Kuzey’le Yıldız; bir köprünün üstündeki iki inatçı keçi, aynı denizin iki hırçın dalgasıdır. Yıldız, Kuzey’i, kendini bildi bileli sevmektedir. Ondan başkasını gözü görmemiştir. Aileler de birbirinin can dostu olduğundan Kuzey’le Yıldız’a ivedilikle birer söz yüzüğü takılır. Amma ve lakin, Kuzey, üniversite okumak için İstanbul’a gittiğinde tüm sözlerini unutur, yeni aşklara yelken açar.
Bu durum, ailesi ve Yıldız tarafından öğrenildiğinde ise Kuzey, kendi ailesi dahil köydeki herkes tarafından aforoz edilir. Artık Kuzey’in ne bir memleketi, ne de bir ailesi vardır. Yıldız, Kuzey’ini, göğünü ayakta tutan direğini, bildiği tek yönünü kaybetmiş, kalbine çakılan bir kazıkla öylece kalakalmış, bunun acısını, bir an olsun unutmamıştır.
Kuzey, aşık olduğu kadınla evlenmiş, üç çocuk sahibi olmuştur ama Yıldız’a yaşattığını tam yirmi sene sonra yaşamış, terk edilmiş; üstelik dolandırılıp sıfır noktasına gelmiştir. Kuzey, yıllar önce binbir umutla geldiği ve hayallerini, en güzel günlerini y

  • 265
  • 266 880 513

YORUMLAR

  1. Mehmet Kartal

    2 fragmannı verin lan

  2. Ruslan Aliyev

    Nahideyi sevenler burdamı?😍😘

  3. nazim kilinc

    2. fragmanda yıldızı ayakta görsekya

  4. Meryem Tutus

    🤣🤣🤣😋

  5. Наргузель Чавшва

    Meraba ✋✋✋✋✋

  6. EDA TUBE

    Zaten yıldiz19. Bölümde taburcu edilir (bence) ama yıldız hafızasını kaybede bilir

  7. Gülhan Şahin

    Bence harika bir filim degilmi

  8. Potterhead tv

    Yıldızlar ölmez diziler bitmez inşallah 😭😭

  9. EDA TUBE

    2. Fragman niye yayınlanamıyo

  10. senol dogan

    aynen yine darildilar onceki bolum ortada barisirlar sonuna dogru darilirlar bolum 17 basi yine ayni yuhh artik 17 bolum ayni

  11. Oyuncak Tv

    😅😅😅

  12. Vesilealisan Alisan

    Eğer yıldız ölürse bir daha tv izlemem +1

  13. senol dogan

    yildiz rizeden orduya goc etmis olabilir eger oyle bir karakter yaptilarsa bile halaaa rize aksani ile konusuyo yapimci turk degil galiba 15 kisi var dizide sade yildiz rize aksani kullaniyo acaip sacma aynen dizide dedikleri gibi THIS ITS A ORDU rize degiL

  14. Mustafa Cebeci

    Pembe o nasıl dans ya adama asılmışsın sallanıyorsun😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💜😅

  15. Şerife Anarat

    Çok güzel söylüyorsun Yıldız abla👪💑

  16. Sinem Şahin

    Ağlamak istiyen (HERCAİ)izlesin gülmek istiyen(KUZEY YILDIZI)izlesin❤❤❤❤

  17. senol dogan

    yuhh artik 2 ev bir tekne daril baris 10 kisiyle dizi 100tl lik dizi ordudalarmi yoksa istanbul cerkoz koymu ordu da cekilmis orduyu gosteren hic bir sey yok gidin medrese onune fatsaya boztepe teleferige bari halk icine girin

  18. BİZ İKİMİZ

    çoooooooook tatlılar 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  19. Gul Ü

    Sefer abi sen çok salaksın 😠😠😠😠😠😠😠🥴

  20. Ayten Bolkac

    0.3.09 efsane

  21. senol dogan

    16 ya gecem basinda bariscaklar ortada kavga sonra daril sonuna dogru 17. bolum basi baris ortada kavga yine

  22. senol dogan

    16 ya gecem basinda bariscaklar ortada kavga sonra daril sonuna dogru 17. bolum basi baris ortada kavga yine

  23. İsmail Korkmaz

    Ömer Feride Kuzey Yıldız Gökçe Osman Emin Mine Nahide Sefer Kamer Poyraz Doktor Pembe

  24. Fatma Kara

    Yıldız seni çok seviyorum ama kuzey ye sen aşık ol

  25. Mina Koyuncu

    Yıldız abla seni çok seviyorum 😘😘😘

    1. Mina Koyuncu

      İnşallah iyleşirsin🙁

  26. Resul SonmezSonmez

    Çok güzel üzüldüm

  27. senol dogan

    her bolumu sardira sardira izliyom ne icin darilip nasil sacma bariscaklar diye nasilsa her bolum bir oncesinin ayni sonunda baris oburunde daril

  28. Engin Ağca

    2. Fragman niye çıkmadı?

    1. Dream TM

      Cuma günü çıkacak.

  29. senol dogan

    yildiz rizeden orduya goc eden birini canlandiriyo galiba ben orduluyum bizde oyle sive yok aksilik olurda 13 bolumde 15 kere kavga 15 kere baris baydi artik

  30. Yusuf Kalem

    Gökçe sen çook güzel ing konuşuyorsun allahım hayran kaldım💕❤💖👏👏👏👏✋👍👌 tek kelimeyle muazzam

  31. senol dogan

    70 li yillarda ilk okulda iken bile biz biz bukadar daril baris etmiyoduk komedi edelim derken icine etmisler bide hic yore halki icine girmiyolar ucuz bir yapim gercekcilik yok

  32. Hatice Rana Özkaya

    0.25 Sefer kusura bakma seni bıyıksızken ciddiye alamıyorum 😉👌

  33. Anıl Özatak

    Şu diziyi izleme sebebim sefer 😀😀

  34. Mustafa Cebeci

    Poyraza acıdım yaa

  35. pamukluk TV

    Yıldız hafızasını kaybetse bile kuzey in çabaları ile yine kuzey e aşık olabilir

  36. Suleyman Suleymanov

    Allahım Nolur Yıldız Abla Kalksın

  37. senol dogan

    yaaaa bunaltti artik sev daril sev daril sacmala basladi saniyonuz yarim bolum baristir yarisi daril cok bunaltici oldu artik

  38. İlkin O

    2.fragman nerede acaba???

  39. hera

    Böyle yaptınız davalık oldunuz

  40. minnos cilek

    Winter is coming =kis geliyoo

  41. afgyb xgbvdfn

    Bence sefera abi çok komik olmuş

  42. Salih Celik

    Bu sahne efsane

  43. Balıkçı Çocuk

    Kuzey ve Yıldız öyle kavak ediyorlar ki çok tatlılar ve kim Kuzey Yıldızı ilk aşk filminin hastasıyım her gün izliyor sizde benim gibiyseniz beğen atın ve Kuzey Yıldızı ilk aşk filmine abone olun

    1. Balıkçı Çocuk

      k

  44. Ömer Faruk Türker

    2.Fragman nerede

  45. Resul Basmakci

    Cocuk test cok cocukca

  46. Um mdian Abd allah

    Yıldız ölmeyecek Kuzey yıldız evlenecekler

  47. Fatma Bostan

    Başrolleri olurse film biter olme ihtimali yok

  48. Ege Kaya

    Lan.2.fragman Ne zamn gelcek çıldıracam

  49. Hacer Ravza TANRIVERDİ

    Yıldız ve Naide öpüşüp barışıyorlar.

  50. Fatma Kara

    İkinizide çok seviyorum sizin bütün aleyi çok seviyorum ama en çok mine ği seviyorum

  51. Tuba Ozdoğan

    Niye ağlatıyorsunuz bizi ya

  52. Hacer Ravza TANRIVERDİ

    Mine her şekilde mahşallah gülüyo.

  53. Billie Eilish Shine

    "Tarih dizilerden öğrenilmez, kitaplardan öğrenilir" Tarih dizisi izleyip, tarihimizi öğreniyorum diyenlere gelsin. 😎

  54. Adamsın Kanalı

    Bence kuzey yıldıza yüzüğü taktımı yıldız kurtulucak

  55. Tugce Piskin

    Ben diziye hayranım birinci bölümünden başladım bütün bölümlerini izledim bitek 18'inci bölüm izliyicem sonrada bitçek

  56. larasodi !

    Acaba artık şu sandalyelerin suçu olmadığını söyleyecek dizinin başından beri kaç oldu bu ya XD

  57. Hamza Başaran

    Ikinci fragman niye yayınlanmadı

  58. Rouqea Sillo

    kesin hafizasini yetirecek

  59. Renkli Dunyam BG

    Ahh su seferin biyiklari gulmekten bayilacamm cok iyi oyuncu bu adam

  60. Reem 78

    😭😭😭😭💔💔💔💔💔

  61. sümeyye taşer

    Şimdi açtım yıldız nefes verdi benim yüzüme hava geldi ve saat 06:33

  62. Şeymaa Hamamci

    😭😭

  63. Ayten Aydınova

    fragman cikmadi neden

  64. Seray Dere

    54:39 😂😂😂 koptum

  65. Abdullah Chakij

    Çok güzel bir dizi ama her zaman sonu kötü bitir ama çook ama çok güzel 👍🏻 dizi en sevdiğim dizi ve komik 😂

  66. Yağmur Akkuş

    La kırmızı kafayken bile bu kadar çekici değildi ha🔥🔥🔥🔥

  67. ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    ???? 1:29 ? ? ? ?

  68. Beyza Çalış

    Saçma olacak ama inşallah zümrüdüanka bu diziyi reyting olarak yaklaşamaz

  69. beedsj roiue

    Şimdide hafıza kaybeder 5 bölümde öyle izleriz :D

  70. Mahmuod Aziz

    Burda kara dinizlı varmı

  71. Zeynep asu Adar

    Az nevresim değil nevresum ver nedirya

  72. Ravza Akçay

    İlk defa bir fırakmanı bu kadar fazla izledim ve ilk defa bir diziyi izlerken bukadar fazla ağladım

  73. endless nightmare

    canım babam kaynatam😂

  74. Erdal T

    Yazar ne yazdıysa yönetmen nasıl oynattıysa o olacak üzülmeyin heyecenıda bu gülmeyirum yüzüm siyriliyur

  75. nihi

    Halbuki önündeki basamağa bassa

  76. Onur KOÇDEMİR

    Dönüp dolaşıp kendimi bu fragmanda buluyorum

  77. Kay T

    Bu sacma sapan sakalar cok baydi artik.Severek izliyoruz lutfen pisman etmeyin. Hep ayni seyleri tekrarlayip duruyorsunuz bir toparlayin artik!! Ikna etmeye calismak falan artik bayat kaciyor.

  78. Argjent Shabani

    Bir Turk atasozu derki: Eger bir basrol kafayi vurursa, o kesin hafizasine kaybedecek.

  79. ERBAA GEZİCİ TİPLER TV

    2. fragman nerde dad :)

  80. murathan atalay

    fragmanları faceboktan paylaşalım arkadaşlar daha çok kitlelere ulaşsın instegram twiter watsaptan psylaşın

  81. murathan atalay

    BU DİZİ ŞU AN OYNAYAN DİZİLERİN EN İYİ HİÇ BİTMESİN BÜTÜN oyuncular süper hem ağlatıyor hem güldürüyor 2 defa izliyorum doyamıyorum izlemeye 18 bölüm fragmanı beni bitirdi sevdaluk çeken bilir o yüzük varya o yüzük inş yıldız ciddi bir hastalığa yakalanmaz hafıza kaybı gibi iyileşsin lütfen yönetmen saçma sapan yapmayın sakın kenafir guzel kızım muhteşem sin mamaya dua et

  82. Koki koki

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  83. burcu özberk fan

    Canım cikileta istedi ne güldüm lan ah kuzey ahh🤣🤣🤣

  84. Erdal T

    Yıldız bir kere öpüyümmü ya...öpme önce teklif))))

  85. Gülşen İşcan

    Gebersin

  86. Muhammed Cengiz

    Bi kere düşüş açısı yanlış

  87. Saeid Sogoli

    Salam Vay vay Allah hem Cok harika bir dizi Allah sesin olsun Sag olun Azerbaijan urmia

  88. Yıldız Tekin

    Yemin ederim ki izlerken ağladım😭😭😭😭😭

  89. K.A.M 3'lü

    Aga film sonuçta ama duygulanmak elde deil

  90. Sena Nur

    Yanlız herkesin soyadı oğlu ile bitiyor yok kadıoğlu Zaimoğlu Mollaoğlu ldkskdkdkdjdcj

  91. #BÖH

    Merak etmeyin başroller ölmez

  92. Mehmet Ürgün

    Bence yıldız hafızasını kaybedecek

  93. endless nightmare

    Yıldız için araya ama evlisin’i veriyoruz

  94. No Name

    Ikinçi fragmanı gelmedi nedense

  95. Behruz Ibragimov

    begen ve son rakamina bak 1 yildiz 2 kuzey 3 feride 4 gokce 5 mine 6 osman 7 emin 8 omer 9 nehide 10 sefer 11 kamer 12 poyraz 13 pembe 14 doktor cihan

  96. Andrea Costa

    Acaip güzel bu dizi yaaa Kuzey yıldızı ☘🍃☘🍃☘

  97. Hmmm Him

    4 milyon💋

  98. İsminur Öztürk

    Önce birbirlerine söz verdiler sonra sattılar birbirlerini 😂

  99. Nazlıcan Akbaş

    2.fragman pls

  100. FUN TV

    Şimdi yıldız kesin hafıza kaybı geçirir %1000 ihtimalle