Türkiye'nin en büyük ve en samimi teknoloji kanalı.

  • 30
  • 865 190 733

YORUMLAR

  1. Kumar Anand

    BCTR is ready to Explode

  2. YT TR

    saglamlik testi gelsin

  3. Mable

    Oyun testi ?

  4. DOĞAÇ ALTUN

    Ozancan abinin kullandığı uygulamanın adı nedir ?

  5. ↄↄↄ فاتح سلطان محمد ↄↄↄ

    12 Pro Max bence daha güçlü!

  6. Emre Karaca

    Başta RTE olmak üzere Maliye bakanlığı ve diğer vergi daire kuruluşları videoya dislike attı 👎🏼

  7. Hasan Elmalı

    Merhaba iyi günler bu ürüne hangi 256 GB uyumlu Samsung hafıza kartı kullanmalıyım?

  8. Ose

    Essek olan varsa yapar

  9. Abdulloh Domla

    Salahmisiniz cok parayA BU TELEFON

  10. ONCLE

    %20 ne aq

  11. Muhammed Hancıoğlu

    Ben direk altına yatırırdım

  12. Zagorbote Trimens

    Sakın oynamayın defalarca oynadım yalan dolan deneme sürümünde bile sonuna kadar oynadım yalan dolan gercek para ile oynadım en düşük 10 kurus ile hiçmi çıkmaz arada oyuna devam etmen için cıkıyor casinolar bile bukadar acımasız degil HELE SAYISAL ŞİSAL SANSA DEVR EDİLDİ YA HALA KAZANAN YOK ümıt etmeyin 600 milyonda 1 olasılık zaten 1 senedir cıkmadı da çıksada size cıkmaz oynarlar deneme sürümünde bile 1 milyon bakiye ile başladım test ettim bakın 1 milyon tl sonuna kadar gittim sonuç sıfır yok % y,68 geri dönüş vs hikaye para tuzagı kazan varmı hic ben müsteri hizmetlerini aradım sordum bişey diyemediler yalan umut tacirleri varsa kazanan paylaşsınlar yok bizde umit edip giriyoruz hayal kuruyoruz AMA YALAN VARMI CEVRENIZDEN KAZANAN SAYISAL DAH HİÇ ÇIKMADI PEKİ KAZI KAZAN OYUNDAN VARMI CIKAN ÜMİT EDİP OYNUYORUZ da bir kişiye çıksa oda yok

  13. Mustafa Yavuz

    Witness timestope davet kodu: allefmustaf Pi network davet kodu: allefmustafa Bee network davet kodu: allefmustafa

  14. Murat Yüksel 915 Yüksel

    Bazı arkadaşlar konuyu anlamamışlar ve bu paylaşımı beğenmem işler hayret ediyorum Çok ciddi bir konu aslında iyice takip etmenizi saygı ile arz ederim hayırlı günler dilerim Hepinize Çok şahane bir paylaşım anlayana😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  15. Murat Yüksel 915 Yüksel

    bu saygıdeğer arkadaşımız beyaz hacker grubuna girer beyaz hacker demek karşı saldırıları korumak demek ellerinde her türlü imkan var isteseler bankaları bile boşaltırlar ama kesinlikle böyle işlerle uğraşmaz paraya de tenezzül etmezler mütevazi insanlardır bu arkadaşlarımız Yalnız bir Türk hacker grubu İsrail hava savunma sistemini çok etmişti eski yıllarda ve Filistinli kardeşlerimiz bol bol bomba yağdırdı Tabii bugün ne oluyor bilmiyorum hatırlarsanız bir ara 80 ilimizde elektrikler kesilmiştir Çünkü Türkiye'nin bilgisayarlarına saldırı olmuştur Bu da bilgisayar programının içine girmişlerdir her gün bütün dünyada bütün devletler birbirine karşı saldırı yapıyorlar ve beyaz hacker arkadaşlarımız bu saldırıları engelliyorlar mesela bankalar Sanayi Tesisleri elektrik sistemleri ve aklınıza ne gelirse her türlü bilgisayarla çalışan sistemleri koruyor bu tip arkadaşlarımız bu tip arkadaşlarınızın değerini bilelim ve bütün devlet kademelerinde bu tip arkadaşlar çalışıyordur bilgisayarın güvenliği için Allah razı olsun hepsinden😂😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍

  16. botan ali dağtekin

    bence kötü yorumların bazıları doğru söylüyor olabilir çünkü fabrika hatası fln olabilir

  17. ccmurathancc

    Şampiyon Beşiktaş JK 🦅🖤

  18. recep42 ulusoy

    MediaTek Helio G90T işlemcinin 2 çekirdeği 2.05 ghz değer 6 çekirdeği 2.0 ghz nasıl daha iyi bir işlemci oluyor P70'e göre anlatırmısınız

  19. oblomovun teki

    biraz zor gecer bu senaryodan. dunya capinda para gonderme uygulamalari varken, veya uluslararasi calisan debit kartlari varken bununla para gondermek enayilikten baska birsey degil.

  20. Deniz Ağca

    Peki o bitcoin ATM'sinden bitcoin bozdurup para çekilebiliyor mu?

  21. Poyraz Kurnaz

    BU NE LAN aynı nintendo gibi

  22. inqaaa

    İphone 6 falan bekliyordum.

  23. 44DAMAGE44GG PlayZ

    Abi benim pc o kadar kötü ki minecraft a optifine yüklesem bile en iyi optifine ayarlarında (fps boost ) anca 60 fps alıyorum ( edit : fps boost modlarıda kullanıyorum) Bazen derslerimize giremiyorum.

  24. efe şen

    benim telefonla laptopumdaki ram 3 zten ikiside toplasan 6 edior bunun yarısından bile az napalim Türkiye de yaşioruz 2 gün calisip iphone 7 alamiyoruz

  25. PaenlThen

    Borsa var aq

  26. Ayazcan Ayaz

    Çok saçma yaptınız işlerin testleri bı alakası yok insanlarla dalga mı geçiyoruz ben GM 8 kullanıyorum çok iyi cihaz alan insan pişirip yiyecekti sanki hangi cihaz dayanırki yaptınız saçmalıklara

  27. Mahmut Celil Bolat

    Aşırı saçma bir uygulama. Bitcoin adresim varsa zaten bir borsa da kullanıyorumdur. %20 kesinti nedir ya

  28. e*mənilər piçdir gerisi hiçdir

    Hiç playstationu olmayan masum bne:😢😢

  29. Mystery

    Başlığı gördüğüm anda nasıl lan dedim

  30. Shandow BG

    03:21 recep ivedik gibi kırma tarzı

  31. Melankolia'dan Bayburtlu Halit

    Şampiyonluğu kaybedince buraya geldim

  32. Tugrul Velioglu

    Böyle bir kanalın hile reklamı yapıp, insanların hileye yönelmesini sağlıyorsunuz, yazık.

  33. poyraz akman23

    abi noğlur biraz bana verirmisin herkeze veriyorsunuz

  34. Erdem Öğütçü

    ahahhahaha bunun nesi çözüm dünyanın öbür ucundaki arkadaşına para göndermek için türkiyede sadece10 tane bulunan btc atm si aracağına. Mobilden binance tl 24 saat TRY yatırıp USDT gönderirim. Ahahahah bir de %20 komisyon bunu kullanan var mı :D

  35. Yara Bere Adam

    abi bizdaha ps1 alamıyoz sende hepsi var 👇

  36. Atalay Eray Ceylan

    Bitcoin atm sağlamlık testi gelsin

  37. Atalay Eray Ceylan

    Domates sağlamlık testi gelsin

  38. PUBG MOBILE TV

    Hep ünlülere veriyonuz yazık beee...

  39. PunkiesT

    Bitcoin paralar hep böyle kesintimi yapılıyor yani 3 ay önce yaptığınızdada oldumu bu

    1. Umutcan Ünal

      Uygulama üzerinde daha az komisyon oluyor

  40. KriptoKolik

    Btc den iyi son anda ayrılmışlar 😂

  41. KriptoKolik

    *Eth den 126bin tl kâr/ Neo dan 21bin tl kâr/ Ripple den 30bin tl kâr/ holo dan 80bin tl zararları var şuan güncel* *toplam 3 coinden kâr 177 bin tl kâr holo 80bin tl içeri zarar*

  42. N. Tuğçe

    Evin 2.arabası olarak kendime rcz alacaktım, şu kadar Volvo videosundan sonra kesin kararım, 2 arabanın parası ile Volvo xc40 alacağım..

  43. Emirhan 1375

    Wowww tam pubg mobile oynayanlar için

  44. Kamil Abdullayev

    Bitcoin cüzdan nasil aca bilirim?

  45. OYUNCU

    www.twitch.tv/descqrtes

  46. DENEME Hesabı

    Benim Vestel venüs 5040 hiç yere düşmedi ama ekranın kenarında sim var bilginiz va neden olur

  47. Demirhan Özdemir

    5:15 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂 hhahahahahah çok komik hahah zamzung

  48. Palwasha Permaz

    WELCOME TO HOTTEST DATING ZONE __ - P-R-I-V-A-T-E---S-E-X- .❤ ️ EROTIC FULL _TRENDING TOP THIS YEAR HERE ➡️localdate.monster/hello HERE ➡️localdate.monster/kity !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!#この日のライブ配信は、#かならりやばかったですね!#1万人を超える人が見ていたもん(#笑)#やっぱり人参最高!#まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,.💖🖤 #在整個人類歷史上,#強者,#富人和具有狡猾特質的人捕食部落,#氏族,#城鎮,#城市和鄉村中的弱者,#無`'#守和貧窮成員。#然而,#人類的生存意願迫使那些被拒絕,#被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,#並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。.#說到食物,#不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。#相反,#他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。#他們學會了清潔,#切塊,#調味和慢燉慢燉 的野菜和肉類,#在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,#並且學會了使用芳香的木煙(#如山核桃,#山核桃和豆科灌木 #來調味食物煮的時候

  49. Hamza Balcı

    Bı aralar niye 5 kullanıyodum aga bee

  50. Burak E

    Hadi para aklıcaksan git pahalıya al da, bilgimi verceksem giderim borsadan alırım 😂😂

  51. Osman Talibov

    3. Tosun geliyor

  52. Efecan Karaman

    Abi merhaba, abi sizde fazladan bilgisayar varsa verir misiniz? İsterseniz oyuncu builgisayari isterseniz normal olsun farketmez ama nolur gonderir misiniz? (İnsallah gorursunuz.)

  53. SwaDal

    ben yaptim bisey olmadi fake

  54. Mehtap KARASOY

    Ben olsam yüğerim değmezdi