  26. Adem DEĞİRMENCİ

    Uğur bir virgül koysan...yordun be kardeşim.

  27. Alp Eksioglu

    kendini rezil ediyorsun serdar ali celiker,,utan utan fenerbahce fenerbahce,,

  28. Metin Ümit Bayseçkin

    Türkiye'de futbol oyunundan daha güzel olan birşey sizlerin yorumları ⚡👏

  29. Mahir Sinan İNAN

    serdar ali çelikler kadar boş konuşan bir adam görmedim. Herbokolog serdar ali çelikler

  30. Kağan Karadogan

    Candaş ve Serdar abiye boşuna niye para ödüyorsunuz ki? Bütün program uğur konuşuyor zaten

  31. Elite Game

    Serdar abi GS ve BJK'lıları iyi trolleyip kudurtuyor

  32. Elite Game

    Beşiktaş ve Galatasaray'lılarda titreme başlamış saddassaddsa

  33. revo lution

    Bu telefona bakma olayi da yeni moda oldu galiba.bu ne saygisizlik be kahvedemisiniz arkadas

  34. berk durmaz

    Hoca iyi futbolcu sevmez ya.😀😀😀

  35. Kaan Çığrı

    Sarı çizgiler çok az

  36. tay uzan

    Candas yedin bizi ya,ne bos bi adam ya.

  37. Elsad Salmanli

    mehmet demirkol gelip bu ekibe katilirsa reytingler patlar muhtesem olurrrr

  38. samet eren

    Bu nasıl bir dönme dolaplıltır S.a.ç abi her programda döve döve bitiremedin şimdi de şampiyon olur diyor .d

  39. Celal SARI

    Gözünü Sevim uğura az konuş deyin. Aynı anlamlı cümleleri farklı kelimelerle tekrar tekrar anlatıp duruyor. 40 dakika konuştu hep aynı şeyler ben 20 dakika da bitiririm konuşmayı.

  40. Ersin Yüksel

    Kerem e 1ay önce düzenli forma vermeye başlamıştıda Kerem kovid olunca anca yeni kendine geldi.

    1. Kemo D.

      Yooo gayet de yedekten alıyordu. Fatih Terim kaliteli futbolcudan anlamıyo. Ezber iş yapıyor.

  41. Tek Başınalık Yolcusu

    Uğur olmasa daha mı iyi olur aslında ?

  42. Kon

    80 küsür milyonluk ülkede birkaç bin kişi ölmüş ,ama adı salgın , yersen . 2019 ve 2020 ölüm oranları aynı, salgın yok mu yani ? Var , korku ve yalan salgını.

  43. george r.r martin

    candaş twitter'a bakmak için geliyor herhalde

  44. Tixter

    1:09:46

  45. Ramazan Celebi

    Biri konuşuyor, diğer ikisi telefonla oynuyor, saygısızlar

  46. Hayri Aydın

    2:37 neden mi serda ali SIR işte kantı kendi üslübu ile söylim baba yorumcu :)

  47. erhan şahin

    sizi burdan takip etmekten gercekten keyif aliyorum hele hele candas konusmaya baslayinca direk ileri sarma imkani var ya muazzam

  48. Özer Kocak

    Uğur hoca çok konuşuyor ya Kafam şişti Çok uzatıyor ya offf sadece candas ve Serdar olsun ya. Uğur sıkıyon ya

  49. Sefa Can

    Uğur Beyin ben demiştim diyerek geçirdiği bir program olmuş. Serdar Abi ve Candaş Abi yine formda 😂

  50. Samet Adal

    Uğur konuşmaya başladigin zaman susmayı bilmiyorsun az ve öz anlat

  51. mehmet altınok1987

    Uğursuz uğur boş adam başka adammı yok yeri ne getirin

  52. aytaç sarıçayır

    Candaş bey çok antipatiksiniz siz konuşurken zaman hızlı aksın istiyorum

  53. Ahmet Can Metin

    Candaş Tolga ışık gerçekten programın kimyasını bozuyor reytinglerin bu yüzden düşeceğini göreceksiniz

  54. Oguz Er

    Uğur bu kez yokmuydu sormak istedigin gerizekali bir soru?

  55. mrt mrt

    Ya bırak Allah icin ne dirisi ne hareketlisi. Baska bir mac mi izlediniz arkadasim. Göztepe mücadelenin m sini yapsaydi gese yenilirdi. Gese nin oyunu goztepeyi oynatmadi cahilligini yapmayin lütfen

  56. Sevket Akar

    Uğur bey çok bağırarak konuşuyor sesi kısmak zorunda kaldım

  57. İshak Atalay

    Uğur yine yine boş boş konuşuyor

  58. erdoğan yıldırım

    Programda telefonla oynama işi ne zamandır çıktı arkadaş. Seyirciye saygısızlığı geçtim yanındaki yorumcu arkadaşına saygısızlık. Adam orda bir şey anlatıyor, seni örnek gösterip sana dönüyor sen orda çıt çıt çıt kafa telefona gömülmüş bi şeyler yazıyosun. Terbiyesizlikten başka bir şey değil

  59. SÜLO Sülo

    Uğur karakulluk yerine zirve emre özcan olsa baya manyak olur bu program

  60. Harme Loyka

    Ne kakafoni yapmışsınız yahu, bir müsade edin birbirinize. Kafa ütüediniz resmen.

  61. Umut ören

    Candaş ve uğur u objektif olmaya davet ediyoruz

  62. Spppeeddyyy Rod

    Candaş tolga ışık Bjk başakşehiri yendiğinde bu kadar umursamadın başakşehirin oyununu anlaşılan incinmişsin

  63. İlyas Yoldas

    Aykut kocaman iyi oyuncu sevmiyor. Serdar Ali Çelikler😂😂😂 helal

  64. EMRE SÖNMEZ

    Şu candaş niye avazı çıktıgı gibi bagırıyor delirecem ya cok bişi biliyor gibi

  65. Aziz vezir

    Ya tamam Candaş Tolga beşiktaş şampiyon ya. Valla şampiyon yeter ki her beşiktas denildiginde Ersin rolünü üstlenip girme topa

    1. Aziz vezir

      Bıktırıyosun

  66. fkucukcan

    56:56 da onur : çok iyiiii skjhsjhdjshdsdh bi etkilendi tüyleri diken diken oldu yükseldi shdjhkdsjhdhhsdhsh